Линия 204 е същата работа, за 1,60 лв билетче (при това незаконно билетче) градския транспорт предлага бутане, задух и сауна.
Ето на това му се вика стимул да слезеш от колата и да се придвижваш с градски транспорт. Браво, ще успеете...
Постоянни контрольори,пътниците да се качват само от 1 и 2 врата,а да слизат само от другите.Така който не смята да плаща сам ще реши да не се качи!
За съжаление провинциални навлеци окупираха управлението столицата !Не чакайте нищо от тях. Някой ден могат да махнат и жълтите павета !
Фандъкова тотално издиша. За да има как партията й да реже лентички с метро, всичко друго е на самотек, за да имат пари. А така рекламираното гласуване павета или не на бул. Дондуков в крайна сметка се оказа грозен пиар - хората не искаха повече павета, ама в крайна сметка това се случи, при все гласувания, анкети ала бала. Пестят се пари за метро.
пьтниците са от ромите на филиповци качват се без билети и сядат веднага а ниес билетите седим диван чапраз музика ядене и пиене детски плач и никакваконтрола 82 111 и 6 идват наведньж и след това няма никои 20 минути това замен е пьлна безотговорност
То да беше само в 111... заради ремонтите по Дондуков се чака повече от 20 минути градски транспорт в пиковите часове, тролейбусите са пълни до такава степен, че хора не могат да се качат по никакъв начин, а когато го направят ги очакват псувни, блъскане и караници кой заслужава повече място видиш ли- бабичка на 150 години тръгнала не ясно на къде или майка с 3 деца. Билетът според мен не струва и 50 ст. при тези кошмарни условия. Т. нар. "местна власт" за пореден път е с глава в ***.
Имам неудоволствието да ползвам 111 от време на време. Какво да ви кажа, 50% от пасажерите са ман*говци и никога не си дупчат билет. Останалите като ги гледат и те така. Не съм видял контрольори вече 7 години ама те така или иначе няма как да се проврат и проверят който и да е.
Скъпото билетче отдавна е факт, обаче обслужването не се промени пропорционално, само краденето стана повече...
Да наемат едни япончета с бели ркавици (нали сега е модерно да се наемат чужденици)да ги натъпкват и да вдиганат още билетчето.Няма такава столица!
Решението е да се назначат на щат треньори по тактическа дисциплина за пасажери, нещо средно между Пената и Жозе Мауриньо.
Нерви, задух, бой – новата реалност по линия 111 в София