44

Бензинджията

преди 5 години

Трябва да се извършат проверки за качеството на горивата в данъчните и акцизните складове, където най-често стават злоупотребите.

43

:):)

преди 5 години

и като изгониш лук оил ще плащаш по 3,50 литъра дизел, сталинския принцип има човек има проблем, няма.... не върши работа

42

Анонимен

преди 5 години

В България стандарта е комунистически, затова всичко е кофти.

41

Анонимен

преди 5 години

Изгонете "Лукойл", иначе няма да стане.Или направо внасяйте бензина и дизела от Гърция, както правеха бензиностанции "Еко" в началото.

40

Анонимен

преди 5 години

Базовите горива горе долу стават.После обаче започва едно кръщаване...по базите.Да видим как ще ментосат тока на електричките:)

39

Анонимен

преди 5 години

До 29 ТО Е ЕДИНСТВЕНО - ГОВОРИ ТОЧНО.ДРУГО ЗА ДОСТАВКА НА ГОРИВО НЯМА.- КОНТРОЛ НЯМА.Затова в бг е мизерия

38

до 37

преди 5 години

Колата ви "НОЕ ВНОС" ли е? Кой е производителя на тези горива? Защо се жалят в Европа, след като има БДС?

37

до 34

преди 5 години

Кои са производителя на двата дизела. Защо не пишете ако знаете и кой е монополиста. И колко деигателя еи умряха оъ 2000 година на сам.???

36

брахимлайката

преди 5 години

Защо не кажете за бензините.От две години са нещо миришещо на разредител . Керосин А зимата замръзва.Караме с вода . Не е спирт даже. Колата върви на подскоци и никакъв майстор не помага.

35

А така

преди 5 години

В бг-то сте дали задниците на Русия,ЕС и ФАЩ.Каквото кажат вашите господари ще изпълнявате.

34

Анонимен

преди 5 години

След като беше бурно подкрепен прайда, българския евроманаф насочи своите усилия да коментира дизеловото гориво. А не знае откъде идва това гориво? По стара европейска традиция, хем тъ....п, хем упорит

33

Анонимен

преди 5 години

Горивата на монополиста не са за автомобили след 2000-та година.за двигателите е смърт.

32

Анонимен

преди 5 години

Защо не е написано в статията за производителите?Госпжици евроцървули , един път казвате, че Лукойл е собственост на Ротшилд. Друг път на Русия, кое е истина? Ако беше собственост на Родшилд, едва ли северните ви съседи, мамалигарските евродовляци, биха дръзнали да им тършуват офисите, да им запорират имущество и прочие ЦРУ измислени провокации. А после "мистериозно" прекратили делото. А сега, кое какво е.?

31

Анонимен

преди 5 години

2000 година мисля, червеното *** Премянов с всички сили лично прокара в НС някои неща с които предизвика закриването на втората БГ рафинерия Плама Плевен! Това доведе до изключителен монопол на лукойл. Вальо, слушай ме много внимателно, сваляй бързичко цените., понеже има едни много хубави клипчета с Огнянчо А както и от Паламара! Доставени са в много медии и чакат разрешение за постване! Ще изгорите всички леворезбови! Нищо няма да ви спаси!

30

Анонимен

преди 5 години

Има един монополист и той ни продава най лошоксчестено гориво което скапва двигателите

29

Анонимен

преди 5 години

29 през 2014 г Румъния даде на съд предприятие на Лукойл в Румъния.За укриване на данъци ,некачествени горива и прочие. Но там няма надупени русофили. Нашата управа е толкова смешна. Страх я е да каже директно на Русия да спре рекета ,а пак реве на лоша Европа. Ама така е като знаят как процедира Рашка с по-слабия ,който иска малко по леко...нали. Помним Луканов...Стамболийски...

28

do Kratun

преди 5 години

Кога са ги изгонили, не разбрах. Българския евромангал лъже повече от полска про....,.ка. От статията, не разбрах, двете нафти от къде идват, от кои фирми. Лукойл продава много продукти в Европа. Нямам предвид РъБъ разбира се . Лукойл- най-голямото частно предприятие в РъБъ и най-големия вносител в държавния бюджет на РъБъ,

27

Анонимен

преди 5 години

Плащаме си данък Русия.След 1878 г не сме спрели да го плащаме. Уж гледаме на Запад,Север,Юг ,но благодарение на нашите русофили ,вечно сме надупени на ИЗТОК!!!

26

Анонимен

преди 5 години

То да беше само нафтата, човек с мед да ги помаже, ами маслата, а резервните части!!! Рълна скръб!!!

25

Подкрепям Кратун

преди 5 години

Точно така е. С гръцки или хърватски бензин разходът ми е около 10% по-нисък.