При мен в София по-малко от 1% отиват на работа с кола, а ние сме много хора. С кола отиват шефовете - тях ги карат шофьори и няколко инвалида. Всички останали идват на работа пеша или с градски транспорт, като някои отиват с кола да някоя спирка на градския транспорт, вкл. метрото. Разбира се нещата много зависят от местоположението на работното място и къде живее човека. Синът ми преди време отиваше на три места на работа с кола за 10-15 минути и около час и половина с градски транспорт.
Българинът винаи избира най-неподходящото, но чрез което може да се изпъчи. Иначе един тон извинения може да сервира.
Всеки да пътува както си иска.Относно софиянците дето предпочитали автобуса, ако живееш на 25 мин пеша от работата си и не е нужна смяна и аз бих го ползвал. А като искаш да си еко -купи си ел велосипед
За да се качат хората на градския транспорт, първо трябва да се намалят цените, а после да се подобрят условията в него.Но Общината не е съгласна, защото иначе Фандъкова и ГЕРБ няма да ла пат.Дано се задавят тези алчни ненаситници.
Българите масово ходят на работа с автомобилите си. Говоря за София. От моите колеги само аз ходя на работа с градския транспорт. Може би защото и само аз съм софиянец.
Аз съм чел друга статистика - 81,8% от българите отиват на работа с градски транспорт, докато в други държави в ЕС, 30-40-50% отиват на работа с градски транспорт. Тук вероятно става дума не за ежедневното отиване на работа, а за пътувания между населените места. Обяснимо е защо процента за България е висок - железопътният транспорт го доведоха до плачевно състояние и малко хора го ползват. Остава изборът между автобус и кола.
За София въобще не ми се говори ,казано и доказано е ,че всички про..ст о тии за цяла Б-я идват от там !
Браво, страхотна гербо-стъкмистика. Загиналите по пътищата са двойно повече, само че ГЕРБ приеха поправка, с която вече починалите на път за болница или в болница след ПТП-то, не влизат в тази статистика.
Еии кмета на Пловдив ,ако има чалъм и въздушното пространство ще разкопае ,Пловдив е 12 км от краен квартал до друг краен квартал с кола няма ходене ви казвам ,всичко е разкопал не му пука за първи и втори учебен ден не му пука ,че зима идва и ще е още по-голям ужас ,с кола ще си скъсаш нервите и ако намериш да паркираш без пари си невероятен късметлия...всяка улица ,която е пипнал вече е по-тясна и е наджасана със светофари ,подозирам ,че има планове да живее след мандата в друг чужд град...
Голямото презастрояване запачна след 2000 г 10г ГЕРБ с техните кметове се правят ,че не виждат как се презастроява ,в един пловдивски ОАЗИС живеят 5000 човека сутрин като излезнат накуп и трафика СПИРА...Центъра е със стари тесни улици /някога тихи/ пълен с училища от 7.00 до 9.00 никой не може да мине от там след това от 16.00 до 19.00 същата работа ,една нова улица няма дори в широкия център / говоря зя П-див/ Кмета се прави на л.у.д прави вело-алеи ,та колоездача за 3-мин ще се удуши....
поредна безмислена статия, ми в 21 век с каруци ли да предпочита или с триколки като в севрна корея. Заглеждали ли сте цените на жп транспорта в европа, за тричленно семейство от Бг е два пъти по евтино да иде от София до Будапеща с автомобил отколкото с влакове....даже и с автобус...
Нормално. До работа се пътува с автобуси и влакове, но само в големите градове. Ако видиш цените на транспорта там, всичко извънградски е много по-скъпо и дори с огромните такси, които някои страни налагат за автомобили, пак ти е по евтино с кола.Примерно в Дания картата за "градския" почва от 80 лева, зюно стига до 450 лева. От град до град може да е над 250 лева в двете посоки. "Споделеното" пътуване бе на мода много го преди Uber.
Чичо Гербер скоро ще им сипе да ядат щото се усети ,че санкциите от всякакъв калибар има голям келипир колкото повече спадат инвестициите толкова по яко рънджат . Глоби и тормоза ще се увеличават всеки ден, освен това ни слагат европейски норми за качеството на автомобила/ газове . нов да е / всеки ден все по-скъпа застраховка ,все по скъпи данъци и горива ,почват се тол такси.... паркирането проблемно целия град е почти платен ,където и да спреш ,ако не е платено си в нарушение .
Българинът избира да пътува с кола – като в целия ЕС