11

Анонимен

преди 7 години

Еееех, да се изнерВирГа народа, ще вляза в Софойска община да потърся общинарите по много въпроси. И да им дам това което заслужават начело съд смотаната даскалица, тупаници и само тупаници. Да ги боли така както нас когато ни подлагат на техните мъдри решения.

10

Един Българин

преди 7 години

Навсякъде по света градският транспорт се субсидира за да има по-малко коли в града. Само у нас фандъците се опитват да го изкарат на печалба. Това разбира се няма как да се случи при застаряваща нация и над половината младеж в града са римляни, които по принцип никога не плащат за "безплатните" неща. София - зелена столица??? Сега най-вероятно искат да сложат и такса от 10 лири за влизане в центъра с кола за да се избият билетите, но и така няма да стане.

9

булгар, булгар

преди 7 години

До добродушен дядо Добр - а досега къде дрема бре, по румънски - сърце немаш за тая работа, а само с уста не може! *** по румъски .... ***!

8

Анонимен

преди 7 години

Ми, по тая логика да не се продава 1 хляб, а 4 в пакет, щото, видиш ли, повечето излизало по-изгодно. Тогава да премахнат тези единични билети по 1,60 и да оставят само еднодневната карта за всички линии, която е 4лв. Понеже е по-изгодна? Нали им е такова мисленето.

7

Анонимен

преди 7 години

между другото, билетите отдавна не са билети, ами карти. заради застраховка при пътуване. та и едното и другото са карти... така че не върви тая логика...

6

Анонимен

преди 7 години

По Закон Фандъкова е задължена да осигури ред в паркирането на цялата територия на общината. Прави ли го? Не го прави. Някакъв що-годе ред има там където мафията ни скубе в синята и зелената зона, въпреки че този ред ни излиза през носа - няма къде да спреш. В останалата част на София фандъкова грубо нарушава закона. Същото е и с градския транспорт и плащането за него.

5

G

преди 7 години

Пак ли предизборни новини!Тя и синята зона е незаконна ама....

4

Анонимен

преди 7 години

От 1,60 без да се лее кръв няма да падне.Този тип хора от друго не разбират както вече стана ясно.

3

Анонимен

преди 7 години

Целта беше да намалеят пътуващите с градския транспорт, което да е довод за още по-голямо орязване на линии както и на брой на автобусите и останалите превозни средства - точно както е в последните 27 години. Орязването фандъкова го нарича оптимизация, а след всяка нейна оптимизация става все по-зле.

2

Анонимен

преди 7 години

Много интересно, при условие, че градският транспорт има и социална функция и е субсидиран, как за картите има преференции, а за билетите няма? Това си е чиста проба дискриминация!

1

Анонимен

преди 7 години

Смешен плач, и каква е тази дискриминативна политика спрямо билета, за сметка на картите? Какво като са преференциални картите? Да не говорим, че явно самите общинари не знаят, че реално в София билети не се продават - всички превозни документи се наричат карти, в случая карти за еднократно пътуване! ПЪлна скръб са мошенгясите, хем действат противозаконно, хем нямат доводи да се обосноват!