29

Анонимен

преди 6 години

До НИКтози път монтираните предпазители изглеждат доста здрави и трудно ще се счупят. Всеки е монтиран с 3 болта! Обаче ми се струва, че са монтирани погрешно наопаки със сигналната маркировка към тротоара, а не към платното за движение.

28

НИК

преди 6 години

Някой да каже колко струва едно от тези недоразумения, които слагат на пътя и по този начин оформят "велоалея". Въпросните пластмасово-гумени недоразумения вече са изпочупени поне на петте кюшета преди три дни бяха така, а не ми се мисли след зимата, като минат няколко пъти снегорините какво ще остане от тези неща. Ама така е, като всичко се прави за пари, а не с мисъл за удобство на хората. Ако може някой да преброи колко велосипедисти ще минат за един ден по новата велоалея за никъде на Мадрид

27

демиург

преди 6 години

Боже, тия не можаха ли да пуснат пове един канап за права линия, щото друга техника не познават!

26

Анонимен

преди 6 години

Заради тези колчета не могат да се отварят инвалидните рампи на новите тролеи. Така създава ГЕРБ достъпна среда, наслагаха ги по всички спирки. Фирмата производител да не е на някой суджук?

25

Анонимен

преди 6 години

тази велоалея на Раковска трябва да спечели годишната награда за Тъпота на Столична община! По-голяма глупост да се съсипе улица не е праване. Вече има монтирани предпазни бордюри наредени по освевата линия. Понеже платното е едно в посока, всяко изхвърляне на смет или спиране на превозно средство голям габарите задръства цялата улица. Отделно тези бордюри са риск за шофьорите при завой - на всичкото отгоре те имат светлоотразители, които не са към улицата, а към тротоара и не се виждат на тъмно

24

до 21

преди 6 години

В бизнеспарка не се позволява да се паркира на тротоар. Частния собственик следи за това, и се спазва. Ако се паркира на тротоар тротоарите ще бъдат разбити, а зелените площи-унищожени. За да бъдат и вашите квартали перфектни-не паркирайте на тротоар и зелени площи. Пример-в София преди години беше ремонтиран изцяло улица Гео Милев, и тротоарите- бяха добре наредени. Днес плочките са разбити-поради паркиране на тротоар. Даже има и нелегални платформи за по-лесно и плавно паркиране на тротоара.

23

Capital

преди 6 години

До 11Да разбирам ли, че на Раковска има ограждения за велосипеди ? Понеже вчера бях свидетел на същата ситуация в Лондон. Та улицата е със същите габарити,а трафика и по голям .Няма алея с ограждения за велосипеди, а една лента на която никой не стъпва ! Когато дойде линейка ВСИЧКИ се изнасят леко в дясно на велолентата и края на тротоара. И нещата се случват. Сигурен съм, че го тренират и преди да вземат книжка ! Вчера това ми оправи деня ! Дано доживея да го видя и в България !

22

боян

преди 6 години

ремонтите са на баницата мекото - идеалният вариант за непрекъснато наливане на средства в "правилните" фирми, които после се отчитат на когото трябва.а крусев е едно чутовно недоразумение в екипа на общината, което като го плюеш вика, че вали

21

анонимен

преди 6 години

Имам въпрос - защо в Бизнеспарк всичко е направено ПЕРФЕКТНО - улици, тротоари, алеи , паркинги и тревни площи , а в останалата част на София всичко е пълен провал !В Бизнеспарка извънземни ли са строили , марсианци или български фирми?!?

20

анонимен

преди 6 години

Толкова си могат наште ,, майстори,,! Навсякъде , където погледнеш има некадърно направени тротоари и улици!!

19

Анонимен

преди 6 години

А велоалеята на ул."Раковски", е продукт на мозъчен прутоберанс на герберски фекало-маймюн. Уникална кметица, колкото т//па и крадлива, толкова и смотана!!!

18

Анонимен

преди 6 години

г-жа Фандъкова не ства за кмет, колкото да е симпатична. Просто й нареждат какво да усвои, т.е. да окраде, и тя изпълнява. И вече 7-8 години всичко е на наш гръб- ние плащаме, пък разни наши фирми постоянно ремонтират.

17

анонимен

преди 6 години

Управниците ни да отидат в Нови Сад да видят асфалтирани улици и перфектно наредени тротоари и то само от вдин вид плочки , а не каквито е скимнало на различните строители . На ул. Нишава по протежение на 200м има 12 вида плочки и 7 различни нива !

16

обяснение за прости

преди 6 години

На спирките колчетата " отиват" към бордюра, за да има място за чакащите пътници. Ако не отиват къмбордюра, пътниците имат навиците да чакат дори и отвъд зоната с колчета, и това е риск за живота им при инцидент. Затова на спирки колчетата се редят по -близо до бродюра. На места, където няма спирка, а е тротоар-колчетата са по-далеч от бордюра. На снимката е очевидно,че е сниман тротоар, преминаващ в спирка, и на която чакат пътници. Щеше да е неправилно, ако подреждането е равно на спирка.

15

Жоро

преди 6 години

нищо ново...покажете един качествен ремонт, че да се надяваме на втори :-)

14

Анонимен

преди 6 години

Боядисаха преди седмица една пешеходна пътека на Дондуков - при улиците Бачо Киро и Малко Търново. След няколко дни половината бой се изтри

13

Морски

преди 6 години

Ха ха,Фандъкова краде здраво евросредства,само от метрото 60 млн.лева.

12

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 13Ние само това правим, гласуваме кои да се наредят да крадат! Покажете ми някой които няма най-нагло да краде !

11

Анонимен

преди 6 години

Идва линейка или пожарна на Раковски и спира къде? Спира насред улицата и напълно запушва движението, защото Раковски очевидно е улица, на която не може да има велоалея. Велоалеи се правят там, където има място за тях, а не където й скимне на Фандъкова, както е сега.

10

аман от хейтъри

преди 6 години

Правилно е наредено. Частта с по навътре сложени колчета е тротоар. А където колчетата отиват към платното е спирка. Дали недоволниците правят разлика между спирка, и тротоар?