16

Анонимен

преди 5 години

До КойчоОбикновено чрез кой какото си иска света се срива

15

+++

преди 5 години

При мен в София по-малко от 1% отиват на работа с кола, а ние сме много хора. С кола отиват шефовете - тях ги карат шофьори и няколко инвалида. Всички останали идват на работа пеша или с градски транспорт, като някои отиват с кола да някоя спирка на градския транспорт, вкл. метрото. Разбира се нещата много зависят от местоположението на работното място и къде живее човека. Синът ми преди време отиваше на три места на работа с кола за 10-15 минути и около час и половина с градски транспорт.

14

Анонимен

преди 5 години

Българинът винаи избира най-неподходящото, но чрез което може да се изпъчи. Иначе един тон извинения може да сервира.

13

Койчо

преди 5 години

Всеки да пътува както си иска.Относно софиянците дето предпочитали автобуса, ако живееш на 25 мин пеша от работата си и не е нужна смяна и аз бих го ползвал. А като искаш да си еко -купи си ел велосипед

12

Анонимен

преди 5 години

За да се качат хората на градския транспорт, първо трябва да се намалят цените, а после да се подобрят условията в него.Но Общината не е съгласна, защото иначе Фандъкова и ГЕРБ няма да ла пат.Дано се задавят тези алчни ненаситници.

11

Анонимен

преди 5 години

Българите масово ходят на работа с автомобилите си. Говоря за София. От моите колеги само аз ходя на работа с градския транспорт. Може би защото и само аз съм софиянец.

10

Реалист

преди 5 години

Аз съм чел друга статистика - 81,8% от българите отиват на работа с градски транспорт, докато в други държави в ЕС, 30-40-50% отиват на работа с градски транспорт. Тук вероятно става дума не за ежедневното отиване на работа, а за пътувания между населените места. Обяснимо е защо процента за България е висок - железопътният транспорт го доведоха до плачевно състояние и малко хора го ползват. Остава изборът между автобус и кола.

9

ГЕРБ-ще ги съдерем

преди 5 години

За София въобще не ми се говори ,казано и доказано е ,че всички про..ст о тии за цяла Б-я идват от там !

8

Анонимен

преди 5 години

Браво, страхотна гербо-стъкмистика. Загиналите по пътищата са двойно повече, само че ГЕРБ приеха поправка, с която вече починалите на път за болница или в болница след ПТП-то, не влизат в тази статистика.

7

ГЕРБ-ще ги съдерем

преди 5 години

Еии кмета на Пловдив ,ако има чалъм и въздушното пространство ще разкопае ,Пловдив е 12 км от краен квартал до друг краен квартал с кола няма ходене ви казвам ,всичко е разкопал не му пука за първи и втори учебен ден не му пука ,че зима идва и ще е още по-голям ужас ,с кола ще си скъсаш нервите и ако намериш да паркираш без пари си невероятен късметлия...всяка улица ,която е пипнал вече е по-тясна и е наджасана със светофари ,подозирам ,че има планове да живее след мандата в друг чужд град...

6

Анонимен

преди 5 години

Автомобилите се ползват за щяло и за нещяло.

5

Анонимен

преди 5 години

Преди железниците са били стотинки, но сега с амнкооги по скъпи... Що уа?

4

ГЕРБ-ще ги съдерем

преди 5 години

Голямото презастрояване запачна след 2000 г 10г ГЕРБ с техните кметове се правят ,че не виждат как се презастроява ,в един пловдивски ОАЗИС живеят 5000 човека сутрин като излезнат накуп и трафика СПИРА...Центъра е със стари тесни улици /някога тихи/ пълен с училища от 7.00 до 9.00 никой не може да мине от там след това от 16.00 до 19.00 същата работа ,една нова улица няма дори в широкия център / говоря зя П-див/ Кмета се прави на л.у.д прави вело-алеи ,та колоездача за 3-мин ще се удуши....

3

:):)

преди 5 години

поредна безмислена статия, ми в 21 век с каруци ли да предпочита или с триколки като в севрна корея. Заглеждали ли сте цените на жп транспорта в европа, за тричленно семейство от Бг е два пъти по евтино да иде от София до Будапеща с автомобил отколкото с влакове....даже и с автобус...

2

Анонимен

преди 5 години

Нормално. До работа се пътува с автобуси и влакове, но само в големите градове. Ако видиш цените на транспорта там, всичко извънградски е много по-скъпо и дори с огромните такси, които някои страни налагат за автомобили, пак ти е по евтино с кола.Примерно в Дания картата за "градския" почва от 80 лева, зюно стига до 450 лева. От град до град може да е над 250 лева в двете посоки. "Споделеното" пътуване бе на мода много го преди Uber.

1

ГЕРБ-ще ги съдерем

преди 5 години

Чичо Гербер скоро ще им сипе да ядат щото се усети ,че санкциите от всякакъв калибар има голям келипир колкото повече спадат инвестициите толкова по яко рънджат . Глоби и тормоза ще се увеличават всеки ден, освен това ни слагат европейски норми за качеството на автомобила/ газове . нов да е / всеки ден все по-скъпа застраховка ,все по скъпи данъци и горива ,почват се тол такси.... паркирането проблемно целия град е почти платен ,където и да спреш ,ако не е платено си в нарушение .