107

Анонимен

преди 6 години

Мога ли да помоля всички, които твърдят, че подобен трамвай може да се купи нов за около 500 000 да приведат доказателства на твърденията си?Благодаря предварително!

106

Анонимен

преди 6 години

До до 98Лъжете!Базелските трамваи са ДАРЕНИЕ от тяхната община на софийската, 30 000 лева струваще транспортирането им до София и застраховките!Лъжете по-малко, ако обичате!

105

Анонимен

преди 6 години

левитиращ трамвай

104

Анонимен

преди 6 години

100 ПЪТИ РАЗЛИКА В ЦЕНАТА !Добре ли прочетох по-долу. А иначе борим корупцията де. Ама главно на думи.

103

ДО 106

преди 6 години

Приеми,че тези трамваи за 3 млн са инвестиция за 40 г напред. Ще се ремонтира и релсовия път , така,че това е положението. А старите трамваи се движат вече по линията на трамваи 22-и вършат работа, добри са. нищо ,че са стари. замениха още по старите "гробарките" , които преди бяха по линията на 22

102

до 102

преди 6 години

Ти май не си добре. Трамваи вече не се произвеждат в България, и се внасят. По пазарни цени. Производителя не се интересува какви са заплатите в България. Нов трамвай струва над 3 млн лева. Няма по-евтино. Има и доста по-скъпи. Стари трамваи-не искате-я си прочетете коментарите под статиите за старите трамваи от миналата гоздини-че били трошки, желязо и тн. Стар-не искате, нов -скъпо е. няма угодия. Аман от хейтъри.

101

до 104

преди 6 години

Извинявай ама това за ВСЛУШВАНЕТО НА ОБЩИНАТА в недоволството на гражданите не ти ли звучи меко казано прекалено наивно и идеалистично.В Столична община са събрани най-големите крадци и некадърници, не само от ГЕРБ, а и от всички партии. Единственото, което ги интересува е да си пълнят гушите и хич, ама хич не им пука какво си мислят или казват гражданите.Те са се окопали там за целия си мандат и никой не може да ги мръдне.В България за съжеление няма нещото, наричащо се ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО.

100

Анонимен

преди 6 години

А най-смешно ми е като прочета, че ГЕРБ борили колупцията.Нищо подобно - те я генерират. Ежедневно и ежечасно.

99

до 101

преди 6 години

Виж, аз подкрепям да има и стари трамваи. защото един трамвай може да се полрзва поне 40-50 години, а старите чешки бяха на 20 години, и имат ресурс за още поне още толкова. В Рим и днес има "фашистки" трамваи от 1938г(провери-имаш нет), заедно с чисто новите.Миналата години масово имаше недоволство защо се купуват стари, като всъщност беше добра сделка-20 годишен трамвай за 30 000лв. Общината се вслюша в недоволството и сега купи нови за 3 млн. Това е. Няма угодия-каквото и да се купи все ще с

98

Анонимен

преди 6 години

Фандъкова върни парите !Те не са на Шефът ти, а на всички българи !Това, което крадете е от нашите данъци.

97

до 100

преди 6 години

Ама къде си тръгнал да сравняваш Единбург с клоаката София ?Чудя се ти дали въобще си добре. И какви са заплатите в Единбург и какви в София.Тия ги разправяй на село в кръчмата. Вече доста българи са излизали навън и могат и сами да направят сравнението.

96

до 98

преди 6 години

Сори, ама съгласи се, че разликата между 30 000 лв и 3 600 000 лв е повече от 100 пъти.И базелските трамваи за по 30 000 лв вършат същата работа, нищо че са втора употреба.Съгласен съм на тази цена, ако Шкодите могат да прелитат над задръстванията.

95

сравнение за хейтъри

преди 6 години

Траймваите на Единбург-1 брой струва 2 млн паунда, това са 4,5 млн лева. https://theguardian/uk-news/2014/jun/01/edinburgh-tram-system-opens

94

до 98

преди 6 години

Толкова струва. Провери. Че и повече. вариантът е евтини употребявани трамваи-има ги и по 30 000 лв. миналата година бяха купени втора употреба, и ревяхте, защо се купува стар, а не нов трамвай.Който твърди,че има по евтини трамваи-да го докаже.Не пропускайте,че към цената се добавя и ДДС, и в цената са вклч и части, и обучение.

93

Анонимен

преди 6 години

46.3 млн за само 13 мотриси ???Ами то една мотриса излиза златна - около 3.6 млн.Ми тя да не е случайно самолет ???И тук някой е прибрал доста пари под масата. Нормално един трамвай струва между 800 хил и 1.2 млн.Всичко над тази сума е КОРУПЦИЯ !!!

92

Анонимен

преди 6 години

До РалиЧакаме доказателствата....просто не проумявам защо още ги няма....

91

до 85

преди 6 години

Лъжеш-никъде няма нови трамваи за 250 000 евро. Трамвай е скъпа вещ-струва милиони-около и над 3 млн бройката, че и повече. За 250 00 евро нов трамвай няма-докаже , ако знаеш къде има . втора употреба-има , разбира се. Миналата година, като бяха купени употребявани трамваи за 30 000 лв и бройката ревяхте, защо се купува стар трамвай. Стари трамваи-не искате, нови не искате-щото са скъпи. Аман от недоволници.

90

Анонимен

преди 6 години

До Как е по света?Дублиране за една спирка? Във възможно най-критичен като наклон участък? И при наличие на дублиране през Борисовата / което е изградено именно за това - да дублира транспорта в района, ако стене нещо на големия баир!/ ?Диагноза - "комунист"!

89

до 92

преди 6 години

Лъжеш. Не са най-скъпите-имаше обществена поръчка, и бяха най-достъпните НОВИ трамваи. Твоето се нарича-НЯМА УГОДИЯ. Като преди година бяха купени втора употреБа трамваи за под 30 хил лева, ревяхте защо се купуват стари трамваи. Сега, като се купуват нови-ревете защо нови, като са скъпи. Няма угодия.

88

Анонимен

преди 6 години

В Будапеща и Прага трамваите се движат със 60-70 км в час и не се забелязва редовното ганчовско явление - селянин с трошка, спрял на трамвайните релси да си купи вестник, докато ватманът изнервен го чака, а 100 човека в трамвая се мръщят, псуват и си гледат часовниците.Обаче при некадърното корумпиранно управление на Послушницата и шефът й Суджука е така.