17

Анонимен

преди 5 години

Абсолютно подкрепям ЦСМП,Това процентната безопасност звучи, ако имам 100 живота, то еди колко си ще ми спаси. Останалото е търговски трик. Да, ако купя на сто служителя по безопасни коли, по голяма част от тях ще ми останат живи, ама на кой му пука за служителите. Останалото е божа работа. Помня как Златко Баретата с супер безопасните джипове, обясняваше за смъртта на сина на най добрия си приятел.

16

ЦСМП

преди 5 години

До МдаАко е така нямат връзка с реалноста тези истински богатите. И не са виждали какво става след челен сблъсък на ТИР с БМВ X7 - не можеш да различиш в първия момент дали това е БМВ или Дачиа. Пък и сблъсък на БМВ Х5 с много по-лека кола - Рено 19 съм виждал - и двамата бяха мъртви, на шофьора на БМВ-то двете ръце и двата крака бяха откъснати както е в БМВ. Всеки човек, който си мисли че сигурноста се купува не знае вече къде се намира, тук не коментираме патологията на шофьорите.

15

Анонимен

преди 5 години

Да, много е важно да се зарибиш, да купиш нещо, което по принцип не ти трябва. После се почва избора, да може повече, в рамките на класа си. Ама ако може и да се държи ту като бегачка, ту като безпътник. Накрая добавяме данък "клуб марка". Получаваме нещо, като нищо, но около 2 тона, че и в плюс дори. И всичко това разхождаме напето. Не дай си, да се заблудим, че за парите си, сме получили връхта. И по скорост ще ни мачкат, и по безпътие ще закъсваме.

14

Селинджър Стайл

преди 5 години

До Мен"Ама кък тъй!. ТИ за читиридиси хиляди левъ, знаш ли каф мощен джип мерцедезт ша си взема, нов внос но 6 години *** Бавария и ша има да надувам и гат надуя БООООМ и ша *** гледав всичкити пред панела и пред кафету и кърмата, маа най-вечи прид чалгутеката"Базикам се... Напълно подкрепям меннието ти :)

13

Мен

преди 5 години

11 точки от които логични отговор е: Не си купувайте кросоувър само с предно. Разликата от 4х4 до такъв с предно е към 5-6хил. лв. Разлика между седан и кросоувър с предно е ~20хил. лв, а това което получаваш е същото. Кросоувъра само с предно е възможно най-непрактичния избор. Ако искаш кола с предно - седан - за до 40хил. лв това което можеш да получиш е супер. За 40к освен дъстър друг кросуовър няма, за малко над 40 - само с предно най-малкия двигател и базово оборудване.

12

ддда

преди 5 години

Шосейна джипка както някой по-надолу каза обикновено *** си купува като се позамогне, не защото му трябва високопроходим автомобил, и повечето не са високопроходими независимо с какво предаване са. Към друга група клиенти предимно се цели тоя клас, но тука си е гъзарско да караш джипка, макар и не точно, ами само приличаща на такава.

11

Анонимен

преди 5 години

"В повечето случаи автомобилът с предно предаване с аналогичен двигател на този с 4х4 ще ускорява по-бързо. При кросоувъра с 4х4 предимството е при хлъзгавата настилка."Сега това причина да купим с предно ли е или е причина, да обмислим другия вариант ?

10

Мда

преди 5 години

До до МдаФилософията на богатите е друга-търсят максимална безопасност за себе си.Тежките кросоувъри им я осигуряват и цената не е от значение.А двойното предаване само помага в тая насока.То G-класите имат голям потенциал за оуф-роуд,ама ги купуват най-вече защото лесно се бронират!Тия коли само с предно се купуват от хора,които не са богати,но искат да минат за такива.При всички положения са в пъти повече от истинските богаташи.

9

Хондаки

преди 5 години

Карам такъв автомобил от 10 години.....4х4 вариант... ми страшни глупости има в тази статия, чисто чесане на езика...

8

FFFF

преди 5 години

Е НЯМА ТАКИВА ГЛУПОСТИ .....САМОТО ИМЕ КРОСОУВЪР ПРЕДПОЛАГА ЗАДВИЖВАНЕ НА ЧЕТИРИТЕ КОЛЕЛА,ВСИЧКО ОСТАНАЛО СА ТЕЖКИ ГЛУПОСТИ ЗА ЦЕНИ ,ТЕГЛО ,РАЗХОД И ОБСЛУЖВАНЕ.

7

Факт

преди 5 години

Тежко купе само с предно си е жив проблем.С дизел е малко по-добре,защото се увеличава натоварването върху предната ос.

6

до Мда

преди 5 години

Ако си купиш AWD шосейна джипка за града, значи си снобар дето харчи грешни пари за нещо дето не му трябва, и дето вероятно не знае как да кара. Ако си я купиш с извинението че ще я караш по нивите - значи си ***. Не стават за целта. Аз си карам едно кубче на 10г. извън града вече толкова години на колко те и няма проблем. С тез градските джипки не излизам от града макар и AWD да са, те са безмислени в извънградски условия, с предно, с 4х4, все там са - в блатото.

5

Мда

преди 5 години

Накратко-кросоувър само с предно е за замогнали се,но още незабогатели...

4

Анонимен

преди 5 години

Пфу шосейни "тигри", а влезнали в калта там и останали.

3

Ха-ха

преди 5 години

Кросоувър само с предно е като да имаш хубава жена,вършеща добре къщната работа,обаче не се е**.Всичко много хубаво,само дето кеф няма.

2

GolemPraz

преди 5 години

Невероятни глупости и небивалици.

1

Анонимен

преди 5 години

Причините са много повече от 11. Най-просто казано - за паркетна джипка не ти трябва AWD, защото така или иначе няма да я караш по кални баири, а най-много през преспи, където и системите за стабилност на съвременните автомобили с предно вършат отлична работа, без да са SUV, по-тежките седани също ми минават от всякъде. За българските пътища с незнайно изникнали през зимата дупки по-високата кола си е по-добре. Другото са глупости.