27

Анонимен

преди 6 години

Ще го създадат с държавни средства, а после ще го откраднат под форма на приватизация. Сигурен съм, че идеята им е да го продадат след време. Трябва да има закон за забрана на приватизацията на това предприятие. Започва нова кражба на новосъздадени държани предприятия.

26

Pha

преди 6 години

Simulanti. Pavlova na vajeto.

25

Дженабет

преди 6 години

Само не знам каква ще е ролята на Контракс и Телелинк?

24

Цеко

преди 6 години

Лошото е, че ТОЛ система в такъв обхват 80% няма никъде по света.Явно някой иска тотален контрол на хората

23

н

преди 6 години

До LK Как ги видя , да не си полицай. Това може да се реши с тия камери дето ги нацвъкаха, с тая ТОЛ система ще замажем неработещите системи в момента. Грънци и тая няма да проработи Само прах в очите. Ако без винетка се глобяват, ако камионите на изхода на Бг ако нямат не излизт докато не я платят + глоба и всичко ще се реши . просто трябва да се работо Къде по лесно е да се харчат пари ида се чака девидент /комисионна/ Уяи бе недей спа

22

Анонимен

преди 6 години

Лъжите нямат край! Оправданията, че няма пари за поддръжка са лъжа, няма желание! Лъжа е и средствата, които ще се събират - няма дори и обявена такса, има желание да събират тия пари, но какво ще стане реално е друга тема. Естествено лъжат и за окаяното състояние на пътищата, той си говори само за републиканската пътна мрежа, която е половината от пътищата в България, че си е направо трагедия за покажеш колко е зле "най-успешната" област от управлението.

21

8

преди 6 години

Аргументът ти е добър. Само, че предвид факта, че сме в България, не смятам, че няма да го отнеса и аз, като пъруващ през почивните дни (не всички) до село (врачанско) и няколко пъти до морето. Сега давам 100лв. и си разбивам колата до село. След въвеждането на тол-а ми се струва, че ще давам повече пари и ще си разбирам по същия начин колата, защото този регион е забравен и от Бога. Дано да бъркам, ама едва ли....

20

LK

преди 6 години

До АнонименБлагодаря, платен и *** досега не бяха ме наричали...особено хора, които не ме познават, но явно определена група хора са стигнали дъното...Именно за липсата на въпросните 10 метра и проверките става въпрос. Казваш, че няма камион без винетка - лично аз днес видях поне 10 за 40км в посока Слънчев Бряг - Каблешково - Бургас. И изтъкнах само един (!) от проблемите, които ТОЛ-системата би решила (т.е. не облагането на леките автомобили, за което 8 говореше).

19

Анонимен

преди 6 години

Червените руфляци пак реват горките...

18

Анонимен

преди 6 години

МАЛИИИИИИИИ СЕТИХА СЪ!!!

17

питам

преди 6 години

Не става ясно, ако министърът казва че системата ще струва 200 милиона, а ще събира годишно 800 милиона, при 320 милиона сега, защо инвестицията ще се изплаща на бюджета 4 години ? После да не стане пак да няма пари за пътища, защото отиват в общия бюджет, от който се плащат глобите, за да може Цветелина Бориславова да произвежда ток в защитени зони?

16

Анонимен

преди 6 години

Крайно време беше

15

Анонимен

преди 6 години

До LK Ти си платен *** тук. Нали и сега камиона минава и след 10 метра го чакат ченгетата да го проверт за винетка. Няма камион без винетка. Как така со сега им продявахме винетки за 320 сега за милиард. Да в аритметиката може и да си се научил да смяташ , но да говориш неща дето неразбираш недей смешен си

14

н

преди 6 години

До Анонимен Да така е едни правят пътища други карат готини коли по хубавите пътища. Това което казваш само звучи хубаво иначе е измама. Хубавите неща а една шепа избрани люде другите да го д..

13

Ники

преди 6 години

Не само държавно предприятие за ТОЛ таксите- трябва да има и такива за снабдяване със: горива, канцеларски материали, униформени и работни облекла. Във всяка област бензиностанця и складове за снабдяване! Поне 20% ще е икономията за държавни и общински структори!

12

LK

преди 6 години

До Анонимен 8 Да ти обясним тогава как въпросните 320 милки стават 800 милки - вика му се събиране на плащанията от винетки на транзитните тежкотоварни камиони. Както вече споменаха в статията - на ден преминават 8000-10000 тежкотоварни автомобила.... Колко ли от тях си купуват дневни винетки за по 21 лева? Ето ти поне 100-150 000 лева дневно! Като добавим и далаверата с таксите на влизане и излизане от границите с Гърция и Румъния (да не говорим за Турция)... и сметката набъбва малко по малко

11

n

преди 6 години

Така трябва, нови шефове, нови кресла, нови служби и така, много нови хора на ГРОБ ще могат да кратдат за себе си и за партията люима и за любимия им шеф. Затова така. Един събира и отпуска пари , другия /АПИ/ в ролята на беден роднина ще се моли за малко пари, за ремонти и т.н Абе отработена хватка на ГРОБ

10

Анонимен

преди 6 години

Който иска да кара по хубави пътища ще си плаща.Това е положението.Останалото са празни приказки.

9

Анонимен

преди 6 години

Държавата направи предприятието, което ще изгради ТОЛ-системата за сметка на държавата т.е. нас. След като заработи, ще бъде продадено на "наши" хора на символична цена с обяснението, че поддръжката на новата система е скъпо. И ще се получи както всичко друго в БГ, разхода за държавата (народа), прихода - за избрани люде.

8

Анонимен

преди 6 години

Не разбирам сега приходите са 320мил. очаква се да бъдат 800мил. т.е. на нас това ще ни струва с около 250% повече за да пътуваме. Все едно дали го наричат винетка или тол такса. Нещо ми се струва, че ще ни избият зъбите за пореден път.