8

Анонимен

преди 5 години

Еййййй,тия от общината луди ли са или нас ни правят на луди?Ако трябва да сменя две превозни средства до работата и вися по спирките с часове,дали няма да се нагълтам с мръсен въздух много повече,отколкото ако се кача в колата си?И дали няма да се разболея от грип в натъпкания градси транспорт с кихащи и кашлящи хоира?Помислете малко,де,ако можете.

7

Анонимен

преди 5 години

Коя подред статия е за "зеления" билет?И пак тези внушения за въздуха! Нима няма събития в Бг, които да отразявате?С писането на едно и също с дни ще ни принудите да не посещаваме сайта ви.

6

Анонимен

преди 5 години

В Москва живеят 12 млн. човека ,няма смог - няма нищо. Cмог има само в евроатлантическите коптори, слочаеност ? И всеки вика еко, безплатно, зелено, черен петък, разпродажба, купувай да живей капитализъма! Бе я ни се махнете от главата.

5

Същия

преди 5 години

Тецовете са виновни...да ги затвори. И да стом на тъмно и студено.

4

Анонимен

преди 5 години

"почти безплатен"!!! как пък не. 1 лев за билет е адски много. То даже и да ми плащат 1 лев на пътуване, пак няма да ползвам градския транспорт, ако мога да се придвижа по друг начин. 1,20 струва едно пътуване с талоните за 10 пътувания. 1 лев е почти същото - прекалено скъпо.

3

Анонимен

преди 5 години

КЪСНО Е ЛИБЕ ЗА КИТКА....

2

Факт

преди 5 години

Така замърсяването ще се увеличи, а хората ще дишат много повече замърсен с фини прахови частици (ФПЧ) въздух. Знае се, че колите са много малък замърсител с ФПЧ и вместо да карат хората да дишат повече от замърсения въздух, ако пътуват с градски транспорт, много по-добре е за хората да пътуват с коли и да ен дишат толкова много замърсен въздух. Можеха да махнат синята и зелената зона, за да останат по-здрави хората, но печалбата на мафията преди всичко.

1

Смеагол

преди 5 години

Дa си гледат работата, те тролейбусите тъй или иначе пътуват, градскит транспорт трябва да е напълно безплатен всеки ден. Какви зелени билетчета реалната цена на едно билетче е 6 стотинки.