95

Анонимен

преди 6 години

Съгласен съм на каквато и да е сума за глоба за различните нарушения, но само ако катаджиите лично ги глобяват за същата сума за всяко нарушение, за което не са наложили глоба. В България всеки ден се извършват средно по около 200 милиона нарушения. КАТ глобяват за около 2-3 хиляди, т.е. остава пак 200 милиона, за които катаджиите да платят глоба, че не са глобили когото трябва.

94

Анонимен

преди 6 години

Разбира се, че е прекалено строго, 5000 лв трябва да е за всеки който оспорва и готово. Който не оспорва -1000.

93

Гражданин

преди 6 години

Тези дни пътувах около 600км и през двата дни видях само 1 патрулка застанала на място което е доста видимо и неефективно! Отдруга страна пък неправилните и рисковани изпреварвания бяха около 30! Ако ще и 10000 лв. да е глобата като няма кой да ги налага какъв е смисълът от това?

92

Анонимен

преди 6 години

Да сложат и 10000 лева глоба, ако някой си изпусне газовете от червата в колата. Като са тръгнали да глобяват, поне да карат наред. Разбира се, че не трябва да се кара в аварийната, но трябва да има съразмерност в наказанията и по-важното - трябва да се прилага закона, а не само да се записват все по-огромни наказания в него, без те да се прилагат при нарушенията или престъпленията. За шофиране в аварийната, повече от 50-100 лева не трябва да е глобата, но трябва да се налага винаги.

91

Анонимен

преди 6 години

До 101Ето как е на Запад! Пукаш гума, пускаш аварийните, спираш, сменяш и потегляш като набираш необходимата скорост за да се включиш в движението! Става ти лошо, пускаш аварийните, намаляваш скоростта, спираш и се обаждаш за помощ! Загрява ти двигателя, пускаш аварийните, намаляваш, гледаш да се добереш до магистрален телефон (на всеки километър майче беше) или спираш без да спираш аварийните и позвъняваш за съдействие/пътна помощ! Ако банкета е в ремонт пускаш аварийните и толкова!

90

Анонимен

преди 6 години

Няма контрол драги власт имащи. Управляващи. Мили политици. Тръгвам от Бургас за Гложенския манастир. Минавам през Айтос, Карнобат, Сливен, Гурково, Велико Търново, Полски Тръмбеш, Плевен, Луковит Ябланица, Гложен и обратно през Сопот, Севлиево, Габрово, Шипка, Казанлък, Сливен, Бургас. Една патрулка не видях! Нито една полицейсла кола на пътя!

89

Анонимен

преди 6 години

Българските шофьори, като карат в другите държави изведнъж стават отговорни шофьори (досещат се, че ...), а чужденците като шофират в България са най-безотговорните шофьори, т.е. в България не се досещат, че аварийната е за .... Усещаш ли се какви безмислици си написал. Правила се спазват само ако има контрол и наказание за всяко неспазване на правилата. Така е навсякъде по света, без изключения. Минава нарушиеля 100 пъти през аварийната лента, 100 по 30 лева глоба са 3000 лева. 1000 е безумие,

88

Правилата

преди 6 години

Правилата трябва да се спазват и в нормалните държави са го направили и то не с огромни глоби, както напразно се опитват в България, а с глобяване за всяко нарушение или поне шофьорите си мислят така. Пълна безмислица са огромните глоби в България, които после КАТ прилага избирателно при 1 на 10 хиляди или на 1 милион нарушения. Обикновено го отнася най-примерния шофьор, а останалите стотици хиляди нарушения сиостават незабелязани от КАТ.

87

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 83Спирането в аварийната лента, без това да е наложително, е ЗАБРАНЕНО!!!!!! Разберете го, няма за почивка, за водичка, да пикая... В аварийна лента се спира поради авария и се слага триъгълник на 100 метра преди спялото МПС. А, да, и е забранено да се разхождаш или да караш колело. Като толкова държите на 1000 лв. за тия, които карат в нея, нека е поне толкова и за тия, които спират или са с колелета.

86

Анонимен

преди 6 години

До Реалист 98Не е само страха от високите глоби! Хората на запад са много по-отговорни и сами се досещат че ако има ицидент по магистралата линейката ползва банкета за достъп! Има и хеликоптериилинейки за изключително спешни случаи (има ли линейки-хеликоптери в България?) но достъпа е абсолютно задължителен и глобите са безкомпромисни! Не помня точно в коя държава беше, за подобно запушване, каране и почивка в банкета имаше и наказание със затвор и огромна парична глоба!

85

До 99

преди 6 години

Ти да не си катаджия та задаваш толкова "умен" въпрос? Случва се нещо, което те кара да спреш в аварийната лента - става ти лошо или нещо по колата например. Самото спиране се предхожда от каране в аварийната, докато успееш да намалиш и спреш. Същото е ако тръгнеш след това - караш известно време в аварийната, докато засилиш и св включиш в движението. Това може да са 10 или 20 метра, а може и 50-100 метра, но все си е каране в аварийната. За това сега май ще те глобят 1000 лева.

84

Факт

преди 6 години

Отдавна глобите и останалите наказания за нарушенията по пътищата станаха несъразмерно високи и трябва да се намалят, а не да се увеличават. Никога и никъде по света увеличаването на наказанията само по себе си не е дало и не дава резултат. Основното тук е прилагането на закона, а не размерът на глобите, както си мислят разни меко казано наивници. За България проблемът е КАТ, който не прилага закона и заради кат има толкова много нарушения.

83

Анонимен

преди 6 години

Прекалено?? Каква точно нужда изисква карането в аварийна лента? Нещо, което е неотстранимо? Няма такава..

82

Реалист

преди 6 години

Правилата в нормалните държави се псазват, защото шофьорите са убедени, че ако направят нарушение неизбежно ще бъдат санкционирани за него и не правят нарушения, съответно не плащат глоби. В България е наполовина обратното - шофьорите са убедени, че каквото и нарушение да направят, глоба няма да има, защото КАТ от 28 години не работи и наистина глоби няма. 1 глоба на десетки или стотици хиляди нарушения, означава, че няма глоба.

81

bla bla

преди 6 години

Когато видеото стане доказателство в съда, тогава ще се оправим. Снимаш *** в аварийната и пращаш видеото. Едно пътуване София - Бургас и ще има поне 100000 лв за държавата.

80

Анонимен

преди 6 години

Всички взели книжки последните 10-12 години на проверовъчен. Когато се отнеме на някой книжката заради нарушение да му се връща след проверовъчен и кормуване и листовки.

79

анонимен

преди 6 години

В днешните несигурни времена трябва да се застраховаме. По света хората си застраховат дори домашните любимци. Ако е добър застрахователят ви, при всички случаи вие ще сте направили добра инвестиция и ще получите добра доходност от парите си. Аз съм доволен от БГ ИНС ЗАСТРАХОВАТЕЛЕН БРОКЕР.

78

анонимен

преди 6 години

В днешните несигурни времена трябва да се застраховаме. По света хората си застраховат дори домашните любимци. Ако е добър застрахователят ви, при всички случаи вие ще сте направили добра инвестиция и ще получите добра доходност от парите си. Аз съм доволен от БГ ИНС ЗАСТРАХОВАТЕЛЕН БРОКЕР.

77

Анонимен

преди 6 години

До 91Като има хора , които не вярват и си дремет в безвремие вече 27 години също няма оправия. Глобите трябва да са в космоса, а другото е въпрос на време.

76

Анонимен

преди 6 години

Хич не е много, нагли шофьори, заплашващи живота на хора... не е много. Трябва да има контрол само.