20

Анонимен

преди 7 години

Контрольорите и другите им авери от центъра за градска мобилност са напълно излишни. Достатъчно е да се поставят апарати за самотаксуване и проблема е решен, но целта е дружествата да се източват.

19

Анонимен

преди 7 години

Тая система ще таксува ли амунджи или пак са с предимство!

18

Анонимен

преди 7 години

Като стана дума за внедряване на системи, какво стана със системата за видеонаблюдение в автобусите, за която Бойко като кмет похарчи милиони. Тя май не просъществува, но милионите бяха похарчени. Въпросът ми е, кой ще отговаря за похарчените милиони от парите на данъкоплатеца? Някой ще попита ли настоящия министър-председател? Питащите журналисти уж са много, ама въпросите май се селектират според боса, на който се задават.

17

Анонимен

преди 7 години

Каквото и да ви говорят, става дума за пари...

16

Ужасите продължават

преди 7 години

Поредната глупост на великото управление. Който го е измислил това е яко простичък и със сигурност не е излизал от БГ, никога. Стига с тези селяни на управленски места, стига.

15

ТЪПО

преди 7 години

В Европа се стремят да пускат Градски Транспорт без пари , в София го правят като Такси .По-добре ЮБЕР да дойде .

14

Ficho

преди 7 години

88 милиона? Това е обира на века

13

Анонимен

преди 7 години

ами така де цецко беше парт секретар в меито - синчето седерас абе нагласьофи нагодидзеда живее демокрацията и високите критерии на гражданското общество дето никой не може да каже какво е нещо като развит комунизъмто хубаво им го каза най-големия политик на чехия - вацлав краус2 мандата премиер и 2 президентЕС си е като СССР- никаква разлика само лозунгите различни

12

Анонимен

преди 7 години

Мога да се обзаложа, че ще спечели Цецо Лукарски

11

Коце кмета

преди 7 години

Ох на батяя, какви комисионнички и какво крадене ще падне... Старата система ще я изхвърлим, комисионните от нея отдавна похарчихме...

10

Анонимен

преди 7 години

Проблема е че ШЕПА ВОДАЧИ ПРЕВОЗВАТ МИЛИОНИ ПЪТНИЦИ.ХИЛЯДИ АДМИНИСТРАТИВНИ ТАРИКАТИ НА ЗАПЛАТА.Затова ЛУСТРАЦИЯ И ПРИВАТИЗАЦИЯ. ТОВА Е ВПАСЕНИЕТО.НЕ В БИЛЕТА.

9

Анонимен

преди 7 години

Вече билетчето от 1.60 ще се струва на шопите без пари. Щото като влезе автобуса в задръстване, брояча ще тиктака като помпата на бакшиша! Честита придобивка!

8

Мафия

преди 7 години

Мафията Голямата столична община на крадливата и корумпираната КАЛИНКААААААА-фандъкова е черна касичка на ГЕРБ ЕООД КОМЕРС с старши управител Картонения Генерал от село банкя

7

Питам

преди 7 години

Що си мисля че едно нещо колко е по просто , толкова по добре.Или това се отнася само за автомобилите?

6

Анонимен

преди 7 години

Да се раздържави масовия автомобилен транспорт..НЕ МОЖЕ ПАРТИИ ДА КОНТРОЛИРАТ ФИНАНСИТЕ НА ТРАНСПОРТА.

5

Внимание

преди 7 години

На вниманието на най голямата крадлива и корумпирана Столична община начело с КАЛИНКАТАААААА Фандъкова...в цялия ЕС един билет важи за 60 мин-цял час ,и където искаш си слизаш и после пак продължаваш с същия билет......Алууууууу Фандъкова и Сие нали се хвалите че сте Европейци,защо досега не беше направено..........Алуууууууууу мафията Голяма столична община

4

Анонимен

преди 7 години

Пак глупости. В първото обществено превозно средство се чекираш и с билета пътуваш един час в цялата градска мрежа, както е в развитите страни.

3

БАй Х@й

преди 7 години

И докато мъдрите тикети става сложно и по просто както правят всички се мятам в таралясника - по евтино и по-бързо! Фандъка ДГД!

2

зюмбул

преди 7 години

А дистънсиунноту на мойто тиливизур ша може ли да са воза

1

Анонимен

преди 7 години

к'ви тикети, нали сме с билети?