68

Мишо

преди 6 години

Стига вече, който ги плаща тези статии е гад ***.Понеже не можете да се хванете за вредните емисии се хванахте за незаконното.Заглавието може спокойно да бъде преведено "През ден има взрив на пътя от нелегално поставена газова уредба"С държавната лотария им взехте парите на простолюдието сега и пеша да ходят.

67

Анонимен

преди 6 години

Дайте статистика колко коли на газ са избухнали, след като твърдите,че са бомби. Бас хващам, че като цялото няма разлика в аварийте с газ и колите с другите видове горива.

66

Анонимен

преди 6 години

Значи,дайте отново да го набием четвъртит на водачите,а?А кой трябва и въобще някой контролира ли и сертифицира ли всички онези които се занимават с ремонт и монтаж на газови уредби,сврени във всевъзможни дупки и бърлоги,наричащи себе си майстори? А кой ги снабдява с части и газови уредби? Кой разрешава и контролира вноса им! Ама нали е най-лесно да го турим на шофьорите?

65

Мразещия Дизел.

преди 6 години

Предлагам всички дизели преди 2002г.да се спрат от движение,а да се карат автомобили с LPG но разбира се да се задължи със закон да се проверяват системата при ГТП.

64

Анонимен

преди 6 години

разбира се условието за това е колата да е оборудвана с катализатор или DPF, работещи ...

63

1

преди 6 години

Който и каквото да ви говори, става въпрос за ПАРИ!Да не си мислите, че на някой на тази територия му пука за вашата сигурност, чистота на въздуха и т.н.?

62

Анонимен

преди 6 години

До До 52 АГУДа. CO е само едната компонента, но както за LPG (което ние го знаем като АГУ), така и за CNG (което е природния газ) отделянето на C0 е около 75% по-ниско. Спрямо дизела стойността му е релевантна, но пък той отделя други годости. LPG във всяко едно отношение (NMHC, NOx, CO, финни частици) е по-щадящ за природата спрямо дизел или бензин. CNG има малко по-високи С0 стойности от дизела, но по-ниски от бензина. Всичко друго му е по-ниско.

61

ataka

преди 6 години

Ясно е че се опитват да въведат нерегистрирането на газовото като нарушение за да може да глобяват,но защо трябва да дам едни 40 кинта за първоначален преглед,който могат да ми направят и при годишния преглед.Е няма да им дам щом няма още измислена санкция.Всичко е за пари.

60

Т.с.

преди 6 години

Статията е написана колкото да има нещо написано....пълна простотия...КАТ се отказаха от регистрациите на газови уредби още през 2014 и прехвърлиха работата на ДАИ.....Слагаш газ , издава се протокол от монтажника и преди годишния технически преглед трябва да се направи първоначален преглед уредбата-демек регистрация....КАТ вече не фигурират никъде...писателя има още да чете наредби и закони...

59

До 52 АГУ

преди 6 години

Не разбрах твоята кола на газ, по-малко ли замърсява с въглероден диоксид (въглероден двуокис), който все още се счита за основното замърсяване причинявано от колите. Повишената концентрация на въглероден диоксид в атмосферата води да покачване на температурата на Земята. При понижаването под някакви стойности, ще има ледников период.

58

X

преди 6 години

Вие си карайте бомбите, аз ще си пърпоря с бензинката.

57

Анонимен

преди 6 години

Добре че на съм платил 5 лева за да изпишат на прегледа ГАЗ, че да не съм с бомба и талонът за преглед да ме пази 1 година от уроки

56

Анонимен

преди 6 години

Това че една допълнително монтирана газова уредба не е регистрирана в КАТ, не прави от колата бомба. Колкото колата е бомба с регистрирана уредба, толкова е бомба и с нерегистрирана уредба. 300 хиляди коли на газ е много малко. В едно изследване за Столична община публикувано през 2016 година се твърди, че колите на газ само в София са 227250 по данни на КАТ явно.

55

Реалист

преди 6 години

Нещо ми намирисва тази новина.Едва ли в България колите с допълнително поставени газови уредби са 300 хиляди, от които 140 хиляди нерегистрирани уредби в КАТ. Автомобилите България са 3,8 милиона, от които 43% са на дизел. Не ми се вярва от останалите около 2,2 милиона автомобили само 300 хиляди да са на газ с допълнителна газова уредба. По-вероятното е автомобилите на газ да са около 1,5 милиона, от които някаква част с фабрично монтирани уредби, а огромната част са с допълнително монтирани.

54

Анонимен

преди 6 години

Те уредбите и в кат не ги проверяват, но и проблем няма

53

Анонимен

преди 6 години

Незнам от къде са тези данни, но колата с газова като минава на преглед, преглеждащия с анализатор проверява за течове на газ на всички връзки покрай бутилката изпарителя и при рейката. Поне това съм видял като ходя на преглед. Даже гледат за ръжда по бутилката.

52

експерт

преди 6 години

много се пише но истината е една от 2014 г. газовите уредби монтирани в завода пройзводител подлежат на един контрол а тези в преди това и частните сервизи са под друг контрол като допълнително съоражение и при авария застрахователите не изпитват желание да плащат.

51

шофер

преди 6 години

Колата е бензин или дизел. Всичко друго е извращение и безмозъчност.

50

шофьор

преди 6 години

Аз карам кола с монтирана ГАЗ в нормален сервиз и т.н. Аз ли трябва да я регистрирам? Според мен сервизите, които монтират трябва да подават информацията. А сервизите ще се лицензират ли? Сега ако не аз, а някой ***.льо монтира уредбата в гаражче, това по-безопасна ли я прави?

49

АГУ

преди 6 години

Не мълчете на емисиите! Всяка кола с изправна газова уредба не трябва да плаща данък - емисиите са над 2 пъти по-ниски от тези на бензинов и над 2,5 пъти по-ниски от тези на дизелов автомобил.