17

Marie Claire

преди 7 години

Ползвам групите от поне 3 години сигурно, ако не и повече. И към севера, и към юга съм ходила с тях; не е имало някакви драми, освен, че един път закъсахме на Хемус и викахме репатрак. Но колко повече закъсвания съм имала с Юнион Ивкони .. Уговаряш се с шофиращия предварително, питаш, каквото трябва, за да не те изненадат неприятно с лв., бр. хора, проверяваш профила за снимки на мотори, BMW-та, Tags в ClubPlaneta и т..н. Ако закъсняваш, ще те изчакат 10мин, има шанс и да те оставят пред вас..

16

Анонимен

преди 7 години

За жалост и в тази прекрасна дейност се появяват мизерници, които да изродят процеса, трябват правила и за споделените пътувания, а и малко контрол. Иначе и транспортните фирми са прави, че това са нелоялни практики спрямо тях, но със лошите си услуги и никакво старание да ги подобрят- те са си заслужили съдбата.

15

Astarot

преди 7 години

В белите държави, дори стимулират споделените пътувания. Особено ежедневните. Ако сте поне двама души в колата, ползвате специална лента за Carpool по магистралата.Всеки закон, или забрана на подобни инициативи е чиста форма лобизъм.Ако отивам с приятели на почивка и сме 4 човека в колата, които си споделяме разходите, дължа ли на някого ДДС за парите, които ще ми дадат останалите трима? :)

14

Мнение

преди 7 години

А знаете ли на какъв добър шофьор ще попаднете ? Ми ако е решил да се прави на мъж и ви изпрати в отвъдното ? Това е игра на руска рулетка.

13

Анонимен

преди 7 години

Никой не говори, че като се возите до село нямате никаква застраховка.

12

ДС

преди 7 години

А преди 15 години започна разсипията на БДЖ за сметка на частните автобусни компании. Е, господ забавя, но не забравя. Стига сте лапали.

11

Помислете малко!

преди 7 години

А замисляли ли сте се, че този който ви вози може да е лош шофьор и да ви убие като кучета на някой завой? Може да психопат, изнасилвач и каквото се сетите още. Пътуването по този начин е малоумнo. И за да не стават грешки, не съм превозвач и никога няма да бъда :) Просто обичам да си ползват мозъка, за разлика от 90% от мат'ряла.

10

5

преди 7 години

5, Смяташ като типичен *** :) Разходите по техническата поддръжка, заплтата на шофьора, реклама, застраховки, офиси, гаражи, рекет от държавата... тези неща не са безплатни. Все гледате на другите в канчето, вместо да работите и да живеете без да завиждате и да броите стотинките.

9

Анонимен

преди 7 години

Преди години разсипаха БДЖ заради интереса на частните автобусни превозвачи. Сега проблем са личните коли и това, че хората искат да пътуват по-евтино, по-бързо и по-комфортно. Тука обаче няма да стане? Ако трябва без пари ще качвам хора в моята кола, но няма да пълня гушите на алчните автобусни фирмици.

8

Анонимен

преди 7 години

Аз пък съм много доволен от рейсовете и ги предпочитам пред личен автомобил. От София до Хасково (220км) с рейс по новата магистрала е 2 часа.Ако пътуваш с някоя турска фирма със стари автобуси да видите и как натискат - 130-140 като слезнат от магистралата.Та бързо си пътуват...

7

scbg

преди 7 години

До АнонименПлащам ДДС върху друг данък акциз, пътен данък, винетка и гориво. Малко ли те си вижда? Дали ще се возя сам, с жена ми или с непознат, в моята кола си е моя работа.Който го прави да печели да плаща, аз София - Смолян пътувам 3-4 пъти в годината, не смятам да си отварям фирма затова.

6

Анонимен

преди 7 години

Това не е ли незаконно?Да вземаш пари за услуга без да издаваш фактура или ДДС?Автобусите имат доста разходи и данъци, а тия - само муфта

5

Анонимен

преди 7 години

Иво Топчев да не реве срещу технологията, а да помисли как те да направят услугите си достъпни. Да вземат да изкупят няколко ФБ групи, да опитмизират курсовете си, да променят услугатите си, да си направят мобилно приложение и тнварианти има много, годината е 2016, трябва да си бърз или мъртъв

4

Плавник

преди 7 години

Един автобус събира 50 пътници. По 25 лева в една посока са 1250 лева. За 100 километра един автобус харчи 20-25 литра нафта. Т.е. разхода за нафта е 50 лева, хайде ако е някой стар автобус да стигне 100 лева. Остават 1150 лева. На месец тоя автобус прави минимум 30 двойни курса, т.е. 75 000 лева. От един автобус. Алчността в България няма граници. Цените са със 100% и повече печалба, а в същото време тази печалба не се връща в работещите под формата на нормални заплати. Няма как да просперираме

3

шщд

преди 7 години

Когато паднаха цените на нафтата, нито един превозвач не намали цените за превоз. Имали амортизации - бля,бля,бля. Вместо да търсят ДАИ и КАТ, д авземат да си оправят нещата

2

Анонимен

преди 7 години

и аз ще почна така.Барем се запозная с готини какички,може да плащат и по други начини,пари няма да им искам.

1

Анонимен

преди 7 години

Абсолютно подкрепям подобни начинания и групи! Споделеното пътуване, е по-удобно, по-евтнино и не на последно място оползотворява по-добре капацитета на превозните средства. От 3 години не съм пътувал с автобус София-Кърджали. Билета ми е 22 лв, а пътуването 4 часа и половина. Сега помощта на споделените пътувания ми взимат най-много 10-15 лв (в зависимост от това колко човека сме в автомобила) и пътувам за 3 часа. Хем евтино, хем по-бързо. Превозвачите да си гледат работата с тези цени...