66

Мастит бизнесмен

преди 6 години

Яя, всички с коли поне евро 5, аз ги продавам най-тънко, нов внос. Ко са прайте, в София такива големи заплати взимате. Всички таралясници на скрап, мойта фирма най-добра цена дава за тях.

65

Анонимен

преди 6 години

Цял живот дишам един и същ въздух, един ден се събуждаш и решаваш, че ми е мръсен - ей с това се изчерпва целия въпрос. Много коли имало, а едно време Кремиковци бълваше цветя и рози само, но нищо вие продължавайте да преливате от пусто в празно, важното веселба да има и да сте модерни или иначе казано част от блеещето стадо.

64

ss do автора

преди 6 години

когато разбереш колко излиза отопление на пелети тогава говори за нискодоходна група

63

...

преди 6 години

До ИстинатаДа но вижте техните колки :) сигурно са поне евро 5 :Д

62

добрия пример

преди 6 години

В Холандия има 80 депутати, които ходят на работа с велосипеди, ние издържаме 240 хрантутници с мерцедеси!

61

Хер Вернер

преди 6 години

Арее, *** пак скочиха в защита на таралясниците си. Ходете малко пеш бе ***, полезно е най малкото.

60

Чист въздух

преди 6 години

Софиянци за мръсния въздух: Миене на улици - да,маркуча в кюнците на братчедите също ДА.

59

Анонимен

преди 6 години

Карайте таралясниците и не бойте се.

58

+++

преди 6 години

Значи в следващите дни и да се спрат всички автомобили, повишените нива,пак ще останат повишени, ако прогнозата е вярна. Много е вероятно Фандъкова да си прави реклама и никакви повишени нива да не се очакват, температурите се покачаат според прогнозите. После като няма повишени нива, Фандъкова ще се хвали, че защото хората се били отказали от автомобилите, нямало повишени нива, а то няма и да има заради по-топлото време и съответно намаленото използване на гуми, дърва, въглища, .. за отопление

57

Обективен

преди 6 години

Истината е, че колите замърсяват малко с фини прахови частици, примерно 1,5-2 мкг/м3. Неизмитите улици добавят още 25-30 мкг/м3. През лятото горенето на гуми и други,добавя още около 5-10 мкг/м3. През зимата тези 5-10 мкг/м3, стават 10-1600 мкг/м3, като това варира според температурата, според часа от деня и т.н., т.е. не стои постоянно 1600 мкг/м3, а се мени. Може в един ден, на едно място да варира от 100 до 1600 мкг/м3, а на друго място същия ден да е между 10 и 50 мкг/м3.

56

Анонимен

преди 6 години

Преди малко госпожата Фандъкова написа в Туитър:"Прогнозните данни от системата за ранно предизвестяване сочат, че в следващите два дни в София се очакват повишени нива на фини прахови частици. Моля всички граждани, които имат възможност, да не използват личните си автомобилите и да се придвижват с градския транспорт."Отговорих й да даде пример, но надали...

55

Истината

преди 6 години

След като от много време Фандъкова и бандата й, непрекъснато повтарят колите, та колите, когато става дума за замърсяването на въздуха в София, какво могат да отговорят хората в анкетата? Колко от тях са се поинтересували малко повече от проблема? Колко от тях знаят истината, че използването на твърдо гориво винаги и навсякъде по света води до наднормено замърсяване? Едва ли повече от двама-трима от тези 800 анкетирани, а като знам как се прави анкетирането и резултатите се нагласяват, нищо от

54

Анкетата

преди 6 години

И как хората да отговорят на такава анкета, след като не се публикуват верни резултати за това кой колко замърсява. Непрекъснато се говори за колите, а те са малък замърсител, пренебрежимо малък. Според един анализ 90-95% от замърсяването "от колите" е заради мръсните неизмити улици. Обемът на това замърсяване зависи и от тежеста на съответното МПС, така че един тролей или трамвай замърсява в десетки пъти повече от един автомобил. Колко от анкетираните занаят за това? Нула или ... нула?

53

До най-важния

преди 6 години

Има логика. Не познавам дете родено в последните години, което да не е бъкано с алергии. П.П. Трудоспобните софиянци избягаха още преди 15-20 години. Като изключим останалите живи пенсионери, преобладаващите вечИ са столичани и дИцата им.София нямаше да е такава ***, ако на хората им пукаше. Но градът стана млеконадойна крава за половин България, която само взима, без да дава и резултатът е налице.

52

Обективен

преди 6 години

Горенето на гуми, дърва, въглища и много други е ясно че замърсяват в пъти повече въздуха от всичко останало взето заедно, но интересен замърсител са неизмитите улици и тротоари. Максимално допустимите норми са 50 мкг/м3, а замърсяването на неизмитите улици и тротоари е между 25 и 30 мкг/м3. Фандъкова манипулативно го приписва на колите, но освен колите, това замърсяване по вина на Фандъкова, се вдига във въздуха и от пешеходците, велосипедистите, трамваи, тролеи, автобуси и най-вече вятъра.

51

Най-важния

преди 6 години

въпрос за решаване в момента е дали да се признае "***"....а те ни занимават с глупости като въздуха на софиянци. А този въпрос ще се реши по естествен път. Колкото по-малко софиянци-толкова по чист въздух. А колкото по-мръсен въздух в София толкова по-малко живи софиянци.

50

Анонимен

преди 6 години

Ха, добре сте го решили казвате

49

Факт

преди 6 години

Има разни измервания и изчисления кой колко и кога замърсява в София с фини прахови частици (останалото е в нормите). Изводът е от ясен по-ясен - единственият наднормен замърсител е горенето на гуми, дърва, въглища и кавко ли не, най-вече за отопление, но не само за отопление. Това наднормено замърсяване е само в студените дни и е особено голямо в най-студените дни. Друг голям замърсител, който не може да замърси наднормено, са мръсните улици и тротоари, от които вятъра и всичко, което се движи

48

Промиване на мозъци

преди 6 години

На учудващо много хора успешно са промили мозъците, че колите били голям замърсител с фини прахови частици в София. Затова няма да дишаме чист въздух.

47

Факт

преди 6 години

Докато говорим все за колите, а не за замърсителите на въздуха - горенето на дърва, гуми, въглища и т.н., както и неизмитите улици, въздухът в София ще става все по-мръсен.