Интересно къде ще отиде произведения дизел който е повече от произведения бензин ако всички забранят дизела.Тия изобщо мислят ли?
До Анонимен 46 БРАВО! Давам ти 100 "+". За мен и теб очевидно пример са най-добрите. Респект.
До Анонимен 50Още нещо да добавя. Няма електрическа вълна. Хората не са се втурнали да купуват електрически коли като топъл хляб. Властта ги принуждава, пряко волята им.
До Анонимен 50Посочих, че електромобилите няма да намалят замърсяването на природата. Не това е целта. Целта е, да се принудят хората да си купят такива автомобили, та да направят далавера на производителите. Нали се сещаш, че много милиони собственици на дизелови коли ще трябва спешно да ги подменят.
До Анонимен За Германия по време ва ВСВойна работеше икономиката на цяла Европа . Особенно военните заводи на Шкода . А и българия беше опоскана със спогодбите КЛОДИУС И НОЙБАХЕР .
До тттИ кво предлагаш?Нищо да не правят германците, така ли?и те се мъчат да се настроят към електрическата вълна.
До Анонимен 46Войниците на Вермахта гледат и не вярват на очите си. Съветските камиони и танкове палят и при тази температура. На германците всичко на фронта им е замръзнало. Само самолети кацащи с провизии и излитащи веднага след разтоварването им (без гасене на двигателите) работят.
До Анонимен46Е то и сега БВП на Германия е по-голям от сбора от БВПтата на всички страни от източна Европа, барабар с Русия даже.
На Европа силата и е във високата точност на механичната обработка и би трябвало да се държат за нея. А електромобилите няма да намалят замърсяването на природата.
Германия по време на Втората световна война е имала икономика каквато страните от бившата източна Европа вместе с Россия и в момента нямаме.Та добре е да не им даваме акъл на германците кое как се прави.
В ЕС се стараят на стоглава ламя да отрежат опашката. Идеята им е, автомобилните производители да пуснат масово електрички и да направят огромни печалби. Но сметката им е без кръчмаря. Ще стане както с мобилните телефони. Помните ли Ериксон, Нокиа, Алкател, сСименс и други европейски производители на мобилни телефони? Чайна ги изяде! Същото ще стане и с електрическите коли. Въобще тече ли ток, китайците изпреварват останалия свят.Следва продължение
Проблемът е, че съдбата ни се решава от чиновници-буквояти, които нямат идея как се печелят пари, а само получават заплати наготово и са загубили отдавна връзка с реалността. Не само в ЕС - навсякъде е едно и също. Бизнеса няма време да управлява, защото трябва да работиш, а в същото време те управляват хора ,които никога не са правили бизнес. Говоря за дребния и донякъде и средния бизнес - изключвам едрия бизнес, защото те си гласуват повечето поправки с лобисти - което също е вредно за хората
В Германия са луди по екологията, а всичко прекалено е вредно. Путин им го каза,че се очаква да се топлят на дърва, но и дървата идват от Сибир.
До АнонименЕ па че одиш пеш..като мен! Аз като ида до кошарата, да не мислич че яхам некоя овца!
СТАРИТЕ дизели са тези, на които двигателя(ДВГ) е с горивонагнетатилна помпа(ГНП), от онези, с тръбичките към цилиндрите.Съвременните дизели са с друга горивна система, управлявана от компютър. Когато буталото се изкачва нагоре в степен сгъстяване, компютърът впръсква 3 до 5 пъти горивото в зависимост от много фактори, като температура, натоварване и др.По този начин, съвременните дизели са безопасни или вредни, точно колкото и бензиновите коли.Всичко друго е бизнес-интереси на фирмите.
Държавната и местните власти се избират от народа. Основно тяхно задължение е да създават по-добри условия за живот на своят електорат. Всяка рестриктивна мярка от страна на управляващите би трябвало да довежда до тяхната смяна. Данъкоплатецът им плаща солодарно заплатите не за да му вгорчават живота. Ако се замислите, винаги има как да се протоводейства на самозабравили се власти. Въпросът е: Стиска ли ви да го направите?
Генерално решение за старите дизели в Есен: Тотална забрана?