То простотията освен по депутатите и КАТ, ходи и по хората, които им подгласят, каквито и в този форум има в изобилие.Какво ви пречи малко да помислите и би трябвало веднага да схванете, че всичките тези промени ще доведат до повече нарушения, повече катастрофи, повече ранени и загинали по пътищата? Не е толкова сложно.
Семейство някакво едва успяло да си намери кола с мощност около 90-120 к.с., но онези там в парламента могат да запишат в закона, че всичко над 80 к.с. е "мощна" кола и винаги ще се намерят едни там, дето ще подпяват - така им се пада и мощни коли ще карат, а аз не.Защо пишете небивалици за 300-600-900 к.с. и т.н. мощност на колите. Това са единични случаи и не те ще бъдат ограничени от закона, а нормалните хора, които имат една кола и не могат да си позволят втора кола, което означава, че
С този дръгел си велик само в собствените си очи. Купил кашон за 6 бона и вече се мисли за голяма работа. ***.
До 31Значи си пишмат шофьор. Книжката ти не е само за ДжиТи. Трябва да умееш да караш и ЗАЗ и Порше. Моя личен автомобил е БМВ М5 350 к.с. но ще мога да карам и твоето ДжиТи, без да изхвърча от завоя.
До АнонименМай не е виновна колата. Като знаеш какво караш ще караш по-внимателно. Каквито и системи за сигурност да имаш законите на физиката важат и за тях.
Простият човек и в училище, и зад волана и в живота си остава ***. Да се кара автомобил не е сложна работа, но ако го кара *** човек, рисковете се увеличават. Вече ежедневно наблюдавам грубо отнемане на предимство, каране в насрещната лента и т.н. Такива прости хора разчитат на другите шофьори да ги пазят. За съжаление простотията е нелечима. Тя е безкрайна.
смееех ,голем смеееех - майка ми има книжка от 20 години , и 100-тина километра зад волана , обаче застраховката й излиза евтина защото е опитен шофьор със стаж хахаха , и аз дето въртя по 3-400 км на ден в столичното движение не се брои ,защото съм на 24години
До АнонименАбе пак ще има ..."за едни хора-други мерки"! Тия данни от камерите могат да се манипулират да се трият и там квот се сетиш...срещу едни парици или обаждане от тайно място!
има един филм , където хората загубваха инстинкта си за самосъхранение и се хвърляха през балкона и беше невъзможно да им се помогне , СЪЩОТО е в България - хората не мислят за резултатите от постъпките на пътя и няма как да им се обясни
От моя скромен опит - карам Алфа GT(170к.с.), 2009-та. Качих се да закарам до сервиз Голф 3-ка(75к.с.), 1997-***.На първия завой щях да литна от пътя, защото голфарата направо няма спирачки спрямо GT-то. Отделно, че на всеки светофар въртях гуми, щото няма електронни стабилизиращи системи.С две думи - за 30 минути с Голф-а попаднах в повече рискови ситуации, отколкото за една година с GT-то. Разкарайте тия стари кошници от пътя!
Да не очаквате родителите да купят отделна кола за току-що изкаралия курса син или дъщеря? Колата или ще се кара скришом, или наистина няма да се кара, докато едната година не изтече, след което синът или дъщерята ще се качват зад волана, но забравили каквото и да са научили в курса.
Възпитание трябва, възпитание. Когато един човек е невъзпитан или неграмотен, дори и с колело може да направи катастрофа. Трябва контрол и тежки наказания. В САЩ пил ли си, дори да няма инцидент влизаш в панделата. Имам комшия китаец, който изобщо не говори български, но има книжка???
Ти си типичен пример за нерзбиране на същността на въпроса. Хората шофират така, както им позволяват контрлните органи на държавата според правилата записани в закона, а това не зависи дали зад волана си ти, аз или някой друг. В България има прекомерно високи наказания, но няма кой да ги налага и веднага се проявява следствието - шофьорите шофиращи в България не спазват правилата - както българите, така и чужденците.
Какво е мощна кола? Ако семейството има само една кола, която е примерно 105 к.с., а депутатите запишат в закона до 100 к.с., какво следва? Втора кола ли ще купува това семейство? При това вече все по-малко са колите с малка мощност, а в това отношения закона изостава с десетки години от техническото развитие при МПС-тата.
Забраната младите шофьори да не шофират мощни коли, очевидно ще увеличи катастрофите, но де акъл в депутатите, които се водят по това, което даже го няма - катаджийския акъл.....
Всичко опира до сивото вещество. Първата ми кола беше едно маломощно Пежо, карах го няколко месеца. После се качих на Лексуса на баща ми- 3-литров мотор. Удоволствие бе да се кара. Малко след това си купих Тойота Селика GT-s. 200 конски сили на 980кг.. И всичко това на възраст между 18 и 23. Сега съм на 28. Имам златен талон, нарушение нямам нито едно, а карам ежедневно. Обичам високите скорости, но мисля къде и кога могат да бъдат развити.
Мощните коли – блян за слезлите току-що от "У"-тата