До НИКтози път монтираните предпазители изглеждат доста здрави и трудно ще се счупят. Всеки е монтиран с 3 болта! Обаче ми се струва, че са монтирани погрешно наопаки със сигналната маркировка към тротоара, а не към платното за движение.
Някой да каже колко струва едно от тези недоразумения, които слагат на пътя и по този начин оформят "велоалея". Въпросните пластмасово-гумени недоразумения вече са изпочупени поне на петте кюшета преди три дни бяха така, а не ми се мисли след зимата, като минат няколко пъти снегорините какво ще остане от тези неща. Ама така е, като всичко се прави за пари, а не с мисъл за удобство на хората. Ако може някой да преброи колко велосипедисти ще минат за един ден по новата велоалея за никъде на Мадрид
Боже, тия не можаха ли да пуснат пове един канап за права линия, щото друга техника не познават!
Заради тези колчета не могат да се отварят инвалидните рампи на новите тролеи. Така създава ГЕРБ достъпна среда, наслагаха ги по всички спирки. Фирмата производител да не е на някой суджук?
тази велоалея на Раковска трябва да спечели годишната награда за Тъпота на Столична община! По-голяма глупост да се съсипе улица не е праване. Вече има монтирани предпазни бордюри наредени по освевата линия. Понеже платното е едно в посока, всяко изхвърляне на смет или спиране на превозно средство голям габарите задръства цялата улица. Отделно тези бордюри са риск за шофьорите при завой - на всичкото отгоре те имат светлоотразители, които не са към улицата, а към тротоара и не се виждат на тъмно
В бизнеспарка не се позволява да се паркира на тротоар. Частния собственик следи за това, и се спазва. Ако се паркира на тротоар тротоарите ще бъдат разбити, а зелените площи-унищожени. За да бъдат и вашите квартали перфектни-не паркирайте на тротоар и зелени площи. Пример-в София преди години беше ремонтиран изцяло улица Гео Милев, и тротоарите- бяха добре наредени. Днес плочките са разбити-поради паркиране на тротоар. Даже има и нелегални платформи за по-лесно и плавно паркиране на тротоара.
До 11Да разбирам ли, че на Раковска има ограждения за велосипеди ? Понеже вчера бях свидетел на същата ситуация в Лондон. Та улицата е със същите габарити,а трафика и по голям .Няма алея с ограждения за велосипеди, а една лента на която никой не стъпва ! Когато дойде линейка ВСИЧКИ се изнасят леко в дясно на велолентата и края на тротоара. И нещата се случват. Сигурен съм, че го тренират и преди да вземат книжка ! Вчера това ми оправи деня ! Дано доживея да го видя и в България !
ремонтите са на баницата мекото - идеалният вариант за непрекъснато наливане на средства в "правилните" фирми, които после се отчитат на когото трябва.а крусев е едно чутовно недоразумение в екипа на общината, което като го плюеш вика, че вали
Имам въпрос - защо в Бизнеспарк всичко е направено ПЕРФЕКТНО - улици, тротоари, алеи , паркинги и тревни площи , а в останалата част на София всичко е пълен провал !В Бизнеспарка извънземни ли са строили , марсианци или български фирми?!?
Толкова си могат наште ,, майстори,,! Навсякъде , където погледнеш има некадърно направени тротоари и улици!!
А велоалеята на ул."Раковски", е продукт на мозъчен прутоберанс на герберски фекало-маймюн. Уникална кметица, колкото т//па и крадлива, толкова и смотана!!!
г-жа Фандъкова не ства за кмет, колкото да е симпатична. Просто й нареждат какво да усвои, т.е. да окраде, и тя изпълнява. И вече 7-8 години всичко е на наш гръб- ние плащаме, пък разни наши фирми постоянно ремонтират.
Управниците ни да отидат в Нови Сад да видят асфалтирани улици и перфектно наредени тротоари и то само от вдин вид плочки , а не каквито е скимнало на различните строители . На ул. Нишава по протежение на 200м има 12 вида плочки и 7 различни нива !
На спирките колчетата " отиват" към бордюра, за да има място за чакащите пътници. Ако не отиват къмбордюра, пътниците имат навиците да чакат дори и отвъд зоната с колчета, и това е риск за живота им при инцидент. Затова на спирки колчетата се редят по -близо до бродюра. На места, където няма спирка, а е тротоар-колчетата са по-далеч от бордюра. На снимката е очевидно,че е сниман тротоар, преминаващ в спирка, и на която чакат пътници. Щеше да е неправилно, ако подреждането е равно на спирка.
Боядисаха преди седмица една пешеходна пътека на Дондуков - при улиците Бачо Киро и Малко Търново. След няколко дни половината бой се изтри
До Анонимен 13Ние само това правим, гласуваме кои да се наредят да крадат! Покажете ми някой които няма най-нагло да краде !
Идва линейка или пожарна на Раковски и спира къде? Спира насред улицата и напълно запушва движението, защото Раковски очевидно е улица, на която не може да има велоалея. Велоалеи се правят там, където има място за тях, а не където й скимне на Фандъкова, както е сега.
Правилно е наредено. Частта с по навътре сложени колчета е тротоар. А където колчетата отиват към платното е спирка. Дали недоволниците правят разлика между спирка, и тротоар?
Гневни столичани, двойна работа на парче: Есенните ремонти в София