Вместо да ми шлякате минуси напишете една изцяло руска кола и ще се извиня ведднага!! Ххахахахахахахаа!
Те, от Автоваз, сигурно не знаят, че в Европа важи стандарта Евро 6, та ще хвърлят милиони за дилърски центрове в Унгария.Дори съм сигурен че емисиите от въглероден диоксид ще съотвтестват на нормите, а няма да лъжат като Фолксваген:-)
до сега 100 пъти съм писал че, СССР или Русия НИКОГА, НИКОГА, НИКОГА НЕ СА ИМАЛИ ИЗЦЯЛО ТЕХЕН АВТОМОБИЛ. НИКОГА!
Част от стратегията на Рено-Нисан е да възроди Лада и да покрие съвременните изисквания на пазара. Отново те питам изобщо запознат ли си с качествата на автоматичната скоростна кутия или ще продължаваш да гадаеш дали била добра или не?
До До 31Разпределителния вал с кожуха и кобилиците струваше 90 лв. Заплатата ми беше 120. говоря за 1982 г. Понимаеш, ***? Освен това можеше да си ги купиш само с "връзки" . И нямаше лада която да не беше спукала преден мост.......
Карам Дачия Дъстер дизел и съм много доволен. На две години е, и слава Богу нямам никакви оплаквания. Ако и тая Лада е на база на дъстера - не я мислете. С тая разлика, че ръмънката излиза в Бг около 34 хил. лв., но е с моторетка рено и ръчна ск. кутия.
Абе руските коли са ненадеждни, трошат се много и никога незнаеш кога ще те оставят на пътя, са някой сигурно ще каже че частите са и евтини, зарежете ги тия приказки, за мен хубава кола е тази, на която незнаеш колко и струват резррвните части, затова харесвам японските коли
Не ме изненадват коментарите, като знам че 90 процента карате бракувани германски и италиански барутници, с разход 20 на сто. 300 дни в годината каруците ви стоят по сервизи, където наливате 90% процента от мижавите си заплати.
Не лъжи малките деца дето не знаят кое как е било де.И ние карахме Лади и Москвичи.Даже и да си сменял разни валове ,те бяха по десетина лева бройката , а не както вала ми на БМВ-то сега да е 5 хилядарки.Една отрека ,едни клещи и връзка ключове ти трябваха в багажника.
Имал съм Лада навремето/то друго нямаше де/ .Супер беше!!На всеки 40 000 км. разпределитен вал, на всеки 90 000 км основен ремонт!
Туй чудо на снимката е с цват на изсъхнало л...йно!!!пък хората да казали, изсъхнало и с клечка не го бутай, че повече мирише!!!
Само не мога да разбера защо един Mercedes на 500 хил. км струва повече от една нова Лада в немските обяви това!?! Изглежда пусти германци не разбират от коли ли, що ли!!
Лично аз нямам доверие на руските и китайски произведения, не бих се качил на нея дори и като пътник
Кросовърът Lada XRay пристига в Европа