81

сминдух енд чесън

преди 7 години

Ако не могат да разработят схема с евтин и удобен градски транспорт хората ще си карат колите и проблема ще става по тежък

80

До 88 ?!?

преди 7 години

Като не ти харесва в София, бягай си обратно в Търново, заедно с всичките ти съграждани преселили се в София. Писна ми от такива като вас - хем не ви харесва София, хем се натискате на всяка цена да живеете в София. София стана такава, каквато вие надошлите от провинцията я направихте през последните 27 години.

79

S

преди 7 години

Най-коварната им измама, с която могат да ви сторят нещо в момента - подменят близките ви с двойници или пък ви натопяват в нещо, внимавайте с кого всъщност сте в едно жилище, къде оставате затворени/заключени, а в лошият случай на нападение срещу вас, по-добре се съпротивлявайте, защото тези, които ви нападат просто така са злетаци!И пред вашите поробители никога не скланяйте глава!

78

?!?

преди 7 години

Сами се прецакахме. Като бях на 28 се кефех на София сега съм на 42 с 2 деца ,много добри доходи и съм отвратен от града. Истината е ,че София е добра за хора без деца. Горките деца от малки израстнаха в задръствания от дома до градината. Като отида до Търново например и се раждам,за 10 минути си навсякъде и там си имат всички големи вериги магазини и молове ама имат и въздух и спокойствие а ние в София освен пари какво имаме?

77

Анонимен

преди 7 години

Май не осъзнавате връзката между масирана кампания за чистотата на въздуха в София и некадърността на Фандъкова и бандата й да се справят с организацията на движението и паркирането в София. Забраните са типични за некадърните управляващи и така си е от край време. Колкото е по-некадърен, толкова повече забрани издава. Сега се очаква да забранят достъпа на някаква група коли в София, за да намалят задръстванията, а ще лъжат, че е заради замърсяването на въздуха от колите, а то е от отоплението с

76

Анонимен

преди 7 години

Две линии на кръст на метрото не решават проблема.Градският транспорт също е неудобен.А ненормалната организация на движение е най-големият фактор за задръствания.Лъвов мост,автобусът по Сливница е без предимство,Сточна гара кръгово със светофари.К.Величков отделни секции за ляв завой,вместо направо и наляво с изчакване отсреща.Семинарията?Е няма такава простотия.Докато по моста минават десетина коли,отдолу се чака по половин час.И вечните ремонти на ГЕРБ.

75

Анонимен

преди 7 години

Край, прав си - на всеки, който не е от партия ГЕРБ, трябва да му се забрани да има кола в София.

74

Ам чи тъй де

преди 7 години

Ей, София може да е всякаква ама поне виждаш какво дишаш.

73

До Край

преди 7 години

Май не осъзнаваш колко безумни са предложенията ти и че ако се реализират, в София ще стане по-зле. От доста време пускаш все едни и същи безмислици, на които никой не се връзва.

72

Край

преди 7 години

Проблема е че общината знае че повече коли не може да поеме града -ама не въвежда ограниченията и хората продължават да ги купуват. Ограничения все по трудно ще се въведат.Справянето с този проблем ще покаже могат ли българите да се самоорганизират и да имат държава или някой отвън трябва да ги управлява.

71

Анонимен

преди 7 години

Всеки светофар предизвиква допълнително задръстване, а ако има регулировчик, задръстването е двойно и тройно по-голямо. Всяко задръстване само по себе си предизвиква още по-голямо задръстване. Целта трябва да е колите да минават без да спират по достатъчно дълго разстояние, но в София целта на кметовете Фандъкова, Борисов, Мафиянски и Янчулев беше и е, колите задължително да спират на всяко кръстовище. Всъщност колите в София не са много, но начина, по който е организирано движението е ужасен.

70

Край

преди 7 години

Колите трябва да са ограничат иначе скоро няма да има смисъл да имаш кола.1. затягане на прегледите;2. платено паркиране в целия град само на законно определени места;3. вдигане на данъка за кола на килограм, на квадратен метър и на мощност;1. Едновременно с горните засилване на градския транспорт с парите от колите.

69

Анонимен

преди 7 години

Всяка сутрин в София пристигат стотици хиляди от села и градове в радиус 50 -100км да работят тук.Вечер се прибират по родните места.Отделно пред всеки блок в който и да е софийски квартал има повече коли с провинциална регистрация,отколкото със софийска.Не може всички да дойдат от всякъде и да няма задръствания.На второ място е отвратителната организация на движение,правена от абсолютни *** от СО.

68

Цола Драгойчева

преди 7 години

Град, като София, не е за коли а за градски транспорт.

67

Край

преди 7 години

1/3 от колите не могат да минат истински технически преглед. 1/3 от колите няма къде да се паркират законно. Общината просто трябва да наложи спазване на законите - но със мрънкащата госпожа няма как да стане. Ред се налага със здрава ръка.

66

Чоко

преди 7 години

Проблема на София е че се напълни със ***. Сутрин наблюдавам трафика и виждам, че едно 10 % от колите не са със софийска регистрация. Като сложим и тези, които са си регистрирали колите в София и трафика става ужасен. Този град беше с нормално движение допреди 10-12 години, но в последствие града се напълни с прошляци от цяла България, които пък не слизат от 20 годишните си щайги. Напълниха дори и гетата - Люлин, Младост, Надежда, Дружба с трошляци и сега реват.

65

до 68

преди 7 години

Един вид аз си ползвам метрото, и не се оплаквам като ми е кеф и има за кво си карам и колата. Съчетавам ги и двете неща, но не се оплаквам и не рева като П***а за х** че нещо ми пречи, било задръствания , организация на движение и т.н, просто живееш в БГ приемаш условията на терен и се нагаждаш спрямо тях и не РЕВЕШ! А като не му харесва на човек самолети бол....билета и да го няма, другия вариант е вместо да реве да се напъни да направи нещо за да не е така!

64

vse edno

преди 7 години

на който не му харесва - да си ходи другаде. Сами сме си виновни, Плачковци!

63

до 68

преди 7 години

Ами да има всякакви случаи, но примерите не са много и повярвай ми предпочитам да пътувам в краен случай и 20 мин повече, ако е с някав умрял автобус а не с метро, от колкото да се изправям на нокти всеки път от непредвидени обстоятелства, както предния ден с цъфтящия асфалт на свинята, заради който щях да си купувам нов картер за 500 лева. Това е първото, за второто много писане, само ще ти кажа че в белите държави с НОРМАЛНИ хора се карат много мотори...скутери който е самичак, също и колела..

62

redimag

преди 7 години

Ще се научат , като си видят джоба накрая на месеца , като сметнат колко струва сервиза ,глобите, гумите ,маслата, филтрите,амортизацията ,синята ,зелената зона ! Нервите ,времето, здравето допълнително! Като забележат къде си играят децата им ,оградени в клетки ,майките и бащите ходещи по средата на улиците,гонени от тротоара ,притискани на платното ,газени по невнимание ,бити заради забележки или така по просто...