Два важни показателя остават неспоменати: За колко време се зарежда батерията, и какъв е пробега при ниски температури и включени всички консуматори, като примерно отопление.
До АнонименА немските танкове на батерии ли ще бъдат?. ДВГ няма да се спират от производство, понеже има разработка на синтетичен дизел от CO2 и H2. Но за шейховете и газовиците си прав.
От 15 години се говори за великолепното бъдеще на електромобилите, а на практика за тия 15 години няма никакъв сериозен пробив в увеличаване на капацитети на батерии и на пробег - на разумни цени.
Без цени това не е никаква новина. Технологии и за летящи коли има, *** няма кой да ги купува.
До 3И ако спрът двг, как ще се придвижват камионите, тракторите, комбайните, корабите и т.н. тежки машини? На батерии ли? ДВГ няма да бъдат спрени. Просто ще се оптимизират да работят на водород. За сега най-ефтиния начин за набавяне на водород е от газ и шистов газ. В бъдеще когато газът поскъпне и посвърши ще се ползва електролизата с енергия от АЕЦ или друга ефтина електроенергия
За начало само ще отбележа, че капацитет на многократна батерия се мери в А/ч, а не кВтч. За другото колко е верно - незнам..
"Така както намаляват отработените вредни емисии на хартия и с включване на софтуер при преглед,така и увеличават с по 100 км пробега на ел. автомобилите си 2 пъти годишно на хартия и с компютърна симулация."
Електрическият Opel минава 500 км. с едно зареждане