22

Анонимен

преди 6 години

Примерно в Мадрид, този проблем е решен с подземен околовръстен магистрален път - М30. Той е най-вътрешния пръстен и свързва централни квартали. Не че там няма задръствания, напротив има, но въпросът е, че София няма дори външен околовръстен път, който да е магистрален, камо ли вътрешен. Затова хората минават през центъра - не защото им харесва да зяпат МС и президентството докато са в задръстване, а защото околовръстното не е функциониращо и ти удължава пътя с 20-30мин и 10тина километра.

21

Анонимен

преди 6 години

Тъй нареченият "трафик" в центъра, основно е от хора движещи се от западните квартали на София към източните и обратното. Демек Люлин-Младост. За тях, няма по-бърз и удобен маршрут от бул. Тодор Александров, центъра и Цариградско. Това са големи и хубви булеварди. При добра организация на движението, те се минават много бързо. Тъй като този път няма алтернатива трябва да се мисли как да се синхронизира и увеличи скоростта по него, нещо като централна магистрала.

20

Анонимен

преди 6 години

Пешеходната зона трябва да се удължи още.

19

Анонимен

преди 6 години

По-голямата част от движението е към Тодор Александров и Стамболийски, така че тази промяна няма да удари трафика. По принцип съм напълно съгласна, че и тази отсечка трябва да е пешеходна - Св. Неделя е една от най-прекрасните църкви и заслужава да бъде част от пешеходната зона. Това което не ми е ясно е какво ще правят с трамваите. Защото не върви много да наричаш пешеходна зона в която минават трамваи. Трябва да сложат някакви ограждения ли, знам ли. Иначе може дори да е опасно.

18

vlady

преди 6 години

По принцип е уместно цялата Мария Луиза от Лъвов Мост до Алабин да е пешеходна и без това Ботев поема по-голямата част от трафика.

17

vlady

преди 6 години

Нормално е в идеалния център пешеходците и обществения транспорт да имат приоритет, за колите да има рингови булеварди и градски магистрали в периферията на широкия център и извън него.

16

Анонимен

преди 6 години

До До 15 vladyКато човек, роден и живеещ в района, искам да те питам дали градът е на хората или колите.

15

До 15 vlady

преди 6 години

Основният трафик е КЪМ Стамболийски и Александров, а тази нова пешеходна зона ликвидира един от най-кратките и удобни маршрути към тези два големи булеварди. Като човек роден, живял и работил много години в този квартал, смея да твърдя, че крайно неудачно въвеждат пешеходни зони в София, вкл. и тази сега.

14

Kiki

преди 6 години

Тези от общината да се научат да смятат !

13

vlady

преди 6 години

Така или иначе основният трафик винаги се е поемал от Александров и Стамболийски, Алабин и Позитано са от край време еднопосочни. Удължаването на пешеходната зона е удачно.

12

Анонимен

преди 6 години

Сега остава да спрат и трамваите, който се движат там и трагедията ще е пълна. Фандъкова трябва със сопи да я изгоним от София.

11

До 7 dsdas

преди 6 години

От 5Просто сбърках, защото мислех друго да напиша, но сега като се замисля май не съм сбъркал. Мен ме ограничаваше светофара, както и пътят по който обикновено минавам, така че при един пълен цикъл на светофара и с отчитане на цялото спряно движение, вероятно колите са наистина към 900 или повече само за един час. Просто това 500 засегнати коли дето "изчислили" в СО, ме изкара извън нерви. То бива простотия, ама чак толкова. Само от пропускателната способност на светофара зависи колко коли мина

10

Анонимен

преди 6 години

Абе защо селянчетата не вземат да спрът трафика в цяла София че да може спокойно да си ходят пеша? Четвърто поколение съм в София и по грозна и мръснa никога не е била. Сега когато снега се стопи и ямите по асвалта зяпнаха се разбира какви и от къде ни управляват! Селянина може да го изкараш от селото! Но селото от селянина никога! Каквито ви управляват на такова е заприличала и територията. Помня по времето на недоносеният соц. как миеха улиците с водоноски. Чистачките метяха улиците.

9

3M

преди 6 години

Махайте всички автомобили от центъра! Само градски транспорт и велосипеди!

8

Анонимен

преди 6 години

Вместо движението да се освобождава и колите да минават колкото се може по-бързо с което ще се намали и замърсяването на въздуха то става точно обратното. Остава само да въведат и ограничение за скоростта от 30 км. както прочетох, че се планира това ще е върха на общинската глупост.

7

екстра

преди 6 години

Центърът трябва да се затвори за коли. На селяните ако не им хареса - вън от София!

6

Анонимен

преди 6 години

Толкова ли не могат тези в общината начело с фандъкова да хванат няколко човека с IQ два пъти колкото тяхното, такива са повечето хора, и те да измислят едно нормално работещо решение за справяне със задръстванията в София? Е, ще трябва да преглътнат милионните комисионни, които сега взимат за всяка промяна, с която влошават нещата с движението и паркирането, но в крайна сметка не ги ли е страх, че ще дойде Видовден?

5

dsdas

преди 6 години

До АнонименАко на 3 минути минават 30 коли, как точно изчисли 900 на час.....просто не знам

4

Реалист

преди 6 години

Доста глупoвaтo решение, но какво да се очаква от учителка по руски от малко градче и нейната банда в общината?! На практика всичките промени по транспорта в София през последните 28 години доведоха до по-лошо, а не до по-добро. Не е особено трудно да схване човек, че първо трябва да се изведе трафика от центъра, т.е. да се осигурят нормални маршрути, и чак тогава да се правят пешеходно зони,а не обратното. Сега само увеличават задръстванията заради лошата организация на движението и паркирането

3

Анонимен

преди 6 години

"От Столичната община са изчислили, че промяната ще повлияе на около 500 автомобила, които използват този маршрут."Тези от Марс ли падат или от Луната. Аз често минавам там и се тези около 3 минути минават примерно 30 коли, ако не и повече, т.е. на час минават около 900 коли.