От обед донорите поддържат над 100 децибела на Цариградско шосе. Полиция нема. Тя пази спокойствието на властимащите.
Търся да си купя танк, на малко километри.Както е тръгнало вече ме е страх даизкарам колата че току виж някой безсмъртен с 200 ме е помлял.Само танк му е работата, или сега се сетих фадрома може да свърши работа също.Аман от F1 полоти от село.
Я кажете от тия колко са пешеходци, колоездачи или мотористи? И колко от тях са виновни за ПТП-тата?Ей, тези майстори-шофьори, де**а, все някой друг им е крив.
защо свети ме през деня ,полза никаква ,трябва да се премахне,жертвите се увеличават преди да караме със пуснати фарове ,жертви 700 души ,сега 1000,
По време на "Чудодейното" - Комунистическо бай Тошово време имаше един израз,добил гражданственост: - "На българите не им трябва война,дайте им по- бързи коли.Те ще свършат останалото!"Ама драскачите на празнословия тук откъде да го знаят.Или са били млекопитаещи по това време,или са шетали по слабините на бащите си под друга форма.
Не, пътищата не са лоши, *** са шафьорите. Тези, които карат пили, дрогирани или просто неразумно, е редно да убиват себе си, а не останалите участници в движението. Докато не се сложи ред, наистина строг ред във всичко и в частност в движението, ще има жертви. Крайно време е, защото народът намалява. Правила и ред трябват на живите.
Така ще е след като фирмите на Дебелян, Цветелина и Черепа редовно крадат над 50% от средствата и ги делят с възложителя - главната Мутра.
До Анонимен С новите коли още повече катастрофи и убити. И не са толкова виновни пътищата, а безмозъчните устройства в колите. Българинът не е в крак с прогреса. При наличие на 100 и повече коня в ръцете трябва да имаш и по-голямо чувство за отговорност и уважение към околните.
ГЕРБ два мандата стимулираха автоталибаните, защото не е тайна за никой, че именно те са основните им избиратели. Резултатите са налице, или ВИДИМИ, както обичат самите те да се хвалят.
По некачествено построените и некадърно организираните Тиквени магистрали всеки ден поне 10 българи намират смъртта си. То при ударите в Сирия нямаше толкова жертви.
Пътищата ни са лоши им лошо организирани защото парите за тех са 50% окрадени. Скоростта 140 км/ч по т.н. Магистрали е висока за у нас. Баце я разреши но състоянието на магистралите е лошо. Подхвърля, дупки, обратни наклони, лунна повърхност. Колите по години се разлика от 20, бедността е причината. Ако получаваме по-нормални заплати и лизинг, кой ще купува коли над 10 години? Много малко.Стандарта на живот ако е добър ще се карат и нови коли. Но при новите цени на газа и поскъпването, няма шанс
За над 30км/ч. превишаване на ограничението на скоростта - ЗАТВОР. Плюс глоба започваща от 4-цифрено число. Също така на всички междуградски пътища първи клас да се премахнат ВСИЧКИ ограничения 50, 60, само защото има отбивка за *** или 2 сергии. Всички търговски обекти с лице към пътя (90% бензиностанции) да се задължат да изградят ускорителни и закъснителни ленти. всички обаждания за нарушения и нередности на националния телефон на КАТ да получават входящ номер.
Случва се да изпускат гумички на спирачен цилиндър, лично съм сменял на коли които съм карал преди. Да, изпускат и на спирачната помпа. Течността разяжда по принцип. Използвал съм я да развивам заяли болтове. Важното е, да се купуват качествени гумички и резервни части!
Гумички на спирачни цилиндри е почти изключено да изпуснат. Изпускат гумички на спирачна помпа и това е почти изключено да стане рязко изведнъж. Това, което най-често се случва, е да се пръсне остарял спирачен маркуч. Но катастрофите в огромното болшинство от случаите са от некадърно каране, грешна преценка или заспали реакции на водача.
Спирачна течност в България не се сменя, само се долива(мухахахах)----***, спирачна течност никой не долива, но ти си много далече от автомобилите, за да го знаеш това. Причината за катастрофите е в некадърността на карачите. Хем нямат умения, хем ги е шубе, хем отвътре напира простотията и желанието да се правят на отворени.
Течността има точка на кипене, започва да отделя мехурчета ако се загрее. С времето, за 5 години течността губи от качествата. При смяната може да се види дали има гумички на спирачните цилиндри които изпускат. Новите течност, ДОТ 4 и 5 имат по-висока точка на кипене. Но за всяка кола и указано каква да се използва.
Касапница на пътя: Девет души загинаха само за ден