42

Реалист

преди 7 години

Поветата са изключително здрава настилка но има и големи недостатъци . При дъжд и особено ако е имало и прах , паветата стават хлъзгави. Генерират силен шум и съсипват колите.Живущите на тази улица дали ще бъдат доволни?

41

Анонимен

преди 7 години

Какво е асфалт по Дондуков добре може да се види в асфалтираната му част. Примерно, тези последни 40-50 метра с асфалт с посока ЦУМ - кръстовището с бул Левски и още около 30 метра асфалт по Дондуков. Дупки, по скоро ями и т.н. Доста по-зле, от паветата след този асфалт.

40

Стар софиянец

преди 7 години

Роден съм в София и помня времето, когато София се миеше редовно с маркучи, като по улицата имаше кранове, в които се включваха маркучите и се миеше с вода, която не беше питейна. После дойдоха водоноските и пак с маркучи. После дойде демокрацията и улиците спряха да се мият. Какво ви е виновна настилката, че улиците не се мият и има прахоляк?

39

До 39

преди 7 години

Не ставай смешен! Където и да е в София като си паркираш колата на открито, за часове става в прахоляк - някъде повече, другаде по-малко, като връзката с асфалт или павета е слаба. Лично при мен, прахоляка е бил повече, там, където има асфалт, но това си зависи от други фактори.

38

До 40

преди 7 години

И това какво общо има с паветата.Кога за последно е измит Дондуков? И въобще центъра на София.

37

Стар софиянец

преди 7 години

Софиянци са за паветата,селяните са за асфалта.

36

Анонимен

преди 7 години

До До 34хаха, дай да поговорим за практиката, а ?чисто измита кола пренощувала на дондуков има толкова прах по себе си, че може да фалшифицираш Джокондата, но само от страната на булеварда. Даже и на цвят може да я докараш ... Няма значение кога е валяло, даже по-добре да вали.

35

Анонимен

преди 7 години

500 години турско робство=500 години павета

34

Анонимен

преди 7 години

Абре, сеяни, от центаро на София!Ако паветата беа по-убави, у белите държави немаше изопщо а ползват асфалт...

33

До 33

преди 7 години

Правиш любителски разсъждения.Тук главният проблем са фините прахови частици. Асфалтът в София го правят без необходимия наклон за оттичане на водата и резултатът е че при всеки дъжд измития от дъжда прахоляк се събира в големите локви по асфалта, докато при паветата не е така. После като изсъхне прахоляка от локвите се разнася навсякъде.

32

Анонимен

преди 7 години

и за праха не е вярно изобщо, паветата са скрепени с ПЯСЪК, което е по-едрата форма на прах. Никога паветата не могат да бъдат по-чисти от асфалта.

31

Анонимен

преди 7 години

е за какво ме караха да гласувам като някой друг взе решенеито вместо нас

30

Анонимен

преди 7 години

До Истинатаза тия работи питай ченгетата, от тиа 7 милиона все ще има пари за 2-3 скоростни камери, то дондуков е толкова

29

Анонимен

преди 7 години

ууууу !реално нищо няма да ремонтиратзаради такива късогледи кемтове без тоопки София прилича на шарено гето. Презастроено, прашно, без читава инфраструктура, с няколко шарени градинки.у-у-у

28

Истината

преди 7 години

Истината е, че нормално положените павета не разбиват колите, както твърдят някои. Проблем има, когато настилката не се поддържа, но същото важи в много по-голяма степен за асфалта, който изтрайва без ремонт много по-малко време в сравнение с паветата.Шумът - дали шумът при павета и по-голям от шума на мотористи каращи бясно по асфалта по всяко време на денонощието? Какъв ли ще е шумът от рязкото спиране на прекалено бързо каращи коли? А какъв ли е шумът от форсирането на двигателите?

27

Истината

преди 7 години

Истината е, че в София улиците като цяло са разбити и почти веднага след като се ремонтират от общината, пак се нуждаят от нов ремонт. Точно тук е и същественото - разбитите улици с асфалт са много по-зле от разбитите улици с павета. При паветата се получават неравности, а при асфалта дупки и ями. Интересна тема е прахоляка и според мен при асфалт има повече прахоляк от при паветата, защото дъжда не може да го измие от асфалта, за разлика от паветата, а общината не мие улиците.

26

До 24

преди 7 години

Защо се обаждаш от село? Тролеите, които вървят по Дондуков, вървят по асфалтираната му част и никъде не върви тролей по павета. Като не знаеш кое как е, не се обаждай! То и останалото, което си написал е от същия дол дренки.

25

Анонимен

преди 7 години

До 16Май доста бензин си подишал вече....

24

Жоро Павето

преди 7 години

Евала, ше почерпим!

23

до 16

преди 7 години

Не е въпросът в това, че се чупят колите по паветата. Чупят се тролеите, за които всички плащаме, освен че дишаме праха и търпим шума от тях. Смесеният вариант предвиждаше велоалея, обособено трасе на трамваите, острови за спирките - все неща , които дават латрнатива и ограничават колите. Но от павета се краде много по-лесно и общината веднага смени вижданията за булеварда...