41

Анонимен

преди 6 години

Искам да вин информирам че за 2016г чуждите инвестиции в България като % от БВП са по-ниски от времето на .............Жан Виденов.Не знам дали разбирате КАКВО означава това.Не знам ЗАЩО никой не говори за това.Но за мен горното показва две много важни неща.Първо- държавата е ТЕЖКО КАТАСТРОФИРАЛА.И Второ- коръпцията е завладяла всичко и ВСЕКИ.Кораба ПОТЪВА!!БЯГАЙТЕ!

40

Анонимен

преди 6 години

Кви жп линии, какви съседи, как пък няма мечта да увеличи населението?

39

,,строежи,,

преди 6 години

,,като в прерията при индианците и няма индианци,,

38

Анонимен

преди 6 години

До светлаSvenlaNe razbiram kakvo chakate. Sabiraite se drugarite i pravete partizansko dvijenie Imate opit v tazi oblast Na mnogo ot nas pravitelstvoto ni haresva Dvijime se v pravilna posoka. Standarta v Sofia i golemite gradove savsem ne e losh - za tezi koito imat obrazovanie i zanaiat Looserite vechno sa oplakvat ot neshto no te sa profecionalisti v tazi oblast

37

мечтатели

преди 6 години

балканите да се качат на влака на здравият разум и мюсюлманите вън това си мечтая

36

ленко

преди 6 години

имам следния въпрос - ако Македония се прекръсти на Северна Македония или Илирия това означава ли, че езикът, на който говорят, вече не е МАКЕДОНСКИ?! Просто така др. Екатерина Незнамкоя да си каже мнението!

35

някой

преди 6 години

Строежът на магистрали и на жп линии ме навежда на едни доста мрачни мисли относно това за какво подготвят територията ни.Никак не са случайни тези действия.Със сигурност не са за подобряване на бита ни, а тъкмо обратното.

34

егати лицемерието

преди 6 години

не мога да повярвам значи и жп гари треба се ,,измечтаят,, докъде паднахме балкани а

33

СТРАНДЖАТА

преди 6 години

Същински Левски... - днеска тука - утре там... - навсякъде канен - навсякъде приет...

32

Фенчо

преди 6 години

А хора бе, г-н Борисов?.Хора няма.И като ги няма нищо не струват нито магистралите, нито влаковете.......

31

БАБА БУНА

преди 6 години

НИЕ ПО МЕЖДУ СИ НЕ МОЖЕМ ДА СЕ СВЪРЖЕМ,НЕ МОЖЕ ЕДНО ПОГРЕБЕНИЕ ДА НАПРАВИМ,ОТ 30 ГОДИНИ КРАДЕНЕ И РУШЕНЕ,КАКВИ РАБОТИ МИ ГОВОРИ НАШ БОЙКО,ЗАГРОБИ ВСИЧКИ НАЦИОНАЛНИ ПРОЕКТИ СЛУШАЙКИ НОВИТЕ БРАТЯ,ЩЕ ОСТАНЕМ БЕЗ ПАРИ ЗА ДА ПЛАЩАМЕ САМО ТОКА ГАЗТА И ЯДЕНЕТО.ЯЗЪК ЧЕ Е БИЛ ПРИ БАЙ ТОШО НИЩО НЕ Е НАУЧИЛ,НИЩО НЕ Е ЗАПОМНИЛ,НАХАЛЕН И НЯМА ЛЕСНО ДА СЕ МАХНЕ,ДОКАТО ТЕ ОБЛИЖАТ ХУБАВО КОКАЛА.МОЖЕТЕ ДА МЕ ИЗТРИЕТЕ.

30

Анонимен

преди 6 години

Магистрали ще строй ами...кокошарници ли да строй. Плюс това освен магистралите - пречиствателни станции , инфраструктура на градове , саниране, метро доста голямо вече, оборудване на болници , оборудване на службите, вдигане на глобите и прибирането им и куп други неща ОСВЕН магистралата.

29

светла

преди 6 години

Тоя му дай само да строи магистрали! А иначе където има размирици не се вясва и това,че народа е пребиван и грабен от престъпници-много важно...Затъва държавата все повече и повече... Изхода е ясвн-незабавна оставка на крадливото правителство!

28

Анонимен

преди 6 години

Това между другото е по-добре от вътрешно БДЖ. В момента БДЖ всяка година тъне с по 500 милиона. Които плащаме ние да се возят социално слаби или селяни. Ако свързва големи градове за бизнес услуги и туризъм , ще е много по рентабилно.

27

с 200 километра в ча

преди 6 години

Пожарникарят: За какво са ни влакове? Като си имаме магистрали? Че асфалтираме и бедежето! И влаковете че фърчат с 200 километра в час по асфалта!

26

паноптикум

преди 6 години

В Лондон има музей на восъчните фигури. В София има паноптикум на асфалтовите фигури, начело с пожарникаря!

25

Анонимен

преди 6 години

Усладиха му се тия 50% от проектите и ако може да асфалтира/релсира и Млечният пътще е НАЙ-ЩАСТЛИВИЯТ индивид във вселената.Ей това е Баце от сеело Банкя..........Бай *** на 21век

24

Анонимен

преди 6 години

Чух го да казва переспективи.Нали все пране му е в ума.

23

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен22 В Сърбия няма десни,всички са националсоциалисти,като тези на Хитлер.Войната в ейЮгославия е доказателство,Вучич е ултрас на Шешел и лепеше до скоро плакатите на Радко Младич."Вълкът кожата си мени,но нрава-никога".

22

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 14 Точно така,първо нашите ЖП линии и после Балканските.Сърбия да влезе първо в ЕС,което ще рече,да изпълно условията и после да ползва пари от ес-фондовете!Сърбите все гледат да изхитрят ЕС,да влязат през задната врата в съюза...