Много ме радват психично нестабилните напъни на родните коментиращи :))) от друга страна е тъжно да гледаш толкова глупава нация ама какво да правиш...
човекът е милиардер и мечтател, много хора не вярваха че може да изкара ракети в космоса и да ги приземи обратно на платформа контролирино, но го направи. Вярно е, че технологията на батерийте е много стара и е мръсно производството и рециклирането и също е вярно, че може би за заможните страни няма да е проблем да минат на електрически автомобили, но за бедни страни като БГ, където държавата не подпомага и не насърчава изобщо няма какво да говорим!
До лъжата е голямаНещо като лъжепророк се изявяваш гледам. Големи са само лъжите които ти си написал. Сигурно си хрантутник приближен до енергийната мафия.
До лъжата е голямаБоли го Мъск, като ви наложат задължителни енергийни кредити, де ще ги изплащат и внуците ви, ще ви се проясни.
За да пройзведеш ток влагаш и имаш загуби(КПД) , после ти трябва пренос, където също имаш загуби на енергия, после я прехвърляш в батериите- пак някакъв % загуби. Бензина сипваш и произвеждаш енергия колкото и когато ти е нужна. Мъск фърчи по небето с фантазиите за енергииното самозадоволяване, но пропуска факта че един "слънчев покрив" + инсталацията+ел.автомобил е сума която средностатистическо сем. няма да изразходва за цял живот в бенз и ток
Пред електрическите коли има много път, който да извървят, за да стават за нещо.Проблема са прословутите батерии. Работя в една фирма, в която част от колегите ми се занимават с разработката на бъдещата електрическа Панамера (в същност разработката е на Ауди). Еми до никъде не са. Батериите имат едва около 60000 цикъла (заряд-разряд), като едно "палене" и ускорение се брои като цикъл. Отделно разеждането не е като на Телса - т.е. различни стандарти зарядни станции и т.н...
Добре, че са родните разбирачи да знам как стоят реално нещата. Мааа ви балканска загубена аз...
Като за начало няма да е зле да започнат да пройзвеждат нещо, че даже и Ферари успяха да ги задминат по произведени автомобили.
Tesla ще произвежда по-малко коли Model S и Model X