47

ббббб

преди 6 години

Какво значение има, че не се явяват всички пътници? Нали са платили, а Wizzair не връщат пари.

46

ИЗВЪН

преди 6 години

Конкретизирам се: заставам зад всяка моя дума и написаното от мен, за ситуацията също ! Предоставям мейла си и с удоволствие ще изпратя на всеки заинтересован кореспонденцията ми с WizzAir, както и снимка на разпечатка от банковата си сметка с конкретният превод от тяхна страна и дата.Само ще вметна, че хотела в който ме настаниха бе 5 (пет) звезди + закуска и такси в двете посоки. От доста години ползвам услугите им, "издънки" имат, но си плащат ! reserve207***gmail

45

ИЗВЪН

преди 6 години

До ИЗВЪНСпоред Директива 261, ако Уиз еър са ти осигурили хотел и храна (както твърдите) то обезщетение член 7 не ви се полага. Не лъжете хора с невярна и подвеждаща информация или конкретизирайте с конкретни факти или не бълвайте глупости.

44

Анонимен

преди 6 години

летя САМО с WizzНИКОГА не съм имал проблем !с удоволствие бих летял с Bulgaria Air ако намалите цените, другари.

43

аз-ът

преди 6 години

Спри да бъдеш толкова нападателен, няма да ти помогне в живота. Най-много да те остави без приятели и работа.--съжалявам ако така изглежда.Но тук доста хора лъжат и това ме дразни. А другите лесно се оставят да ги заблуждават. Пълно е вече с фалшиви хора и фалшиви новини. Уиз-а е евтина, но евтиното винаги си идва с последиците. Едното винаги води другото.

42

Аз

преди 6 години

При извънредна ситуация, едно решение ще направи пилот, който знае че има още час и половина гориво, друго решение ще направи този с 30 минути.

41

До 30 Анонимен:

преди 6 години

То си има стандарт, но те зареждат точно на минимума до който стандарта позволява, а не по 2 или по 3 както правят нормалните авиокомпании.

40

Анонимен

преди 6 години

До аз-ътСпри да бъдеш толкова нападателен, няма да ти помогне в живота. Най-много да те остави без приятели и работа.Но да, има значение. Това, че уйз еър е плебейска компания, която е за хора, които не е трябвало да напускат селата си, не означава, че останалите 95% нормални компании, правят същите неща. А и евала семейство, качило децата си на самолети, които може да се разпаднат във всяка една минута.

39

ИЗВЪН

преди 6 години

Пази си билетчето за метрото, в случай че тока угасне да те обезщетят с ново такова.За всички останали ползващи услугите ,на която и да е авиокомпания им казвам, че всеки полет е застрахован на 100%, неизпълнението му също. В подобни случай обезщетението идва от превозвача, но реално се заплаща от застрахователната компания.Логично е...

38

аз-ът

преди 6 години

Бъркаш резервация, с чек ин.---------Бъркам баба ти с баща ти. Ти чете ли , че разделили семейство. Пак питам те отделно ли са си правили чек-ина мъжа и жената? Или 5 минути разстояние вече е достатъчно?Уиз-а като решат свалят наред. Не им дреме кога си мацнал чекина.

37

Анонимен

преди 6 години

До аз-ътБъркаш резервация, с чек ин. Резервираш място на полета, когато си купиш билет, но едва чекирането ти осигурява правото, да се качиш на борда. Не знам, как го прави уйз еър, но когаот подбират, другите компании, винаги подбират от пътници, които не летят с тази компания, защото никой не иска да си изгуби дългогодишен клиент и цялото им семейство.

36

Анонимен

преди 6 години

До МарийкаМарийке - компанията е най-скапаното нещо, което е летяло във въздуха, но ако търсиш добри цени, ще ги намериш. Пътувал съм из половин Европа, за цената на автобусния еднопосочен билет София-Бургас. Просто ги търся с няколко месеца по рано и се ограничавам до малка раниаца багаж (то за 3-4 дни, повече не ти трябва).

35

аз-ът

преди 6 години

това за по-ранните резервации също е лъжа!Уиз-а за "да не ощетят никой" лично в самолет на който аз съм бил - са избирали на случаен принцип, кои да слязат. Прочетохте ли, че първия ден са разделили семейство. Те отделно ли са си правили резервациите, вие т.ъпи ли сте? Аман от платени гугутки от колцентровете и ПР-фирмата на Уиз. МИСЛЕТЕ С ТЕЗИ ГЛАВИ БЕ !

34

аз-ът

преди 6 години

до 29 извънНека драскачите, които не са се качвали на повече от автобус не спамя-ЕЙ СМЕШ,НИК!!!Това че си фирмена гугутка и са ти наредили да спамиш , го приемаме, но агресията ти и про.стотията ти - НЕ !ТОЗИ ЧОВЕК ЛЪЖЕ !Долу ви пускам линк с обезщетенията директно от сайта на ЕС. Проверете сами какви са и дали има повече пари за повече часове. Гледат се километрите между дестинациите. europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_bg.htm#apr-pr

33

K.

преди 6 години

Не мога да разбера защо коментарът ми бе изтрит- нито съм използвала обидни думи, нито някого съм наругала! Само споменах, че коректните компании не се оправдават, а осигуряват храна, нощувка и обезщетения!!! И независимо от компанията,правата в ЕС са еднакви за всички пътници!

32

Анонимен

преди 6 години

... но ако приемете, губите правото на обезщетение. И няма смисъл да се карате със служителите. Ако почнете да викате, може да ви изкарат с охрана от летището. Обезщетението се дължи в срок от 3 години, след датата на полета.

31

Рачо

преди 6 години

... Т.е. Ако отидете в последния момент, пътувате за пръв път с компанията и сте примерно сам мъж, на възраст от 18 до 60 години, много вероятно е, да не ви допуснат до полета.Правата ви - Това е важен момент. Според ЕС директиви, в зависимост от разстоянието, компанията ви дължи 200, 400 или 600 евро, ако не ви допусне до полета. Това, което не ви дължи е, цената на билета, към това обезщетение. Ще се опитат, да ви предложат, друг полет, спане в хотел и прочие ...

30

Рачо

преди 6 години

Като жертва на овърбукинг, доста преди, това да стане модерна тема (даже ми бяха натряскали минусчетата, защото не ми вярваха), нека ви дам следните съвети.Чекирайте се в момента, в който чекирането е възможно, а не 1 час преди полета, когато си предавате багажа,. Ако сте чекирани и изтървете полета, не ви дължат нищо, но попринцип, изритват хората, който са се чекирали последни и не са редовни пътници на компания.

29

Анонимен

преди 6 години

До Аз, това с по малко зареденото гориво от нискотарифните авиокомпании е градска легенда. Има си авиационни стандарти колко гориво трябва да се зареди и никоя компания не може на собствена глава да зареди по малко гориво!Същото е положението с ремонта на самолетите. Самолетите на Луфтханза, Уиз ер и България ер се ремонтират на едно и също място от Луфтханза техник!

28

ИЗВЪН

преди 6 години

За НЕкомпетентните пояснявам: обезщетението не се влияе от броя на пътниците,а е коефицент между часовете закъснение и разстоянието на дестинацията. София -Лутън или обратното (без значение) попада в графата полет над : 2000км. Това с близо 12часа закъснение прави сумата, която съм посочил от ?800. Нека драскачите, които не са се качвали на повече от автобус не спамят. Написах това, в желанието да помогна с информация на тези, които имат нужа от нея,защото много хора се лутат...както аз самият