11

Анонимен

преди 5 години

Те в маалата явно са държавни служители до един.

10

1200 лв аванта

преди 5 години

И аз се возя гратис, ама без карта откакто билетът поскъшна неоправдано в условия на екстремно ниски цени на горивата и без каквато и да е адекватна причина.Билети е купувам тогава, когато с 60 процента ми се увеличи доходът!Дотогава съм в готовност да си платя глоба всеки път, когато бъде констатирано нарушение от моя страна.Сметката показва до момента, че за 26 месеца по 50 лв аз съм спестил 1300 лева и под формата на 2 глоби по 40 лв и 15 билета пробити грубо съм заплатил грубо 100 лева.

9

Мето

преди 5 години

То не е безплатно защо всички ние плащаме за тези МВР шкембета. За тях "социализъма" още не е приключил и те живеят в 1989 г.

8

Само питам

преди 5 години

А, парламентът колко карти за градски транспорт е купил ?

7

Анонимен

преди 5 години

Много работи и много пътува българския мильо. Държавата обича мильо. Държавата храни и облича мильо. Мильо пази държавата. Горенаписаното, за РБ ли ср отнасяше, за НРБ ли се отнасяше, не мога да си спомня.

6

Анонимен

преди 5 години

Ми то и като бях в казармата се возихме гратис...

5

Тихомир до ЮСТУС

преди 5 години

А защо 19000 служители трябва да ползват служебни автомобили?

4

ЮСТУС

преди 5 години

Моля, ползвайте правилни термини - "гратис" означава безплатно, почти откраднато. А Центъра за градска мобилност си получава парите в съответните срокове, гарантирано, а служителите пътуват по работа и не ползват служебни автомобили, което би излязло много по-скъпо на бюджета.

3

Анонимен

преди 5 години

Значи 19000 хрантутника се возят безплатно, но учителите с по 700-800 лв. си плащат, така излиза

2

ss

преди 5 години

кво значи "возят гратис" ? след като се закупуват? По-интересно е как и при какви условия от 50 000 хиляди човека персонал мвр взема 20 000 карти :) или ,че тези 20 000 са точната бройка на чиновниците :)

1

Жо

преди 5 години

НА МНОГО от тези служители, служебните им задължения са свързани с пътуване до различни точки на града. Ако службата не им осигури абонаментни карти, то ще трябва да им осигури служебен автомобил, което е много по-скъпо. Представете си, че работата ви изисква да посетите по служебни въпроси по 10 адреса в различни части на София. Не виждам нищо нередно в това, да им се осигуряват карти за пътуване.А милиционерите открай време пътуват без билет, но сега МВР плаща на Общината за персонални карти