ТАЗИ РАБОТА само с пари не става. Трябват хора, железничари, истински железничари. А тях вече ги няма.Преди години железничарите бяха потомствени- дядото, после бащата, после синът. Всичките израснали край ЖП линията, денонощно край влаковете.Днес трудно ще намерят качествени хора за новата модерна железница. Към тази професия трябва една особена любов и всеотдайност.
Какво искат срещу тези 500 милиона? Да приватизират товарни превози ли, които след 10 години ще са една от най-печелившите отрасли с оглед на местоположението ни?
До 44 анонимен Ама не така,че на един Методи Андреев ще му стане лошо преди време щеше да забранява всичко комунистическо . Сега искам да го видя пред китайското посолство да протестира,че не иска пари от такива.
Стане ли дума за китайци , остават само големите приказки, то не бяха магистрали, тунели, летища, автобуси...а стига вече.
Защо в статията не пише какво гарантираме ние на китайците? Като чете човек остава с впечатление, че са дошли с торба с подаръци. Да не е пак кон за кокошка + комисионна?
Колкото китайците построиха завод за електрически автобуси в Трън, не вярвам, че ще построят нещо у нас....
Да пратят половин милион бачкери и ще имаме заводи за всичко и скоростни железници и без тунели убийци. Но май някой иска да си останем бантустан
Китайците имат нужда от България, защото през нас минава най-краткият път към Европа. Но благодарение на Герб, жп пътищата станаха като от времето на Барон Хиршовата железница. Няма да рискуват свръхбързите им влакове да пъплят с 40 километра в час.
Това уики си го сложи някъде. Не само има руски влакове, но и още се движат, въпреки че са на повече от 40 години. Електромотрисен влак серия 32. Отделно дизели серия 07 серия както и маневрени локомотиви ТЕМ.
Kитай да купят цяла България заедно с парламента политиците и партийте.Капитулирали сме.Не може 27 години само да се краде.
И къде е Герджиков, че тези намерения са поне от година назад... Зад всичко китайско стоят американски корпорации, фирми и пари, патенти...Китай за 30 години премести 300 милиона селяни към крайбрежието си да обслужват потребителските нужди на запада.
В БДЖ няма нито един руски влак.Имаше един ,който дойде от СССР ,но той е бил немски трофей,
Или накратко БДЖ се продава на Китайците.Щом ще посрещат дълга им ,но не се казва открито изборно време е ...
накрая ще излезе наистина, че тия 'служебните' за 3 месеца ще направят повече, отколкото за 30 години предните.
завод за заводи..., ако и произведените заводи произвеждат заводи, тогава ще настане една индустриална революция...
Китайско спасение за Българските държавни железници – 500 млн.