Реалността е, че велосипедите в София трябва да ги забранят. Възможностите в София са две: забрана на велосипедите или както беше досега - велосипедистите на улицата. Щом не искат да карта по улиците, значи остава забрана. Най-лошото, което може да се направи е да се изземват пространства за велоалеи от пешеходците и от улиците.
До 2 години ще забранят по стари от 15г автомобили, и ще въведът истински тех преглед на който дизели без прахов уловител на които 70% от колите няма да минат, като добавим и синята и зелената зона които ще затворят целият център и част от крайните квартали. ТАКА че освен ако не ви се купува хибрид или електричка, или поне нова кола, минавате на ВЕЛОСИПЕД
До НовМишок, опасностите ги създават автомобилите, те са причинител на щетите при ПТП, а това че повечето нерваци не могат да изчакат един завой за да заобиколят велосипеда и избутват каращия от пътя няма аналог по простотия.
Аз съм за 30 км/ч да бъде максималната скорост навсякъде в населените места. така няма да си трошим колите по дупките и ще намалеят тежките ПТП.
Значи БЕЛИТЕ хора в Лондон, Амстердам, Копенхаген и т.н могат, наш бай Ганйо дето на околовръстното с ограничение 80 кара със 120 а на Сливница при ограничение 50 кара със 80 ще му пречи. И без това до 3 години 2/3 от София ще са синя зона а старите автомобили ще им вдигнат данаците тройно, искат не искат ще се ориентират и те към велосипеди и метро
Стига вече с тези колелета. Да ходят да си карат в парковете. А за извънградските пътища напълно да се забранят. По-голяма опасност създават и от каруците
В Стара Загора направиха тротоарите велоалеи.Кошмар е за пешеходците от какво да се пазят по напред.
тъпотия. хората затова не използват коли, за да избегнат задръстванията и да стигнат по-бързо на работа. сложете им 30 км, и те ще се качат пак на колите.
Няма как по Сливница с 30. Това е широк булевард, не свръх натоварен... При ограничение 50 се кара със 70-80 като няма траифк. Ако въпросното предложение влезе в сила трябва да разкарат велоалеята от там.
а за каруците на римляните няма ли нещо да решат? Под блока е коневръз, кметовете всяка година ги "забраняват", ама те си карат, даже и малолетни...
поредната умна идея на евротъпанарите -по булевард с 30 км/ч! представете си - задръстванията растат експоненциално! Еееехх простотиьоооо!
Младо момче, г-н Кру, зная, че учителките обичат да повтарят, за да могат учениците да разберат "материала".Г-жа Фендупкова, като видна *** до фил ка явно ще намали скоростта на акта, пък ти си му мисли.Предлагам и ние да намалим скоростта на плащане на данъците до 30 месеца след срока.
Ес идиотщините край нямат... то не бяха щастливи кокошки, прави краставици...Само режат народа! А че бомбят европееца постоянно и хората нямат защита? Никви мерки! Ама де референдум деее...
Карам си по тротоара и нищо не може да ме свали на улицата. Особено на така наречената велоалея по Тодор Александров. Ще сляза на улицата, когато се подобри културата на шофьорите. Т.е. никога. Колкото искат да ме глобяват, на мен живота ми е по-важен. Аз пешеходец с колело не мога да убия, за разлика от каращите с 80-100 градско.
Тези черти с боя, които наричате велоалеи и стимулирането на велосипедния транспорт, с цел да се усвояват пари накараха всички психопати не каращи коли да се качат на велосипеди и да карат през тротоари, хора, деца, в паркове, градинки.България не е европа, не само че една черта на улицата не е велоалея, но българина не може да спазва правила. Така стана абсолютно невъзможен живота на пешеходците.Те карат с бясна скорост директно върху хората
Я софета прости да ви видя колко си познавате селото-тази снимка над статията с велоалеята къде е снимана в София?
Който си спазва правилата си ги спазва - и като пешеходец, и като велосипедист, и като шофьор.Който е некадърен или тарикат - ако ще на совалка да се качи - пак космосът ще му е крив.Така че , няма смисъл да спорим "шофьорите такива, колоездачите онакива, пешеходците не знам какви.."
Истинатае, че и при едните и при другите има такива, кото не спазват правилника. Инфраструктурата не позволява на някои места да се правят велоалеи и те отнемат или от пътя, или от тротоара. А най- голямата глупост е в сСтара Загора, където направиха велоалеята на пешеходната зона, а в цивилизованите държави трябва колелото да се бута,а не да се кара по пешеходни зони. Ама едни пари трябва да се усвояват...
"На бул."България" кара в средата на платното и направил колона след себе си. Трябвало да го приемаме за автомобил??!!"В чужбина е така. Има други закони, според които велоспедиста в града се приема като пълноправен участник в движението. Само че в България законите са такива, че създават предпоставки за ПТП с велосипеди.
До 65Ами завърших успешно Витоша 100...Имам близо 2 хиляди километра навъртяни (мога да го докажа - имам велокомпютър на кормилото). Досега съм нямал някакви сериозни инциденти, а звънче нямам. Единствените проблемни ситуации, които съм имал са били със обичайните заподозрени - таксита и маршрутки. Така че явно наистина си космонавт.
Скорост на булевард с велоалеи – до 30 км/час, за да няма санкции