До До 45Гледаш много едностранчиво на нещата. Естествено, че застрахователите пазят данни, кой точно е направил ПТПто, не само номера на колата. Те не ядат колците с доматите, не ги мисли
Тази "идея" предполага, че колата се шофира само от един човек и никога не сменя собственика си. В крайна сметка води само до повишаване на приходите на мутрите-застрахователи и нищо друго. На такива "идеи" се радват само безмoзъчни хора, които често употребяват думички като: "***", "***" и други подобни.
"Това един водач колко нарушения прави, участва ли в ПТП и според размера на щетите, ще се изчислява размерът на гражданската, за някои бонус ще има, по-евтина ще им стане, за други нарушители ще се увеличи като размер", обяснява шефът на КАТ Бойко Рановски пред bTV.Това в различни варианти го слушам последните двадесетина години и нищо. само прах в очите и никаква промяна
Даже и да се отчитат нарушенията според номера на колата, както предлагаш, пак не става. Сменяш си колата, примерно на всеки 5 години. Трябва ли да плащаш по-висока застраховка, защото тези, от които си я купил, са натрупали много нарушения към този номер? А тези, на които ти я продаваш, трябва ли да плащат за твоите "прегрешения"?
Седи в Парламента един освидетелстван *** някаде там и са му поверили да прави закони за шофьори и колите им....след закона за зимните гуми (Най-гениалния в Света) следва това....................
Очевидно няма връзка между нарушенията на собственика на колата и параметрите, от които зависи размера на ГО за една кола, шофирана от бог знае кого. Колата в България е семейна собственост и обикновено се шофира от няколко човека, а не от един, който да е и собственик на колата. И странно защо винаги се говори само за по-висока застраховка, а никъде не се споменава за по-ниска застраховка. Аз като шофьор не одобрявам такива идеи измислени, за да ни скубят повече.
До до 37Гражданската се слкючва за дадения автомобил, не е срещу името на водача. Така че тя ще се вдигне - независимо кой кара колата и прави ПТП-тата.
Имам чувството че всички тези налози се правят не да се намали смъртта по пътя а да се пълни хазната. Освен това не може да се сравняват пътищата в ЕС и катастрофите с тези тук. Караме основно по тесни пътища с дупки бангий на по 15 години.
Добре де, колата е регистрирана на мое име, обаче я кара кой ли не. Сестра ми, приятелят ми... ами от къде на къде на мен ще ми вдигат гражданската защото сестра ми направила нещо?!
Поредното прецакване за собствениците на МПС - мутрите-застрахователи си отварят поредната вратичка за увеличение на цената на застраховката, въпреки че няма връзка между нарушенията на собственика (бабата, която няма и книжка) и самото МПС, което е обект на застраховката. Това е все едно да си правиш застраховка за къщата и мутрите да ти увеличат сумата, защото собственика е примерно с дълга коса.
До :)Може и да сработи, ако нарушенията се зачисляват на регистрационният номер на автомобила. Но в статията пише, че ще се пишат на водача. Така че собственикът на колата, на чието име е и застраховката ще излизат чисти. А джигитът ще плаща повече някога - евентуално ако реши да си направи застраховка на свое име
Лъжеш!Проблемите ги правят хора с всякакви коли, като най-често не са с "нови возила", което е обяснимо - "не новите возила" са доста повече, а и тези с новите возила си пазят колите, докато на тези с трошките изобщо не им пука и правят всякакви дивотии. Новите возила обикновено са и по-мощни и е по-трудно да направиш проблем с тях.
"...отбелязва Владимир Тодоров от Асоциацията на пострадалите в катастрофи."Учудващо е, че хората от тази асоциация едно смислено предложение досега не са направили, а винаги искат увеличения на глоби и наказания, а сега и на застраховки, вместо да предлагат неща, които да доведат до по-малко нарушения, катастрофи, ранени и загинали. С други думи тези пострадали от катастрофи искат да се правят повече катастрофи и нарушения, за да се кефят, че после има големи наказания.
"При сключването на полица системата ще черпи данни на шофьора от КАТ и от гаранционния фонд."И как застраховка за кола, изведнъж се вдига или не се вдига, защото собственика на колата, който може изобщо да не я шофира, имал или нямал нарушения и ПТП-та?!Това депутат с огромен мозък ли го е измислил?
До Един българин. Ами да, точно за това говоря. Тези с новите возила правят проблемите. А че 29-ти няма пари е ясно, то такива като него само лаладжийстват, иначе сигурно няма пари и за 15 год кола, ама трябва да приказва.
Някой може ли да даде смислено обяснение каква връзка има застраховката на МПС с нарушенията на човека, който в момента е собственик на това МПС? Ако застраховката беше за шофьора, а не за МПС-то го разбирам - прави си шофьора ГО за себе си и после шофира "хиляда" различни коли и винаги е със застраховка. Само, че тук имам точно обратния случай - застраховка ГО за една кола, шофирана от "хиляда" различни шофьори. Освен, че това е начин застрахователите да ни скубят повече, друго няма.
До еди кой сиЩе сработи не го мисли. Ако застраховката и колата са на името на дядо ти, но ти направиш 2-3 нарушемия, догодина дядо ти ще трябва да плати петорна гражданска.
Поредната формена глупoст.Застраховката е за колата, а не за шофьора. Не можеш да вдигаш цената за нещо, защото някой друг бил направил ПТП. Това само катаджийски и застрахователен мозък може да гоВторо, всеки знае, че КАТ не отразява истинските причини за ПТП-тата в протоколите и обикновено шофьора и колата причинители на ПТП, даже не фигурират в протокола, а там е само пострадалия, защото бил шофирал с "несъобразена скорост", понятие не подлежащо не предварителна дефиниция преди да стане ПТП
В Италия "гражданската" е на 14 нива. Взимаш книжка и започваш от първо. Цифромания. С течение на времето ако нямаш нарушения и катастрофи се качваш нагоре и съответно сумата намаля.
Озаптяват нарушителите на пътя със скъпа "Гражданска"