Чакай, чакай излиза, че всичко построено досега през последните години е правено ей тъй едно към гьотере, а сега видите ли ще се прави нещо дето щяло да кара 30 години. На бай Тошо незавършената магистрала до Пловдив кара вече над 40 години (само гербавите я поосвежиха миналата година) излиза, че тогава са имали много по-далечен поглед като са строили пътища.
Изискване за максимално допустим процент рушвети и комисионни трябва да се въведе. Това ще подобри значително качеството на магистралите.
Винаги проектната скорост е по-голяма от максимално допустимата за пътя. Второ, каква проектна скорост от 100 км/час сънуват? Ако пътя е широк, равен и прав и позволява безопасно движение с примерно 140 км/час, препятствия ли трябва да слагат, за да я намалят до проектната.
Докато преоткрием технологията на асфалтополагане 100г след откриването му, ще сменим технологията с нещо съвсем друго.... Но при герб е така, лампите им светват когато матора вече е издумкан!
И ако не е някаква супер тайна как точно смятат да ги приложат на практика всичките тия завишени изисквания, след като основният критерий за избор на изпълнител - ниската цена, едва ли ще се промени. Колцина от строителите ще се юрнат да си купуват нови асфалтополагащи машини с ширина на работната маса > 8.5 метра за да се прави платното за движение на 1 такт и да се контролират неравностите в надлъжна посока. Щото на хартия и екран е лесно, но на терен без подходящите машини ставането е трудно
Без Бойко нямаше да имаме магистрали . Бойко е измислил магистралите и ги плаща от своя джоб.
Те да ги направят днес без дупки.Загрижили се за след 30 години.Боко сигурно мисли, че и тогава ли ще управлява?
Да разбирам ли, че сега се строят без изискване за отводняване? При цените на километър, които се плащат, трябва да са с дренаж и над него от типа асфалт, който веднага пропуска водата.
С поглед в бъдещето: Проектират магистралите за 30 г.