124

До 159

преди 9 години

И аз за ограниченията на скоростта говоря и донякъде и за тези за изпреварването. Ако ги спазваш стриктно, почти на 100% е сигурно, че ще станеш участник в катастрофа.

123

До 155

преди 9 години

Защо си мислиш, че само автомобилите до 50 коня имат потенциал в България?Колите от 110 коня имат ли потенциал в България?

122

До 155

преди 9 години

Ако спазваш стриктно знаците, вероятността да кастрофираш става почти 100%. Мога да ти дам куп примери за това, а те са масов случай, а не изключение. Забележи, че пиша знаците, а не закона като цяло, защото много често има противоречие между написаното в закона и знаците поставени от КАТ.

121

Истината

преди 9 години

Истината е, че в крайна сметка вината на шофьорите за нарушенията е следствие от несвършената от КАТ работа. Ако КАТ си вършеше работата, шофьорите щяха да правят нарушения само по изключение.

120

До 152

преди 9 години

Разбрах те - предлагаш понеже пътищата в България са лоши, в автомобила да се возят поне двама - като се трепят, поне да има по-голям ефект.

119

До 150 Антрополог

преди 9 години

Не съм срещала такива българи, за каквито пишеш. Напротив, колкото по-мощен и луксозен е автомобила, толкова повече треперят над него и го поддържат в ред. Малко са самоубийците, които нехаят за автомобила си и не знам ти къде си ги изнамерил. Може би става въпрос за средата, в която се движиш. В мойта среда хора, които не поддържат изрядни колите си няма.

118

???

преди 9 години

Пътните знаци поставени от КАТ са толкова не на място, че в крайна сметка заради тях много шофьори катастрофират, като много от тях и загиват. Примерно, пътен знак за ограничение до 40 км/час заедно с знак за поердица от завои. Намляваш, минаваш първи завой, втори, трети, четвърти, ... нищо опасно, нищо особено, можеш и с 90 км/час да ги минеш безопасно. Знакът вече не е ясно дали още важи - нямаш си измерител на метрите, вдигаш скоростта и попадаш на завой, където трябва да си с 30 и кой е вино

117

до 144 "до 135

преди 9 години

Твоите идеи, за които те препратих към САЩ бяха:-------Родителите да не позволяват на децата да си купуват мощни BMW-та!Млад шофьор - кола до 100 коня, първата година само с придружител и да не шофират вечер! След 3 години, ако няма нарушения, да си купува какъвто иска автомобил!Книжка след 21-вата година не е лошо като идея!-------Сега ми пишеш какви били пътищата в САЩ. Какво общо има с това, което преди това написа и за което ти казах, че в САЩ ще те пратят в психиатрията?

116

Judge Dredd

преди 9 години

Джигитът си е джигит без значение мощността.Но ако се вкара серийно автомобилите да палят само след като шофьорът духне на стандартен за МПС-то дрегер и при отрицателно отчитане да потегли, и ако се направи нещо като слот за карти,в който да се поставя шофьорската книжка на водача за допълнително отчитане и настройка на колата.Въпросната настройка да е се изразява в автоматично намаляване на мощността и автоматично да ограничава максималната скорост на МПС, когато водачът е от категория "заек".

115

Обективен

преди 9 години

Много е удобно за КАТ да прехвърлят вината си върху шофьорите за многото нарушения по пътищата. Лична вина на шофьорите има когато тези нарушения са изключения, но когато нарушенията са правило, както е в България, вината е в КАТ. Докато не го разберем и КАТ не се закрие, все така ще се избиваме по пътищата.

114

До "до Неразбир

преди 9 години

Нещата, които пишеш не се отнасят до мен. По-вероятното е то да си щракаш с пръсти в къщи под звуците на някаква чалга, докато сина ти трепе наред с 200 км/час из селото ти. Нали разбираш, че имам малко повече основание от теб да го напиша?Ролята на всяка една държава е да налага спазването на правилата. Ако това просто нещо не го разбираш, отивай да си пасеш козите и не ме занимавай повече!

113

Неразбирко

преди 9 години

Идеите на КАТ винаги са си били много глупави или по-точно вредни. Тези две нови идеи на КАТ не правят изключение. На поддръжниците на катаджийското мислене задавам простия въпрос - как КАТ ще се осигури спазването на закона, не само за тези две нови глупави идеи, но и за всичко останало, което и досега си го пише в закона, но всички виждат, че не се спазва.

112

Анонимен

преди 9 години

МНОГО ГЛУПАВА ИДЕЯ!По мои наблюдения най-големите джигити на пътя са тия с най-изгнилите бараки, които са масово около 70 коня

111

4oko

преди 9 години

Аз съм съгласна с Анонимен. Народа изпростя и за съжаление този процес продължава! За всичко сме виновни ние - родителите. Ако сме научили децата си, че правилата са за да се спазват, че всяко действие има последствия, които в някои случаи са необратими и засягат и други хора нещата нямаше да са такива. От друга страна, колкото и да говорим в къщи, кагота има безнаказаност, ще има и безотговорност. Ние сме виновни за всичко, защото търпим и простеем!! Много прав е бил Алеко Константинов!!!

110

pedro

преди 9 години

От години го предлагам това, но не само първите 3 години, а да има отделна категория, която да е за "начинаещи". Тя да е преди B и да не може да се взема B само с нов изпит минимум след 3 г. Иначе има много които взимат книжка, но не шофират и забравят дори правилника, след като минат 3 г. пак ще са "начинаещи"

109

Неразбирко

преди 9 години

Някои продължават да си живеят два века назад. Ролята на семейството в възпитанието на децата все повече намалява, а ролята на държавата неимоверно много наратсна и продължава да расте. Без да отричам възпитанието от родителите, няма как да не призная, че за поведението на шофьорите зад волана, основна заслуга има държавата. Ако държавата си е на мястото, няма да има голями проблеми, но ако както е в България държавата не си е на мястото, какво може да направи семейството? В случая КАТ го няма о

108

До 124

преди 9 години

Пак си си забравил хапчетата. Отиди в САЩ и се опитай да пропагандираш идеите си - веднага ще те набутат в психиатрията.

107

До 117

преди 9 години

Виждал съм ги такива като теб - на магистралата профучават покрай мен по нанадолнището с 150-180, а после като дойде нанагорнище, едва вдигат 80 и запушват магистралата. Маломощната кола си е маломощна, нали за това си я взел, но защо искаш и другите да се прецакат като теб? В момента за България е добре колата да е между 100 и 140 к.с.

106

До 122 и 125

преди 9 години

Какво общо има между вашите писания и тъпотиите предлагани от КАТ, за които пише в статията?

105

катаджизми

преди 9 години

Решението е просто - никакви МПС /моторни превозни средства/ в България. Качваме с на каручките и дий коньо за зелена трева .... е КАТ ще сложи пак ограничение - водача на каруцата да е поне пет години с придружител, а каруцата да е с един кон, а не с два.