21

Анонимен

преди 7 години

До Б0ГАТ ГУЩЕРе те точно тебе белите защо те изгониха и те натириха обратно в панелното гето м? Щото и ти толкова струваш. Ясно колко си прокопсал. Научил ги бил как се лепят платки и правят компютри/компоти. *** пропаднал, няма да мръднеш от там щото в цивилизацията не те искат многознайнико, ти си аутсайдер, фейлиър му казват на такива като тебе. Най много някоя извън сезона екскурзия с ниско бюджетна компания за няколко дена до цивилизацията и обратно плуваш в кфевото 360 дена в годината

20

Фераратиджини

преди 7 години

Който не работи не греши който не греши става мениджър.Обаче със цена на европейска кола, китайски МПС та няма как да се продават....

19

Анонимен

преди 7 години

Най-напред фалираха соковете, после Нафтекс петрол, сега Литекс моторс. Дали следва продължение........

18

Башка Луд

преди 7 години

Самата марка е куца "голЕм довар", от самото начало проекта беше обречен!Някой пак направи мутренско-бизнесменска далаверка през "оная" банка.Автобуси да бяха почнали да правят, *** не, джипове! Ще се борят с Рено и Шкода!Кой нормален европеец ще предпочете китайскя трошляк и то сглобен в България, глупости!Жалко за хората!

17

фортекс

преди 7 години

Китайците пробваха да пробият на ЕС пазара не стана .Имахме служебен пикап при първия пълен ляв лентата с кабели във волана укъси и всички светлини светнаха и клаксуна постоянно свиреше като свадбар се добрах до сервиз.

16

Анонимен

преди 7 години

Толкова си могат мутрите-бизнесмени-демократи.

15

Анонимен

преди 7 години

тук коли не са правени никога идваха си готови всички от региона го знаем щото ги виждаме като идват на влекачите ,как се пишат лъжи толкова години ми е чудно

14

Анонимен

преди 7 години

Гриша, какво стана бе пич?!?

13

nqkoi si

преди 7 години

Е добре, 72млн. от ктб. Също и задължения към виена там каквито бяха. Къде са тия над 100млн. като от виена груп си ги искат а ктб ги опрости и ги платихме ние данъкоплатците? Пък и са във фалит.....ама умишлен 100%

12

Е до кога ?

преди 7 години

Булгаррено , Ровър,Great Wall -колко пъти ще опитваме?Явно сме НАЙ ДОБРИ в даване на акъл на другите и чакане някой да ,,ДАДЕ" голяма заплата. Нали бе юнаци!

11

реалист

преди 7 години

Наред е Литекс-София

10

нормално

преди 7 години

Няма как , на кой ще продаваш коли на румънци , на турци ??? В европа са най големите пройзводители в световен мащаб. Трудно ще намериш държава в която да не се сглобяват коли , а бг е нищожен пазар особено за някаква нечувана марка , "Тата " да бяха сглобявали щеше да е по вървежно

9

Анонимен

преди 7 години

Българските назначени пишман бизнесмени толкова си могат!!Справка Банев!

8

Анонимен

преди 7 години

Айдеее, уйде великата стена в българския джендем!

7

Анонимен

преди 7 години

Още миналата година ви казах, че са фалирали но никой не вярваше. Е сега видяхте ли, убедихте ли се? Цяла година им трябваше да си признаят, че са фалирали. Жалко, много жалко. Сами са си виновни. Трябваше да си продължат с Волексите 10, 20 и 30 плюс вариант "баничарка" и комби, и всичко щеше да им е наред. С цена малко по ниска от на Дачиите българите щяха да купуват а и в доста други страни. Но мутрите толкова могат, не е ли джип не му обръщат внимание. Пълен чао са.

6

Анонимен

преди 7 години

Борче прави бизнес, ето това е смешното, жалко за хората, които ще останат без работа. Но и банките са виновни, че гонейки печалба дават кредите на ***.

5

Бре

преди 7 години

Поредната схема за да не се въщата парите на КТБ от гришо дългия. 1000% активите са прехвърлени на друга фирма която ще продължи да си сглобява таратайките. Ако пък фалита е истински клетите розови припознавачи пак ще трябва да купуват акциЙ :)

4

БОГАТ ГУЩЕР

преди 7 години

Дори югославяните си правят още втомобили,както турците така и румънците. Ние изнасяме и пласирам успешно на световния пазар жрuцu и сuднuта

3

Анонимен

преди 7 години

Ха, средна работна заплата 1766 лв. Звучи хубаво, ама питайте инженерите колко взимаха ?

2

Анонимен

преди 7 години

както казваше един - България ще стане център на автомобилопроизводството в източна Европа ...