Селяните си искат асфалта, гражданите си искат паветата.Кой ли ще победи? В последните 27 години винаги побеждават селяните.
Може да се съглася и на асфалт по Дондуков, но само ако на всяко кръстовище сложат работещ светофар. Все пак с павета на бул. Дондуков си е по-добре, а и по принцип в населените места с павета е по-добре, отколкото с асфалт. Само на скоростни отсечки е по-добре с асфалт, но Дондуков няма нищо общо с тях, както и шосето за Княжево. Живял съм и на улици с павета в Центъра на София, живял съм и на улици с асфалт. Шумът, когато има асфалт е по-голям, поради възможността за движение с висока скорост.
Шофираш по паветата на Дондуков с 50 км/час и някакви състезатели непрекъснато те подминават. На пътя за Княжево си сякаш на рали - прелитат край теб, сякаш си спрял. Ако сложат и асфалт тези дето го искат ще се пробват колко най-много може да вдигне колата им. Затова не трябва да им се слага асфалт, а трябва през 40-50 метра да им сложат по един светофар, просто така, за да не им дава възможност да карат с 200 км/час между Руски паметник и Княжево. Същото и за Дондуков.
Сравнението между паветата тук и там е като във вица за съветският стриптийз.За на не се подлъже някое младо и глупаво,поставили задачата на проверената пролетарка-леля Марфа чистачката:Тя смъж пияница и четири деца се оправя,че с това ли?Излязла тя пред комисията-и на една страна парцала,на друга забрадка,па сутиена,па вълнените ***.....гледка!!!Гледала комисията и председалетя:Е какво му харесват на това американцитеТа и тая така.
Аргументът за шумът е напълно несъстоятелен, защото ако по паветата карат с 80-90 км/час, по асфалта ще карат с над 100 км/час и шумът няма да е по-малък. Колкото и да е странно за някои и праха е по-малко при паветата, да не говорим че при дъжд асфалта става на локви, които стоят много дълго време, а при паветата локвите са много по-малко, по-малки и изчезват бързо. За трайност да не говорим - паветата издържат с години, а асфалта, особено този при ГЕРБ рядко издържа и една година.
Редовно шофирам по паветата на бул. Дондуков и от време на време и по паветата за Княжево, но нямам никакви проблеми с неравности и т.н. Разбира се ако шофирах с над 100 км/час, както се опитват да правят повечето шофьори, и аз щях да казвам че състезателната писта не е идеално гладка.
Нека тези които защитават паветата да пренощуват една вечер в жилище което се намира на павирана улица и после да говорят. Мнение на тези които си вадят хляба от ремонт на ходова част на автомобили не се зачита.
Искам да попитам :ХАРЕСВА ЛИ ВИ бул"ЦАР БОРИС 3"?Какво си мислят чужденците за София , влизайки през тази врата на града!Ако си купиш чисто нова кола и пътуваш всеки ден от Княжево до Руски паметник ,за една година ще я съсипеш тотално.В това ще се превърне и Дондуков, ако оставят паветата!
Вижте паветата по ул. Шипка, бил. Дондуков и другите улици в центъра. ТРАГЕДИЯ. Особено като премине зимата. В България няма майстори за полагане на павета. Организации ги искат? Като е така, да си ги купят и сложат в дворовете. А не с парите от данъци да се правят глупости! Асфалт трябва да се положи с оглед натовареността на булеварда. Защото после пак ще се сменят аварийно павета и ще се точи общинския бюджет за ремонти, а може би това е целта?
На запад павета има само по площадите и пешеходните зони .Наредени са перфектно, даже някъде има и циментова фуга за спойка .Тук отдавна няма майстори за тази дейност.Паветата се редят от ромски бригади! Особено трагично е , когато пренареждат даден участък след ремонт.
Павето е много практична настилка. Когато някой управник те ядоса - вадиш павето и му чупиш главата.
Нормално е да се искат павета въпреки мръсотията която се вдига от тях при преминаване на мпс-та и високите нива на шум. Искат се павета, защото се знае, че хилядния подизпълнител е некадърен при поставянето на асфалт, и той ще се напука след 2 години. Да не говорим за качеството на материалите. Винаги най-евтините!
Какви павета бе? Да има какво да хвърляте по парламента ли? Няма да стане тази. Бетонирах ви морето, сега ще ви асфалтирам цяла България.
Не махайте паветата , като се сложи асфалт почват проблемите с джигитите , отделно паветата са в пъти по трайни и освен това има основателни съмнения за съдбата на паветата май някой ги 'уж' бракува а дефакто продава в чужбина щото те са по *** от нас и слагат павета.
До АнонименИз белите страни и любимите ви щати павета има само по пешеходните зони. Паветата са от времето когато по "пътищата" в софия са се движели талиги и каруци. Знам че на кореняк софиянци им е вродена любовта към селяндурщината, но е крайно време да стоплят че минаха повече от 100 години от както станаха нещо като град.
Моля на всички любители на павета,да се отпуснат безвъзмездно по 2.5 квадрата които да си държат в мазето и един ден да застелят вечният си дом с тях като са им толкова мили.Шофьорите и хората които знаят ,че шума е вреден искат асфалт.Мунчовците които просто искат на другите да е гадно-павета.Направете един референдум и ще видите резултатите.
Култов столичен бОливард, Дондуков? ХАХАХАХАХА добър виц. Разбит коларски път с потрошени тротоари и сиви, грозни здради около него. Искали да запазят този облик - ми ок, в крайна сметка си е на софиянци те да си решават. Тя цяла софия си е клоака, явно искат да си запазят клоаката.
"Битка на паветата vs. асфалта" - господа "ЖУРНАЛИСТИ" - скоро беше 24-ти май... защо използвате "VC." - от нещо се срамувате ли?
Ремонтът на "Дондуков": Битка на паветата vs. асфалта