14

Бате Злате

преди 6 години

Я па съм учуден и от едните , и от другите коментари.Смятам, че ако имаш пари е по-разумно да си купиш нова ЛАДА, отколкото 16 годишен OPEL, но пък приказки, че по времето на комунизма заводите бълвали продукция ми се струват несериозни. Заводите произвеждаха ***, които дори и в СССР трудно се продаваха. Конкурентноспособност на западните пазари - ХИЧ.А и по времето на "комунизЪма" всеки гледаше да си купи HITACHI, а не Электроника примерно...А бе на копчето не трябваше да пише ГРОМКОСТЬ.

13

Anonimen до 13 ти

преди 6 години

Що не си купиш като е пълно и ти харесват ,купуват ги фирми повече ,а не частни лица

12

Анонимен

преди 6 години

През 2006 така се плюеше и по румънската Дачия, а сега тук е пълно с тях. Проектите на Рено-Нисан са успешни. За разлика от нашия Грейт Уол.

11

Пичуе

преди 6 години

Няма какво да го увъртаме, братушките не могат да правят коли. Дизайнерите и мениджмънта на завода са внос. Основните части внос. И впреки това единственото с което са кокурентни са ниските цени. Отворете някой руски форум о ще видите как самите руснаци се подиграват на родното си производство. Ако дядя Путин отвори пазар за безмитен внос на стари коли както е у нас, тези са живи умрели. И още нещо - във Владивосток половината коли са с десен волан - внос втора ръка от Япония.

10

9чика

преди 6 години

9 чико пеко вероято си прав ама к'во от туй новата лада ще е калпава пластмаси табло и вероятно в никой случай няма да е читава колкото един нисан ама от туй не следва че Руснаците не са важна сила в света? напротв били са важна империя са и ще бъдат а България беше най-развита точно по времето на комунизма и ладата жигулата макар и коли с малки недостатъци на фона на западните поне си ги купувахме нови и имахме бензин да си ги караме и заводи и почивни станции на морето където да отидем

9

Чичо Пейчо

преди 6 години

Карам 16 годишен опел, който взех за 4 бона преди 4 години. Сменил съм само задно гърне и гарнитура на капака. Не плащам каско, данъка ми е 30 кинта. Само наливам бензин и сменям консумативи. Изгледи скоро да се строши няма. И още нещо сигурен съм че визхищаващите се тук на новите лади, няма да си купят въпреки че са евтинджос. Ще предпочетат да дадат 10-20 бона отгоре за нещо по-марково и надеждно. Прав ли съм другаре?

8

Анонимен

преди 6 години

Руско ама от магазина. Поне 5 години няма да я мислите. Ако и ламарините са като на Москвича 20 години ще ги навъртите без ръжда! Моя Москвич преди месец навърши 37 календара. През тези години освен свещи накладки крушки и масло друго не съм пипал. Ангренажа му е с желязна верига и е вътре в двигателя. Не е като на еднодневките с ремък и всеки момент да го хвърли. Друго си е руската машина друго е пластмасовите триполови баракуди.

7

Анонимен

преди 6 години

Я! Жители на автомобилното гробище на Европа (според министър Горанов), се обаждат неподготвени и обсъждат нови автомобили!? Споко! Винаги ще карате и ще сте втора ръка! Нова кола, макар и руска нема да помиришете. Ще маате по сервизи и морги за своите святи, но пушещи барутнци. До сетния си дъх ще обяснявате как вашия 30 годишен чиреп е много по-хубав от тия новите коли дето много се трошат.

6

Напред

преди 6 години

Руснаците пускат страхотен автомобил.

5

Анонимен

преди 6 години

Руски автомобил е оксиморон.

4

Анонимен

преди 6 години

Renault Russia

3

Анонимен

преди 6 години

Дори една гайка руска да има от това кола не става. Дори всички части да са от нормални държави, дори една гайка да е завита от руснак от това кола не става.

2

Анонимен

преди 6 години

То мотора добре,ама дали ще могат да си отворят вратите?

1

Анонимен

преди 6 години

Че то няма нищо руско да остане язък?Защо ли?