В Центъра е пълно с малки къщи с дворове, които Топлофикация не им пуска парно и те нямат друг избор освен да се отопляват на дърва и въглища. Казано с други думи, много бъркаш, противопоставяйки центъра на София с други квартали на София. Навсякъде положението е зле и няма да се оправи, докато Фандъкова лъже, че колите били виновни и все още се срещат едни, които й вярват.
Ееее,в Красна поляна,Овча купел,Орландовци,Хр.Ботев,кв.Левски,Враждебна и др.нека си дишат отровите,те не са хора,щом не живеят в центъра.За тях измервателни уреди няма,защото няма такава измервателна единица,която да поеме отровния въздух.Важното е да се мери в центъра,там където има парно и замърсяването е най-малко.Така общинарите ще спят спокойно и ще ни баламосват,че всичко е точно.
В София проблемът е, че ако няма парно, единственият вариант е отопление на дърва, евентуално и на въглища, ако има къде да изхвърлят сгурията. Така е в цяла София, а в гетата горят какво ли не и замърсяването от там е май по-голямо, отколкото от отоплението на дърва и въглища в цяла София. Отопление на ток е приложимо в много малко случаи и не си заслужава да се коментира. За да стане по-чист въздухът трябва поне да се спре горенето на гуми, пластмаси, найлони, отработени масла и т.н.
До 53ми разяснението е много просто, като се даде сезонна динамика на концентрация прахови частици в различни райони. В Родопите само на дърва са отопляват, па замърсяване нема :)
Хахаха, мерките за чист въздух-билет 1.60.Представям си бате, ако в Токио всеки тръгне да се движи с бензинов автомобил. Тук, освен че задръстванията са по малки от София, повечето карат хибриди. Освен това е много по гот и бързо, да се движиш с влакчетата. Автобуси почти няма. София също има добра елекротранспортна система, но се купуват само автобуси! И друго бате,за таа работа Ти треа АЕЦ! ПРИ ПО ЕВТИН И ЕКОЛОГИЧЕН ТОК,И ОТОПЛЕНИЕТО НА ТВЪРДО ГОРИВО ЩЕ СПРЕ!
Ясно е, че основните замърсители с фини прахови частици са два: единият е сезонен и многократно по-голям от всичко останало взето заедно и това е заради горенето на гуми, въглища, дърва и какво ли не още. Вторият голям замърсител са неизмитите улици, който е основен замърсител през лятото, но тогава замърсяването е в нормите. Трябва експерти, а не хората на фандъкова, да проведе една разяснителна кампания за замърсяването, за да спрат небивалиците за колите,което отклонява решаването на проблема
"...Мерките са крайно недостатъчни за решаване на проблема! Хората, които живеят във Виетнамските общежития, се отопляват като горят дрехи втора употреба, азбест и всякакви ***..."----------------Само да напомня, че дори и набутан в печката азбестА няма как да гори, поради простичката подробност, че вече е изгорял. Заради, което и се ползва като огнеупорен материал.
Родена съм в центъра, прекарах целия си живот тук, не съм разбрала, че имало 'мерки'. Ти да видиш.
80% от българите са селяни или такива със селски манталитет.Затова ще си стоим винаги на опашката на Европа.Във всички класации.
Докато разни дървени философи коментират колите, въздуха ще става все по-мръсен. Всички знаят, че горенето на гуми, въглища, дърва и т.н. замърсява наднормено въздуха в София, но омразата на някои към колите взима връх и те като латерна повтарят колите, колите, ... и дишат все по-мръсен въздух заради магарешкият си инат.
До 45 : OTВОРКО Я НЕДЕЙ ДА ЛЪЖЕШ. НИКЪДЕ В ЕВРОПА НЕ МОЖЕ ДА СЕ ВИДИ ЕДНА КРАДЛИВА ТИКВА В 10 АВТОМОБИЛА
Мерките за чист въздух - ЗАПОЧВАТ С ИЗХВЪРЛЯНЕТО НА ГЕРБ И ФАНДАКОВА; КОЙ НАПОМПА БИЛЕТА НА 1,60 И СТИМУЛИРА УПОТРЕБАТА НА КОЛИ...
Отворко, обиколил съм почти всички европейски столици.Никъде не може да се види, това което се надблюдава ежедневно в София - а именно, ПО ЕДИН ЧОВЕК в автомобил. Или ако го има - то такива коли в Европа са не повече от 5-10%.Докато в София - почти 100% от автотмобилитте са с по един човек вътре.Ако беше така, производителите нямаше да произвеждат 4-5 местни автомобили, а само едноместни.Не ти ли е минавало и това понякога през главата.
Само човек от село с мислене на провинциалист може да напише тези небивалици, които си написал. Хората в София, а и не само в София използват колите си когато трябва, а не по измислените от теб причини, които важат за теб и още няколко човека от обкръжението ти.
Стига лъжи за дизелите! По стандартите на Евро 5 (от 2009-2010 година) и на Евро 6 (2014-2015 година), изискванията за количеството фини прахови частици е едно и също за дизеловите и за бензиновите двигатели с директно впръскване - 0,005 г/км, което по принцип е адски малко като количество. В София колите с Евро 5 и Евро 6 са около 25% от всички автомобили и продължават да се увеличават.
За съжаление българинът винаги си мисли, че правилата се отнасят само за другите, но не и за него.Пише срещу колите в Центъра, но той самият никога няма да слезе от колата си.Той си мисли, че това му се полага по право и че колата му го прави някакъв по-различен и над останалите без коли.Освен това българинът има и един друг комплекс - че е дошъл от сечо и че свързва градския транспорт със соца.Той си мисли, че возейки се на кола, вече е демократ капаталист. Като Рокфелер.
Ми не знам, ама и тук ситуацията не е хубава. Мръсен въздух - дори лятото, единствено през юли се диша. Мръсни улици - ***, найлонови торбички, фасове, пясък, кал, разбити тротоари, дупки. Кучешки фекалии. В блоковете поне 2 семейства се отопляват с мокри дърва. Коли паркирали върху тротоари, градинки, подстъпите към тротоарите са блокирани от коли, няма как да преминеш на друг тротоар. Немити улици. Жизненото пространство намалява.Не знам какво става, но не е нормална тази ситуация.
Трябва да се забрани напълно влизането на автомобили в Центъра на София.Имат си там Околовръстно, Тангенти - да си джиткат по тях.Градът е за хората, а не за ламарините и отровите, които бълват.
Мерките за чист въздух – само за центъра, а в "Красна поляна"?