Прав си в т.1 , явно от уйз-а не са предвидили че ще се качат всички пътници , че ще качат повече багаж и че ще има насрещен вятър и не им е стигнало горивото. Също е истина, че тези компании използват вратичката, че наказателна процедура се задейства по фискална регистрация, а не деректно в държавата на чиято територия са нарушили правилата.
брачед,много филми си гледал май...само за твоя информация ще ти споделя че използваните от Уиз самолети след многократна херметизация отиват да летят за Луфтханза
Здравей, Очевидно имаш огромен опит и познания. Препоръчай ми превозвач. Ама не се измъквай, виждам, че досега си бил много изчерпателен!Благодаря!
До 32: Основната щета по самолета при нормална експлоатация или т.нар. стареене е свързана със херметизацията на фюзелажа. Познай колко често се херметизира 1 самолет и после проследи на уиз един самолет колко курса прави на ден. Поредния многознайко...
4. За съжаление, както Уиз съществуват БГ Аир, Раян, ДжърмънУингс и т.н. Аз много се надявам да дойде ден, когато почнат да озъптяват всички тия компании. Приличат си само по 1 - за тях хората са ***.
До bahuroсцепените от брой полети самолети------------- Глупости на търкалета.Сцепени от брой полети самолети може да има само вътре в ***.Ресурса на самолета и двигателя се отчита до минути, всички извънредни обстоятелства - претоварване, прегряване, грубо кацане, се записват автоматично.
Техническите изисквания и регламентите за експлоатация са абсолютно едни и същи както за Емирейтс, Луфтханза и Бритиш, така и за Уиз, Раян или Ийзи джет. Има си Европейска агенция за сигурност на авиопревозите и ICAO. Липса на контрол има само в дебрите на руската авиационна джунгла и при нашият мутренски национален превозвач, който де факто е креатура на руските служби.
3. Аз чакам деня, когато лоукостачките и сцепените от брой полети самолети почнат по-честичко да кацат преждевременно, за да ви дойде акъла как трябва да се лети.
2. Това, че самолетите са "нови" е пълна простотия. Да, купуват ги нови, но живота на самолета е на цикли херметизация, не на месеци или години. Това значи на 1 полет самолета се амортизира еднакво - няма значение дали е от София до Токио или до Варна. Уиз и всички лоукостаци направо сцееееепват самолетите от кратки совалки - т.е. много полети на ден.
1. Вместо да плюете по днес, проверете фактите. aeroporto. catania. it. Така - вижда се, че САМО полета от София е отклонен до Малта. Малко странно, нали? Явно май не само пестят от уиз от много неща, ами и от гориво. И то повече отколкото трябва. Иначе коментарите ви са пълна скръб... Просто сте бедни мишки и шанса ви е при мизерниците от уиз.
Според летището в Катания, самолета е кацнал там преди 18ч, а вие сте публикували новината в 18:57 и се опитвате да внушите, че още не са пристигнали! Какво ви става, трябва да са ви осъдили за това нагло подлагане! Няма да спра да летя с уиз, защото съм летял с тях и им знам + и -.
Пичо'е, вместо да избодете очи, изписахте вежди :)))))Аз ще продължавам да си летя с Уиз, а вие с поръчките висете по летищата с България Еър, Райън или който е там, с когото си общувате.
Много слаба поръчка... Че то смърди направо на поръчкови статии от няколко седмици.. Не се прави така, много се набива на очи.
тези дето са написали тази статия не са нищо друго освен завършени ***.след като летището в катания е затворено,дори и със сувалката на НАСА да бяхте отишли уважаеми пътници пак щяхте да кацнете в Малта.
Возят без пари(е,30-50 евро не са пари за услугата).Самолетите са нови,пилотите не са луди (справка Germanwings),не е имало злополука.*** от България Еър явно са пред фалит.
Wizz Air на някой много му бърка в душицата!!! Целият вой против тях, от седмица е заради това! Койййй,кой има интерес от това? Коййй плаща на Днес бг да пишат поръчкови статии?Като не я харесвате не се возете на нейните самолети бре! Аз си пътувам редовно, вие ако искате пълнете гушата на монополиста! Знаем кой е!
180 пътници на Wizz Air се озоваха в Малта, вместо в Катания