Така и не станаясно защо там разрешената скорост е 90 км/час, като тук-там е 50 и 40 км/час. Безопасната скорост в този участък е 120-140 км/час и можеха да вдигнат ограничението на поне 100-110 км/час, за да има по-малко катастрофи. Знае се, че когато разрешената скорост е под безопасната скорост за пътя, катастрофите се увеличават и това е лесно обяснимо защо е така.
Там през километър трябва да има камери и в двете платна. Сега КАТ само имитират, че правят нещо с тази една камера.
До Знаещ 3"Да не говорим, че масово се кара дори на прав участък в непосредствена близост до осовата линия ..."Ти какво предлагаш да караме върху шахтите без капаци или директно да си влизаме по дупките на пътя - за да не се притесняваш от ония 70-80 сантиметра ?!!
Там имаше много катастрофи, докато нямаше мантинела и камионите правеха обратни завои на 4 + 4 ленти. Сега е по-безопасен от магистрала, а и разрешената скорост е по-ниска. Камера точно там не е нужна, може би на километър два оттам посока Ботевгродско ще е по-полезна. Да не забравяме, че снима само в едната посока, т.е. гонките могат да стават в другата.
Безсмислена камера, сложена в началото на правия ремонтиран участък. Така джигитите могат да използват цялата отсечка за състезания, ей сега двама на мотори прелетяха ниско с пълна газ.
Всъщност българите като цяло са добри шофьори, с изключение на един малък процент лоши шофьори, които съдейки по себе си, твърдят, че всики шофьори са като тях.
Не знам там да има голям брой катастрофи. По-скоро изобщо няма катастрофи там. Пътят е много широк и прав и е доста трудно да направиш катастрофа.
Българина е много лош шофьор и никакви камери и глоби няма да променят това.Нито умее да спазва дистанция, нито умее да взима завой без да влезе до средата на другото платно мислейки си, че е много бърз.Да не говорим, че масово се кара дори на прав участък в непосредствена близост до осовата линия и дори настъпвайки я и разминаването става на 70-80 сантиметра и дори по-малко.
Кирка извади от строя камерата на КАТ при Казичене