Ако не могат да разработят схема с евтин и удобен градски транспорт хората ще си карат колите и проблема ще става по тежък
Като не ти харесва в София, бягай си обратно в Търново, заедно с всичките ти съграждани преселили се в София. Писна ми от такива като вас - хем не ви харесва София, хем се натискате на всяка цена да живеете в София. София стана такава, каквато вие надошлите от провинцията я направихте през последните 27 години.
Най-коварната им измама, с която могат да ви сторят нещо в момента - подменят близките ви с двойници или пък ви натопяват в нещо, внимавайте с кого всъщност сте в едно жилище, къде оставате затворени/заключени, а в лошият случай на нападение срещу вас, по-добре се съпротивлявайте, защото тези, които ви нападат просто така са злетаци!И пред вашите поробители никога не скланяйте глава!
Сами се прецакахме. Като бях на 28 се кефех на София сега съм на 42 с 2 деца ,много добри доходи и съм отвратен от града. Истината е ,че София е добра за хора без деца. Горките деца от малки израстнаха в задръствания от дома до градината. Като отида до Търново например и се раждам,за 10 минути си навсякъде и там си имат всички големи вериги магазини и молове ама имат и въздух и спокойствие а ние в София освен пари какво имаме?
Май не осъзнавате връзката между масирана кампания за чистотата на въздуха в София и некадърността на Фандъкова и бандата й да се справят с организацията на движението и паркирането в София. Забраните са типични за некадърните управляващи и така си е от край време. Колкото е по-некадърен, толкова повече забрани издава. Сега се очаква да забранят достъпа на някаква група коли в София, за да намалят задръстванията, а ще лъжат, че е заради замърсяването на въздуха от колите, а то е от отоплението с
Две линии на кръст на метрото не решават проблема.Градският транспорт също е неудобен.А ненормалната организация на движение е най-големият фактор за задръствания.Лъвов мост,автобусът по Сливница е без предимство,Сточна гара кръгово със светофари.К.Величков отделни секции за ляв завой,вместо направо и наляво с изчакване отсреща.Семинарията?Е няма такава простотия.Докато по моста минават десетина коли,отдолу се чака по половин час.И вечните ремонти на ГЕРБ.
Край, прав си - на всеки, който не е от партия ГЕРБ, трябва да му се забрани да има кола в София.
Май не осъзнаваш колко безумни са предложенията ти и че ако се реализират, в София ще стане по-зле. От доста време пускаш все едни и същи безмислици, на които никой не се връзва.
Проблема е че общината знае че повече коли не може да поеме града -ама не въвежда ограниченията и хората продължават да ги купуват. Ограничения все по трудно ще се въведат.Справянето с този проблем ще покаже могат ли българите да се самоорганизират и да имат държава или някой отвън трябва да ги управлява.
Всеки светофар предизвиква допълнително задръстване, а ако има регулировчик, задръстването е двойно и тройно по-голямо. Всяко задръстване само по себе си предизвиква още по-голямо задръстване. Целта трябва да е колите да минават без да спират по достатъчно дълго разстояние, но в София целта на кметовете Фандъкова, Борисов, Мафиянски и Янчулев беше и е, колите задължително да спират на всяко кръстовище. Всъщност колите в София не са много, но начина, по който е организирано движението е ужасен.
Колите трябва да са ограничат иначе скоро няма да има смисъл да имаш кола.1. затягане на прегледите;2. платено паркиране в целия град само на законно определени места;3. вдигане на данъка за кола на килограм, на квадратен метър и на мощност;1. Едновременно с горните засилване на градския транспорт с парите от колите.
Всяка сутрин в София пристигат стотици хиляди от села и градове в радиус 50 -100км да работят тук.Вечер се прибират по родните места.Отделно пред всеки блок в който и да е софийски квартал има повече коли с провинциална регистрация,отколкото със софийска.Не може всички да дойдат от всякъде и да няма задръствания.На второ място е отвратителната организация на движение,правена от абсолютни *** от СО.
1/3 от колите не могат да минат истински технически преглед. 1/3 от колите няма къде да се паркират законно. Общината просто трябва да наложи спазване на законите - но със мрънкащата госпожа няма как да стане. Ред се налага със здрава ръка.
Проблема на София е че се напълни със ***. Сутрин наблюдавам трафика и виждам, че едно 10 % от колите не са със софийска регистрация. Като сложим и тези, които са си регистрирали колите в София и трафика става ужасен. Този град беше с нормално движение допреди 10-12 години, но в последствие града се напълни с прошляци от цяла България, които пък не слизат от 20 годишните си щайги. Напълниха дори и гетата - Люлин, Младост, Надежда, Дружба с трошляци и сега реват.
Един вид аз си ползвам метрото, и не се оплаквам като ми е кеф и има за кво си карам и колата. Съчетавам ги и двете неща, но не се оплаквам и не рева като П***а за х** че нещо ми пречи, било задръствания , организация на движение и т.н, просто живееш в БГ приемаш условията на терен и се нагаждаш спрямо тях и не РЕВЕШ! А като не му харесва на човек самолети бол....билета и да го няма, другия вариант е вместо да реве да се напъни да направи нещо за да не е така!
Ами да има всякакви случаи, но примерите не са много и повярвай ми предпочитам да пътувам в краен случай и 20 мин повече, ако е с някав умрял автобус а не с метро, от колкото да се изправям на нокти всеки път от непредвидени обстоятелства, както предния ден с цъфтящия асфалт на свинята, заради който щях да си купувам нов картер за 500 лева. Това е първото, за второто много писане, само ще ти кажа че в белите държави с НОРМАЛНИ хора се карат много мотори...скутери който е самичак, също и колела..
Ще се научат , като си видят джоба накрая на месеца , като сметнат колко струва сервиза ,глобите, гумите ,маслата, филтрите,амортизацията ,синята ,зелената зона ! Нервите ,времето, здравето допълнително! Като забележат къде си играят децата им ,оградени в клетки ,майките и бащите ходещи по средата на улиците,гонени от тротоара ,притискани на платното ,газени по невнимание ,бити заради забележки или така по просто...
София, час пик: Дъжд, дупки... 3 километра, 50 минути