Те и наркотиците са "актуални", защо не включите в учебниците по химия няколко рецепти за домашно производство ?
В българия инквизиция никога не е имало. Но джихад е бил воден активно. Затова няма смисъл да дълбаем в инквизицията.
Хора ...Никой няма да учи децата ви НА джихад.Ще ги учат ЗА джихад.Това е все едно, да кажем, че не трябва да се учи за ВСВ, както и за фашизма и нацизма.учим защо и как се е стигнало до тези идеологии, а не се учим да практикуваме тези идеологии. Досега не съм чул, някой да се е вдъхновил от учебника по-историята и да е направил газова камера в дома си, или да е запалил президентстовто или парламента ... По-скоро има обратния ефект.
Християнството не е догма, нито политически ред. Затова ислямистите погрешно асоциират нашите държави и техните политически решения с християнството, което по природа е опозиция на властта. Политиците само заимстват от него, за да се харесат и за да се легитимират, но никога един народ не може да изпълнява вкупом същинското християнство, дори да му симпатизира. Защото неговата същност преминава през смъртта на човека с неговите похоти и раждане в друга утроба, на друго същество. Индивидуално е.
До Анонимен 54Луд ли си ? По-добре да дъвчем един и същ материал 10 години и това е ! Като ученик, не знаех, каква е разликата между фашизъм, комунизъм и нацизъм ... Докато не хванах да прочета в интернет. Просот в учебниците ни, това не се споменаваше. Та за бога, полловината млади, си мислят, че през 1989 е имало държавен преврат и гражданска война, но не се учи по-история, защото още не било в историята ...
Колкото до борбата между религиите, тя е лоша, когато притиска хора на различно мнение и правилна, когато е защита срещу такова влияние. Щастието на всеки човек зависи от това никой да не го притиска чрез закон да прави нещо, което противоречи на съвестта му и убежденията му. Хората, които искат да притискат другите, се стремят да пипат закона, защото той е най-голямото средство за натиск. А хората, които само се борят за своята свобода, не пипат закона. Християнството не е политическа доктрина.
Когато чуя -" Не ни занимавайте децата с такива сложни работи, не са готови", направо ми се повръща. Същото е и с "Абе, ко ни тормозите дечицата с тая физика, билогия и математика".После, гледам как "дама" с куче, "бие" "господин', без риза в магазина. Или си учете децата от ранно и ги карайте да мислят, или ще си гледате "Биг Брадър" и "София Нощ-Ден" ама на живо ...
Ако ще се изучава джихада то тогава да се изучава и инквизицията. Все пак са двете лица на едно и също нещо....Не е едно и също. Истинският джихад е борба срещу неверника който се крие в теб, докато инквизицията е изтребване на другите неверници.
Ако ще се изучава джихада то тогава да се изучава и инквизицията. Все пак са двете лица на едно и също нещо.
Не е ли по-добре децата да научат основните неща за религиите в училище отколкото от тиви скат?
Овцата реве, че джихада бил лош и затова не трябвало да се изучава, защото мюсюлманчетата щели да бъдат натъжени от лошото в религията си.Абе пишете колко хора са изклани заради джихад. Не им спестявайте и частица от жертвите.
43, ето думи на Айнщайн - "Бих искал да знам мислите на Бог, останалото са подробности." и "Религията без наука е куца, науката без религия е сляпа" - това е и моето схващане, един закон има и във видимото и в невидимото, преносът и асоциациите помага да опознаеш едното, чрез другото. Защото има един и същи законодател, който е създал физичните и химичните закони и силите, но също и е поставил човека с неговото естество, да живее сред тези сили, които опознаваме успоредно, видимо и невидимо.
Исляма и юдаизма да се забранят със Закон. Джамиите и синагогите да се затворят, да се осветят и да се превърнат в православни храмове.
Хаджигенова, на първият учебен ден има водосвети и попове, защото сме православна страна. Матанов отдавна е известен с поклонничеството си по отношение на исляма и османската империя. Това са двама души, които нямат място в образователната система. Уволнение незабавно!
Затова днес държавата иска да изпревари семействата и да постави своите ценности. Било като не възпитава децата и не налага ред или като ги отделя от родителите като авторитет и ги свежда до спонсори, било като пише идеологизирани учебници. Тук имаме действително борба за души и съзнания. За да може просто да се каже, че действителността е такава. Действителността я творим ние, ако не сме небрежни. Всеки ден хората плюят по политиците и все пак ги оставят да решат, какви да бъдат децата им.
Из учебници за 6 клас: Има ли място джихадът в учебната програма?