"Тези почиващи с подробности са запознати с правата си и търсят пропуски в обслужването..."Хахахах, защо ли си мисля, че пропуски в обслужването, меко казано, не липсват и хората са в пълното си право? Еййййй, докато не измарт 2-3 поколения "бизнесмени", няма да се оправим. Дано е останала България след тях.
Работил съм на рецепция в хотел на морето за кратко и мога да кажам че е точно така. Има туристи, които още от първия ден започват с оплаквания и търсят под вола теле. В началото се впрягах и им вярвях, но после разбрах, че го правят единствено, за да получат компенсация и то не толкова от хотела, колкото от туроператора. Това ми го обявни представитлката на фирмата за нашия хотел, а тя беше германка. Да се чуди човек защо ти е да си проваляш цялата ваканция за едни кирливи 200-300 евро...
цървулите пак налазиха форума и започнаха да плюят , а един тарикат реве , че нашите цени били най-високи в региона , дай пример или най-вероятно от панелката не си излизал
каквато ни е държавата /управляващите/, какъвто ни е "бизнесът" и "бизнесмените", такива са ни и чуждестранните туристи.Нали не си представяте в най-бедната държава на ЕС да дойдат богати и качествени туристи?
Туристите мошеници! Ами нашите хотелиери какв са? Едни се сдобили с бутилка шампанско или по-луксозна стая а други с цели хотели! Хич да не се оплакват!
Ако обслужването по нашите хотели беше на ниво нямаше да има за какво да се хванат. Може и да има между туристите такива които си търсят претекст но повечето им е оправдано искането. Сега какво да седна и да роня сълзи за нашите хотелиери които не са се научили на бизнес? Хората трябва да си търсят правата.
Черна Гора, Испания и Португалия са европейските лидери в летния туризъм.За България няма ни реклама, ни стон.
Този професор да се разходи малко из света и да види че така се печелят клиенти и пари, ако обслужването не е на 100 % според клиента то трябва да дадеш бонуси за да задържиш и привлечеш клиенти. То е ясно защо услугите в туризма ни са на това дередже - лакомия за бързо забогатяване, некадърност и наглост
така ще е като сигурно 90% от хотелите се опитват да прецакат туристите. Цените ни са едни от най-високите в региона, докато обслужването ни е под всякаква критика.
Всеки десети турист у нас – измамник, почива на аванта