36

до Бай Хуро

преди 6 години

Прав си в т.1 , явно от уйз-а не са предвидили че ще се качат всички пътници , че ще качат повече багаж и че ще има насрещен вятър и не им е стигнало горивото. Също е истина, че тези компании използват вратичката, че наказателна процедура се задейства по фискална регистрация, а не деректно в държавата на чиято територия са нарушили правилата.

35

Анонимен

преди 6 години

До bahuroДа, кацанията и излитанията се броят.Херметизациите също.

34

до бахуро

преди 6 години

брачед,много филми си гледал май...само за твоя информация ще ти споделя че използваните от Уиз самолети след многократна херметизация отиват да летят за Луфтханза

33

До бахуро

преди 6 години

Здравей, Очевидно имаш огромен опит и познания. Препоръчай ми превозвач. Ама не се измъквай, виждам, че досега си бил много изчерпателен!Благодаря!

32

bahuro

преди 6 години

До 32: Основната щета по самолета при нормална експлоатация или т.нар. стареене е свързана със херметизацията на фюзелажа. Познай колко често се херметизира 1 самолет и после проследи на уиз един самолет колко курса прави на ден. Поредния многознайко...

31

bahuro

преди 6 години

4. За съжаление, както Уиз съществуват БГ Аир, Раян, ДжърмънУингс и т.н. Аз много се надявам да дойде ден, когато почнат да озъптяват всички тия компании. Приличат си само по 1 - за тях хората са ***.

30

Анонимен

преди 6 години

Bahuro, за теб има влак :)))) Недей се пеняви толкова.

29

Анонимен

преди 6 години

До bahuroсцепените от брой полети самолети------------- Глупости на търкалета.Сцепени от брой полети самолети може да има само вътре в ***.Ресурса на самолета и двигателя се отчита до минути, всички извънредни обстоятелства - претоварване, прегряване, грубо кацане, се записват автоматично.

28

Shopp™

преди 6 години

Техническите изисквания и регламентите за експлоатация са абсолютно едни и същи както за Емирейтс, Луфтханза и Бритиш, така и за Уиз, Раян или Ийзи джет. Има си Европейска агенция за сигурност на авиопревозите и ICAO. Липса на контрол има само в дебрите на руската авиационна джунгла и при нашият мутренски национален превозвач, който де факто е креатура на руските служби.

27

bahuro

преди 6 години

3. Аз чакам деня, когато лоукостачките и сцепените от брой полети самолети почнат по-честичко да кацат преждевременно, за да ви дойде акъла как трябва да се лети.

26

bahuro

преди 6 години

2. Това, че самолетите са "нови" е пълна простотия. Да, купуват ги нови, но живота на самолета е на цикли херметизация, не на месеци или години. Това значи на 1 полет самолета се амортизира еднакво - няма значение дали е от София до Токио или до Варна. Уиз и всички лоукостаци направо сцееееепват самолетите от кратки совалки - т.е. много полети на ден.

25

bahuro

преди 6 години

1. Вместо да плюете по днес, проверете фактите. aeroporto. catania. it. Така - вижда се, че САМО полета от София е отклонен до Малта. Малко странно, нали? Явно май не само пестят от уиз от много неща, ами и от гориво. И то повече отколкото трябва. Иначе коментарите ви са пълна скръб... Просто сте бедни мишки и шанса ви е при мизерниците от уиз.

24

Анонимен

преди 6 години

Според летището в Катания, самолета е кацнал там преди 18ч, а вие сте публикували новината в 18:57 и се опитвате да внушите, че още не са пристигнали! Какво ви става, трябва да са ви осъдили за това нагло подлагане! Няма да спра да летя с уиз, защото съм летял с тях и им знам + и -.

23

Анонимен

преди 6 години

Пичо'е, вместо да избодете очи, изписахте вежди :)))))Аз ще продължавам да си летя с Уиз, а вие с поръчките висете по летищата с България Еър, Райън или който е там, с когото си общувате.

22

Анонимен

преди 6 години

Много слаба поръчка... Че то смърди направо на поръчкови статии от няколко седмици.. Не се прави така, много се набива на очи.

21

италианеца от малта

преди 6 години

тези дето са написали тази статия не са нищо друго освен завършени ***.след като летището в катания е затворено,дори и със сувалката на НАСА да бяхте отишли уважаеми пътници пак щяхте да кацнете в Малта.

20

Летя с Кеф. УИЗ

преди 6 години

Возят без пари(е,30-50 евро не са пари за услугата).Самолетите са нови,пилотите не са луди (справка Germanwings),не е имало злополука.*** от България Еър явно са пред фалит.

19

inatut

преди 6 години

при думата трибуквие веднага се режат цели абзаци..как защо ли?? щото пием кофти алкохоли..

18

inatut

преди 6 години

Най много бъркат на "националния ни" авиопревозвач.

17

Минко Минков

преди 6 години

Wizz Air на някой много му бърка в душицата!!! Целият вой против тях, от седмица е заради това! Койййй,кой има интерес от това? Коййй плаща на Днес бг да пишат поръчкови статии?Като не я харесвате не се возете на нейните самолети бре! Аз си пътувам редовно, вие ако искате пълнете гушата на монополиста! Знаем кой е!