54

Анонимен

преди 7 години

Затова и пешеходните пътеки са означи с хоризонтална и вертикална маркировка което значи че водача трябва да се движи със съобразена скорост така че да може да спре при всякаква ситуация.Така че колеги шофьори при казус на пешеходна пътека в съда сте винаги от страната на булката.

53

Анонимен

преди 7 години

1. Когато наближаваш пешеходна пътека трябва да намяляш скороста в очакване да изкочи пешеходец. 2. скоростта трябва да е такава, че да можеш да спреш внезапно и адекватно. 3. докато пешеходеца не слезе от зебрата и стъпи на тротоар - трябва да изчакаш: не се знае кой пешеходец по средата на пътеката може да изтърве нещо или да се върне назад защото се сетил, че забравил еди какво си. шофьорите трябва да повишават вниманието си около зебри и училища!

52

Анонимен

преди 7 години

Приближаваш пешеходна пътека и се опитваш да пресечеш, в същото време приближаващите се шофьори увеличават скоростта, за да не би да трябва да спрат, за да пресече имащия предимство пешеходец. Такива шофьори коментират и тук - чета някакви пълни измислици, според които колата винаги минава, а пешеходеца винаги чака.

51

Обективен

преди 7 години

При КАТ има и друг проблем - как КАТ манипулира хората. Само прочетете безумието, което е написал номер 56 като определение за българския народ. Това е точно заради КАТ. КАТ ни внушава, че ние сме виновни, че ние не спазваме някакви правила, без както е навсякъде по света, държавата да налага спазването им. Резултатът е такива като номер 56 и затова няма да се оправим.

50

Анонимен

преди 7 години

Децата не се боят от колите докато някоя мутра не ги прегази. Дълг на всеки пешеходец е да изкача пред колите и да държи в напрежение водачите и така спасява живота на дете

49

Анонимен

преди 7 години

Любимия момент ми е, като скочим внезапно пред колата, да видим изцъклените от ужас очи на шофйора :)

48

Обективен

преди 7 години

Най-големият проблем е КАТ. Законът в момента по искане на КАТ е безумно строго, но ... КАТ не го прилага и заради този факт, всеки шофира както му падне и е пвоод за някои не особено умни да говорят за манталитет, култура, възпитание и други подобни простотии. Ако успеем да накараме КАТ да заработи, няма да се сещаме за другите проблеми. Другият вариант в КАТ да се премахне и да се създаде нов контролен орган с нови хора, който да работи.

47

Обективен

преди 7 години

Друг проблем е това "внезапно изскачане", който Инсектората на ВСС задълбочи с решението си. За един шофьор, движеш се с разрешена скорост, внезапното изскачане е едно, но за някой който е с 200 км/час при ограничение 50 км/час, всеки пресичащ е изскочил внезапно. Тук депутатите са се *** - никой не е длъжен да се съобразява с тези, които се движат с превишена скорост, като пешеходната пътека е само един от случаите. На практика не може внезапно да ти изкочи пешеходец, ако не превишаваш скоро

46

Анонимен

преди 7 години

Към закона трябва да се добави и всички пешеходни пътеки да се вдигнат на 30 сантиметрова гърбица. Нашият народ се слави с голяма простотия, та затова ако няма гърбица никой не намалява на пешеходна пътека

45

Обективен

преди 7 години

Много са проблемите и повечето сте ги коментирали.Първо, в сегашният закон си е точно така - продължението на тротоара или банкета на кръстовищата са пешеходни пътеки, на които пешеходците имат същото птредимство, както и на зебра. Проблемът е, че малко хора го знаят - както пешеходци, така и шофьори. Депутатите даже не знаят сегашния закон и искат да го променят, като запишат същото, каквото пише и в сегашния закон. Лошото в случая е, че пешеходците подтичват, а шофьорите не спират на тези път

44

986876087

преди 7 години

До Чокоеми много лесно - ти като видиш знак СТОП нали спираш, оглеждаш се и да няма коли пак гледаш наляво - надясно , щото ако те връхлети нещо - може и да не оживееш . Ама нали е пешеходец - да го газим . Та , видиш ли пешеходна пътека - намаляш до 0/1 и я преминаваш с 3/4 километра - да видим дали ще имаш проблеми

43

Анонимен

преди 7 години

Че защо ще гледам наляво-надясно, щом е продължение на тротоара? Ще маам вобще без да се оглеждам! Да му мислят другите, мен депутатите и правосъдието ми гарантира, че съм безсмъртен!

42

Анонимен

преди 7 години

Лудост е да се кара с 40км/ч в пренаселен град с паркирани хаотично автомобили ограничаващи видимостта

41

Анонимен

преди 7 години

Тези селенжъри дойдоха в София и влезнаха в народното събрание й ос.аха пейзажа! Нима беше лошо когато пешеходците преди да стъпят на пешеходната пътека се оглеждаха а не пресичаха с носове забити в телефоните си? От 35 години съм шофьр и такива чудесии никога не бях виждал. Колата и с 40 км да се движи пак и трябват поне 3 метра да спре а като ти изкочи такъв с носа забит в телефона го правиш на кайма и му еваваш мамата. Й после те изкарват виновен че си го потрошил!

40

Чоко

преди 7 години

Това са пълни глупости. Карам с 40 км/час и пред мен на пешеходната пътека иззад храста изкача затърчал се пешеходец. Върпос: Аз как да спра ?Може да приемат такова правило, но само за повдигнати пешеходни пътеки.

39

factotum

преди 7 години

Колоездача е в нарушение, трябва да слезе от колелото и да премине бутайки го!

38

Анонимен

преди 7 години

Браво пичове, на пешеходна пътека е забранено да се пресича върху колело (масово го нарушават), а сте дали точно такава снимка.

37

да

преди 7 години

инжинера е прав ....аз живея в германия и е така ! всичко е до манталитет !

36

Анонимен

преди 7 години

Пътищата са за колитеУлиците са на пешеходцитеи едните и другите си плащат данъците, няма как

35

Анонимен

преди 7 години

Града не е за коли, те замърсяват въздуха, шумни са и опасни. Замислете се, че има градове на хиляди години, а МПС са се появили през последния век. Придвижването на МПС в града не е добре обмислено и застрашава живота на хората затова би трябвало скоростта да бъде ограничена на макс. 30км/ч с изключение на заградени участъци недостъпни за пешеходци. Безумно е коли да фучат с висока скорост около училища и детски градини.