93

69

преди 7 години

отговорността е на тия дето продават морги на по 300 - 400 000 км...Да не говорим за прословутия нов внос дето сменят волана и таблото, а пропускат възд възглавници

92

Анонимен

преди 7 години

Разберете, както знаете, рибата се вмирисва от главата. У нас главата е една, БМБ. Какво искате от човек когото народа е нарекал Тиква, Тиквун, Буда, Прсни ***, който се гордее, че е прочел една-две глави от Винету. Неговият министър при Борисов 1 започна продажбите на книжките. Колко са продадени, м/у 200 и 300 000. И отговорност няма. Министърчето беше преместено на тихо местенце. Колко пари е дало на БМБ, само те ди знаят. Това не е ли убийство? Не можеш да четеш и пишеш, но взимаш книжка!

91

Ура

преди 7 години

Ее най-после и ние да сме с нещо на първо място в Европа. Нищо че за това не се изисква много мозък, а ако погледните и малко в дълбочина ще откриете че проблема всъщност е от нивото и културата на народа. Толкова сме изпростяли че не ни пука да се размажем на някое дърво, ужас.

90

стефчо

преди 7 години

Ако сме гении в нещо ,то това са зависта и краденето! ХУбавите черти са в други нациии..

89

Анонимен

преди 7 години

Анонимен 95 с колко караше в лявата лента на автомагистралата? Знаеш ли че дясната лента е с предимство? Само в арабския свят тоя с по-бързата кола е с предимство.

88

бях пазач на паркинг

преди 7 години

Лятото(денонощно) на Сънито около 20% от клиентите бяха пили, дрогирани и т.н.

87

препатил

преди 7 години

До баба ГинкаБраво бабо !Да илядиш !!

86

баба Гинка

преди 7 години

Моля, уважаеми водачи,като замезите добре и обърнете 2,3 чашки ракия не се качвайте зад волана.Не е майтап работа. По добре оправете булката си или ако не ставате затова изкарайте му поне един здрав сън.НЕ СЕ ПРАВЕТЕ На ГЕРОИ И НА БАБАИТИ ПО ПЪТИЩАТА!

85

KKK

преди 7 години

заглавието не е вярно, не сме първи.... лъже-новини !!!

84

Анонимен

преди 7 години

Вчера карам по аутобана в лявата лента и един да не казвам какъв дава мигач,че ще изпреварва камиона пред него.Демек иска да влезе в моето платно без да гледа в огледалото.Добре ,че му свирнах та се усети.Карал съм много по аутобаните в Словения и Хърватска,но хората там мислят с главите си,а не ги носят ей така само за украшение.

83

Кратун

преди 7 години

На каква база се прави заключение, че сме първи в Европа по жертви на пътя? Хвърля се едно необосновано твърдение в пространството и на негова база се вадят заключения. В селската кръчма може да не прави впечатление, но отговаря ли този стил на претенциите на тази медия?

82

Анонимен

преди 7 години

Блъснатите на пътя или сгазените пешеходци умрели в болница или на път към болницата не се включват в статистиката на КАТ, за да има по-малко умрели уж... Иначе хората ще питат защо съдиите на които журналистите *** така усилено дупетата, не издават присъди на убийците!

81

Анонимен

преди 7 години

Ако ние самите не проумеем,че трябва да сме много ама много внимателни по пътищата няма кой !

80

ан

преди 7 години

от пишещите тук няма нито един лично засегнат и ако знаехте как боли от невинните жертви по пътя и колко от живите страдат и променят живота си щяхте много силно да апелирате и за строги наказания и изпълненията имкой от вас е застрахован и изглежда политиците и господ ги пази та на тях не се случват тези нещастияиначе щяха да се променят правилата

79

А Н Т И

преди 7 години

Много се пие в България.Некачествен алкохол се пие много.Пил скапан алкохол и зад волана - готова беля !

78

Анонимен

преди 7 години

Кой санкции се увеличават бе извратеняци журналисти? Че ако ви прегазя ( с кеф) ще получа условна присъда ли?

77

Анонимен

преди 7 години

Не разбирам защо непрекъснато променят ЗДП, когато КАТ така и така не прилага закона.

76

Анонимен

преди 7 години

Бик казал, че над 90% от нарушенията са пряка последица от факта, че няма контрол за спазването на ЗДП. Почти всичките от останалите под 10% от нарушенията са заради лоши пътища и несъобразени с пътните условия знаци и маркировка. Под 1% от нарушенията са заради шофьорите, т.е. тези шофьори и в други държави пак биха направили същото нарушение.

75

Анонимен

преди 7 години

Крайно време е да се даде думата на експертите, а не на бивши и настоящи катаджии като Стратиев.

74

Факт

преди 7 години

Проблемът е единствено в (не)прилагането на закона, а не в размера на наказанията в него. Факт!