161

do 168 ????

преди 5 години

Високият клас за вас е 20 годишна БМВ Х7 или Ауди К7?Нямат нищо общо като сигурност, еко и разход на гориво с нов среден клас корейски или друг автомобил.След 10тата година драги, автомобила в повечето случаи е за гробница. Системите за сигурност не работят (тук просто изключват чипове/компютри да не светят лампи), въздушни възглавници не функционират, основни агрегати не са проверявани и сервизирани с години, горят и пушат като печки на гума.Купувате тези гробници от глупост. Тъпо его.

160

Мутрите са с новите

преди 5 години

НАд 50 % от българите вече НЯМАТ ПАРИ ЗА КОЛА>Винетки,застраховки,прегледи излизат по 500 лева на година/ не може д а с е спестят лесно/ Горивата са с недопустимо високи цени плюс ДДС,акцизи,пътен данък,еко такса,други такси мито..МУтрите грабещи милиарди от народа с е познават най лесно по огромните джипове с по два ауспуха сменяни на две години./Ползват партиини групировки на власт

159

Свиня

преди 5 години

Купих кола на старо за 6000 за година и половина вече ми струва 13000. Яд ме е че вместо да купувам кола на старо не си купих нова кола. За година и половината щях половината да съм я платил.А инак гроздето е кисело и няма лошо да се купуват стари коли висок клас само дето турбо високия клас гъзари е редно и да ги подържата така че да покриват заводските норми за екология и безопасност.

158

Анонимен

преди 5 години

Тия па евpoидиoти не се ли научиха, че на дизел не може да се сложи газ?! Малко са баламите у нас, които се нaбyтват с дизеларки.

157

живот ли бе, да го о

преди 5 години

а какъв е животът на българина - дрехи-втора употреба, коли-втора употреба, храни-второ качество/може и 3, 4, 5...н-то качество/, заплати - най-най-мизерни, но ЕКСПЛОАТАЦИЯ - ПЪРВО КАЧЕСТВО - е, как искате Мислещите да останат тук

156

L7S90

преди 5 години

според вас заплата в България в момента 510 на месец или 6120 на година какво да си купим в Германия 16 евро на час или 2816 евро месец или 66000 лв на година

155

????

преди 5 години

Новите коли среден и нисък клас са пълни ***, пластмаса и шарено... ама лъха на "китайско" :). Предпочитам стара кола, запазена и/или поддържана, по-висок клас. Парите са по-малко, като сума за закупуване, вкл. поддръжка за 5 год. (като предположим, че новата "ел. пластмаса" е в гаранция). А проблема с по-високия разход на гориво се решава с газова уредба. А удоволствието от шоьофирането...

154

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 165Хаха, то ще излезе че сме взимали повече от сега бре! 500 кинта взимаше полковник през 87-88ма! Вземи се поинтересувай какви са били заплатите около 80та, без да говориш глупости

153

До 166 Тюхчев

преди 5 години

Въпросът е в удобството. То и без пералня може - ще переш на ръка и ще спестиш парите за пералня. С колата е същото - по-удобно е и ти пести време, за което се плаща. Още от 70-те години на миналия век в България колата стана необходимост, а не лукс.

152

Професор Тюхчеф

преди 5 години

Най-важното е да сте наясно дали ви е необходим какъвто и да е автомобил , и дали не е по-удачно да пренасочите тези разходи към друг вид транспорт, защото една кола е от нещата които губят цената си най-бързо. Аз винаги съм предпочитал да платя на някой колега, такси или автобус , отколкото да харча в поддръжка на кола- само застраховка, винетка, данък, и чифт гуми са 100лв/месечно

151

Анонимен

преди 5 години

Нещо яко послъгваш. В началото на 80-те 100 лева беше минималната заплата, която я взимаха разни бармани, келнери, бръснари, продавачи в магазини и всички те имаха повече пари от останалите. Бачкаторите с висок разряд взимаха доста - обикновено 600-800 лева, повече от шефовете в завода.

150

Сата НАТО

преди 5 години

Сега на Лавата от едно време, отговаря кола за поне 70-80 хиляди леваОпа! Ето гвоздеят на темата!От мен да знаеш - и тогава, и сега ладата беше и е го вно.Обикновеният Голф 1 беше Мерцедес пред нея.

149

Анонимен

преди 5 години

До До 154 мухахаЗависи как се наиграеш с лихвата. Моята беше почти без оскъпяване, за 35к кредит, за 5г платих около 1000 лв, което е почти нищо. Общо взето, добре е че ги има "глупаците" да купуват нови коли, за да може "тарикатите" да си взимат 2ра или 3та ръка автомобилСамо да споделя, че майка ми и баща ми взимаха в началото на 80-те по около 100 лв и двамата със 7ми разряди. Смятай нататък каква кола можеше да се вземе...

148

Анонимен

преди 5 години

Немеца минава по 40-50 хиляди километра средно на година. Италианецът минава по 50-60 хиляди километра на година. Българинът минава 5-6 хиляди километра на година. Е, за какво да купува нова кола, човек, който минава под 20000 км на година?

147

Даола

преди 5 години

Тези автомобили са подходящи за България - държава от четвъртия свят !

146

Shark

преди 5 години

До показателно.А ти видял ли си колко струва новата Лада?

145

Анонимен

преди 5 години

Истината е, че хората имаха пари преди 1989 за нови коли, а сега нямат. Никакъв проблем нямахме с жена ми да си купим Вартбург през 80-те за 7600 лева с общо доходи на двамата около 450 лева, т.е. около средните. Вартбург беше една от най-скъпите коли, по-скъпи от Ладата. Сега не е така.

144

До 154 мухаха

преди 5 години

Ти продължаваш да спиш обвит. Твоите 20000 лева за евтина кола са 25 заплати по 800 лева, но забравяш и по-голяма лихва сега. С 200 лева лева заплата, за 25 месеца са 5000 лева, т.е. можеш да купиш евтина кола и да ти остане доста. Талантът беше най-евтин тогава. Сега на Лавата от едно време, отговаря кола за поне 70-80 хиляди лева. Светът не стои на едно място.

143

До 154 мухаха

преди 5 години

Кога средната заплата е била 800 лева преди 2010 година?

142

Анонимен

преди 5 години

Да си купиш дизел втора ръка и на минимум 400 000км е меко казано глупаво.Мислим си че дизела харчи по-малко но не мислим че ремонтите и обслужването е 2 пъти по-скъпо. И като теглиш чертата това 6-7 на сто отива на 12.