23

Анонимен

преди 6 години

От 5 години карам мазда 323 F хечбек турбо дизел. Произведена е 2 000 година. През тези 5 години съм и сменил само предни и задни накладки защото предишният и собственик не е счел за нужно. Редовно и сменявам маслото и антифриза. Проблеми никакви не ми е създавала от както е при мен. При предишният и собственик незнам как се е държала но при мен няма проблеми. Когато купувате кола всичко опира до късмет.

22

На Адам Опел брат му

преди 6 години

Fix или Repair Daily, ама за 6 години и половина му е сменяно само масло и филтри, другото е бензин и каране. Отдолу ръжда има само на носачите - всичко друго е все едно като го взех от магазина т.е. свети. Накратко - меко казано съм доволен и отново бих купил Форд. Чисто нов.

21

Мнение

преди 6 години

Хахахха! Това направо си е реклама на Тесла!

20

:-)

преди 6 години

FORD - Fix Or Repair Daily!

19

Анонимен

преди 6 години

На снимката - немска ко-ко-*** :)

18

Да ви кажа само..

преди 6 години

Мой познат си позволи лизингова Хонда тип срв, мисля че е 2015-16 год. Прехваленото качество от някой коментатори тук просто липсва. Сглобявана е в Англия, интериорът е само гадна пластмаса, най-хубавото вътре е големият екран-правен някъде из Азия+ЮСБтата. Друса като Голф, но е стабилна. Вече има 2-3 закъсвания на път-заради скъсани маркучи. Последно стоя в сервиза седмица, защото нямало внесен такъв маркуч и чакаха да пристигне от Белгия. Страхотно качество-няма що!

17

Анонимен

преди 6 години

До РикиджияДа! Бяха! Великото немско качество остана в 70-те и 80-те години.Днес е ширптреба. Жалко.

16

Рикиджия

преди 6 години

Мерцедес 190 Д на 32 години на 370 000 километра маслото го сменям на 10 хиляди и ми поддържа 3 бара на свободен ход, харчи 6 на 100 нафта и вдига 160 на магистралата, това бяха мерцедесите

15

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 15Пак са номер 1 японските - виж щатската класация, където го няма предубеждението за "великите" германски коли. В САЩ всички класации по надеждност се водят от Хонда и Тойота.

14

Анонимен

преди 6 години

Вече не съм сигурен, че японските са най-качествени. Последно корейска марка беше номер едно.

13

Анонимен

преди 6 години

Фордът не боледува. Той направо умира!

12

ззз

преди 6 години

До 2 :Говорим за автомобили ,а не за 100 годишни руски тостери на колела.

11

Made in Japan

преди 6 години

Oбщо взето германски и като цяло европейски производители водят негативната статистика по надеждност. Нищо ново.Японските коли пак са номер 1.

10

до ивчо

преди 6 години

"семействИто"? как може да мякаш и като пишеш? уникално...по темата - немците обикновено са гола вода като начално качество... както винаги е било в историята им подизпълнителите ги предават...

9

Хаха

преди 6 години

Една японска кола няма в класацията а прехваления Мерцедес е на 2ро място.

8

бай Петко

преди 6 години

А какво ще напишeте за "дъртият" FORD-SIERRA 1.8/89 бензин карбуратор, без компютър, 9.2 л/100 газ, смесено, дето нямам никакъв проблем. Истински старец, като стария вол, него търсят да върви точно в бразната!

7

Анонимен

преди 6 години

Чудно защо мойта *** Рено-5 не е в класацията,еми просто е защото няма електроника и вече 20 години я търкалям и не мога да я счупя пущинята.

6

Анонимен

преди 6 години

Откога тесла е кола, че да я вкарвате в класации? Това е чисто и просто екзотичен електрокар.

5

Анонимен

преди 6 години

За електрокара Тесла е ясно,за 100 000 ? купувате този луксозен варел за сноби.

4

Ивчо

преди 6 години

и извода , БМВ или автомобил от VAG семействито( audi vw skoda seat), a за електроника повредена ясно що. Изнесени производства на чипове и модули ( и ние смев таз група) ....