Ами браво на човек! Не лежи на помощи, не прави нищо нелегално, така че, поздравления за добрата идея! По-добре да прави това, отколкото с години да виси на социала като едни наши патладжанени сънародници.
Да се сравнява колко е билета при нас, и колко е в Мадрид, Лондон, Виена и т.н. е несериозно. Жизнения стандарт е различен. При заплата от 2000 евро, да дадеш 1.5евро за билет си е нищо, но за заплата от 250-300 максимум 400 евро нещата са съвсем различни.
Никаде в статията не е посочено, че Иван Иванов, както се е представил , печели по 100лв от курс. Записано е По стотачка на ден си докарват "безработни" от нелегални превози, някои наистина може и да си ги докарват. Кое точно му е нелегалното, че не схващам? На стоп също ли е нелегално? Това, че отивам на някъде си, и сме си разделили бензина с приятелите ми, също ли е нелегално?
Не виждам нищо нередно !!Така ще е занапред във всички сфери. Пирамидата "живот в аванс" - до това доведе!
"Тарикатите". Глупава статия. Хората си помагат. Докато бях студент редовно се комбинирахме с колите излиза 2 пъти по-евтино от автобуса. Порвдната платена статия.
Тази статия е пълна глупост.Или Марийчето сама си я е нагласила, или някой здраво се е избъзикал с нея.
Всяка идея за препитание с труд е за похвала. Медиите трябва да поощряват такова мислене и действие. Вместо ""тарикати"" думата "изобретателни " би била по-уместна в тази статия. Тази практика е доста отдавнашна. Боя се че след като бъде осветена от медиите, автобусната мафия и правителството ще се опитат да я смачкат. И ще дръпнат кършея хляб от ръцете на безработните които са намерили начин на препитание.
Само дето Лондон е най скъпия град в Европа. Сравнявайте с билетите в Испания - 0.65 евро или малко по 1,30 лв
Чули-недочули и новина скалъпили! Върти някакви стотинки сиромахът и мисли,че "живее"!?!? За хляб му стигат --- а за сирене ?
Аз също се радвам на находчивите хора, защото в Бг всяка работа е борба за оцеляване...! Колкото до КПД-то, то и на счетоводителя му се понижава след петия час работа!!!
То няма лошо да са по 1.60 лв., ама да е както в Лондон например - 3*1.60 и...дотам - всички други автобуси до края на деня са Безплатни!!!
И с два курса няма да събере 100 лв печалба. Отделно че следобед по трудно ще намери пътници от Стара загора и за първия курс в обратната посока. Така че ще си влоши КПД-то. Разбери ме правилно , не съм против човека. Просто този "бизнес" ми изглежда като борба за оцеляване на безработните от малките градове, а автора на статията ги изкарва едва ли не саботиращи реда в държавата.
Държавата уби всякаква свободна инициатива и малък бизнес. Или трябва да работиш в кол център или си безработен. Браво на момчето, че е надцакало системата! Да е жив и здрав!
А алчните герберасти искат за две спирки, с потрошения тролей....1.60 лв?!?!?!Кой гласува за тези крадци?
И как става по стотачка когато за деня прави 1 курс - 4 души , по 10 лв =40лв, и обратно - общо 80. Махаме горивото мин 30 лв остават 50. Оттам административни разходи по колата (винетка, пътен данък, застраховка, преглед и др) после други консумативи - масла гуми автомивки. После амортизации. Аз лично ги виждам около 20 лв на ден ако е пълно пълно. Обаче ако средно вози по 3 *** души в посока ми се струва без печалба. Ако ви слуша човек , ще изкарате хората най големите престъпници.
Хайде сега забранете и споделените пътувания. То бива наглост.С такова пътуване ме взимат от къщи и ме стоварват в студентски град за 20 лв. С автобуса ми излиза 30 лв. С нетърпение очаквам споделени пътувания и в София. Тогава да видим на селската даскалица кой ще й купува билетчета по 1,60 лв..
Безработни заработват по 100 лв. от споделени пътувания