До до 62 66 Поздравления! Ти откри причината. Пилотите са влезли в авиационното училище с ниски оценки по математика.Друго не може да бъде.
да ги накарат да работят до 70г. и ще си подобрят рефлексите.Един полицай получил инфаркт по време на работа.....как па един чиновник не умря.Да вдигат годините за пенсия .
ЖАЛКО ЗА ЗАГИНАЛИТЕ-НО НЕ Е СЛУЧАЙНО.ВЪВ ВОЕННИТЕ УЧИЛИЩА ОТИВАХА СЕЛСКИ МОМЧЕТА,ПОНЕЖЕ НИВОТО НА ГОЛЯМА ЧАСТ ОТ ПРОВИНЦИАЛНИТЕ ГИМНАЗИИ БЕШЕ И Е НИСКО.КАТО ДОБАВИТЕ И НИВОТО ВЪВ ВОЕННИТЕ УЧИЛИЩА,РАЗРУХАТА ОТ 1989 ДО ДНЕС -РЕЗУЛТАТЪТ Е ДА ПАДНЕШ С ИЗПРАВНА МАШИНА.НЯМАТ ЛЕТАТЕЛНИ НАВИЦИ ПОНЕЖЕ НИКОГА НЕ СА ГИ ИМАЛИ-ЯСНО Е НИВОТО НА ВОЕННОТО ОБРАЗОВАНИЕ.ПРИДОБИТИ НАВИЦИ И УМЕНИЯ СА РЕФЛЕКОРНИ И НЕ СЕ ГУБЯТ!!!
Каракачанката - машината за комисионни със руска военна техника - *** ще си продаде ,но няма да признае ,че съветската техника е стара и става само за ковчези.
Проверката е установила, че хеликоптерът е бил изправен. Следователно се касае за пилотска грешка.
Всичко е за пари. Няма как да кажат, че руските железа са непригодни щото ще наливат още пари в тях. Срещу комисионни, разбира се. И си измиха ръцете с пилотите/да не употребявам друг израз/
До Анониментя и сега математиката трябва да е най-важна, но чувам за едни 3ки като масово явление на изпита...Да не говорим за другите специалности из военните училища. Там направо издирват всеки явил се на изпит.
"Буквално засмукват обучени и опитни АМЕРИКАНСКИ ветерани.Могат да си го позволят защото поръчки им възлага американското правителство, за което пък е добре именно американци да им вършат работата."Всичко е бизнес. И затова е частна армия - заради парите. Никой нормален няма да плати на министъра на транспорта да му измете двора и да му измие стълбището, при условие че може да плати 10-15 лева на леля Гичка от съседната махала, която от години си вади хляба с това.
Много специалисти тука бре. Личи си, че българина разбира от всичко. Че е пилотска грешка беше ясно само от снимката и броя летателни часове на 40 годишните забележете капитани. Дори да загуби опашен винт всеки опитен пилот би се справил. Пилотски грешки са и катастрофата с пантера и аварите с миг 29 и спартаните. Тука вече освен съветска има и западна техника, някакъв коментар от троловете няма ли да има?
"Но тези, които загинаха са опитни пилоти от друго време, които са могли вече да преминат в частни сектор"Познавам и пилоти в гражданска авиация, на които тате им също е пилот и с паричките си им плати да вземат китапи и те за пилоти, но близо 10 години не можеха да влезнат на работа, защото просто имаше по-кадърни от тях. И никой не ги искаше. Накрая станаха де, взеха ги. Сега са на мокър лизинг във Виетнам, Саудитска Арабия, Египет, Индия и Малайзия предимно.
До Анонимен 67Блекуотър не е като повечето компании в тоя бранш. Те са точно армия а не просто охранители. Плащта по 2000-2500 на ден. Като това са огромни пари и за САЩ. Буквално засмукват обучени и опитни АМЕРИКАНСКИ ветерани.Могат да си го позволят защото поръчки им възлага американското правителство, за което пък е добре именно американци да им вършат работата.
"Това което пишеш не се ли отнася до излизащите от авиационния факултет на ТУ. "Не, транспортният факултет на ТУ от години не създава пилоти. В миналото е имало, но сега не. Ако искаш да станеш пилот след като си завършил АТТ в ТУ, тогава сам трябва да си доплатиш, въпреки, че ще ти признаят голяма част от дисциплините. В АТТ-то създават по-скоро механикал инженери или авионикс. Относно изискванията за военни - медицинските са супер ниски, а оценката по математика беше най-важна по мое време.
"Ти си знаеш какво си спомняш. Но за мен такъв случай няма."Очевидно си някое хлапенце, недорасляк още. И не можеш да си съставиш трезва преценка сам.Защо да плащаш повече пари, като можеш да имаш (или да си наемеш) по-евтина руска военна техника, и да платиш на някой обучен за нея хамсaлак да лети по места където на разведката и е ясно, че рискът да те свалят е огромен. Никой богат американец няма да се навие, но за тия пари българските пилоти биха продали и мaйка си.
Това което пишеш не се ли отнася до излизащите от авиационния факултет на ТУ. А иначе освен да отговаряш на медицинските изисквания има още доста условия, познания и умения, за да станеш военен пилот. Друг е въпроса, че вече няма особено кандидати и влизат с ниски оценки по математика. Но тези, които загинаха са опитни пилоти от друго време, които са могли вече да преминат в частни сектор
Ти си знаеш какво си спомняш. Но за мен такъв случай няма. Българи работят в частни компании, като охранители на бизнесмени и т.н из опасни места. Но на ниско ниво. В Блекуотър или както там се казва в момент(няколко пъти сменя името) са наистина частна армия и 100% американци основно ветерани от спец частите. При такива заплати имат достатъчно американски кандидати с боен опит и наясно с процедурите в американската армия за да си търсят българи
Ми-17 паднал на Крумово след загуба на рефлекси от пилотите