31

психолог

преди 9 години

Другари червени *** , само един пример ще ви дам . Наследника на правешкия овчар например малък Тошко сина на Иван Славков съм го виждал поне десетки пъти пиян и пикае на илицата . Да не говорим, че си показва п...а по телевизията . Е тези хора на кого са еманация на тебе ли червен *** .

30

До Психолог

преди 9 години

Какво говориш бе момко, по татово време, всичко грееше от чистота. Никога няма да забравя градинките, розите, фонтаните...Криворазбраната ви демокрация доведе хаоса и мръсотията. Щяха да дръзнат преди 10-ти да рушат и с*рат ама другия път...

29

психолог

преди 9 години

И сигурно кмета на София е опикал или осрал подлеза пред централна гара . Това е еманация на наследството от морал и култура , което ни завеща правешкия овчар Тодор Живков .

28

darcas

преди 9 години

Подлезът на гарата е неосветен, смърдящ на урина, фекалии, ***, пот, пълен с ***, ***, сводници, крадци, изнасилвачи, празни магазини с изпочупени витрини. Еманация на цялата ни държава е тоя подлез. С какви очи Фъндъкова искаше София да е европейска столица на културата????

27

хмм

преди 9 години

До NeviМоже ли да допълните колко от собствеността на НКЖИ (без новото строителство финансирано по фондове) например разни гари са били ремонтирани?

26

икономист

преди 9 години

В БДЖ си е комунизъм навсякъде. Продължават да си крадат и да говорят глупости по цял ден . Това чудо само съкращение и ликвидация го оправя .

25

За метрото

преди 9 години

Още през соца имах възможността да съпоставя московското и парижкото метро. Относно московското се говореше с присмех, че било украсено с "ужасно нелепи скулптурни творения на соцреализма". Да, интериорът на някои от метростанциите е оформен с подобни творби, но те някога са били актуални, а днес са културни артефакти. Като цяло обаче беше много чисто, светло, поддържано, охранявано. Днес не знам как е.В Париж, за съжаление, метрото беше мръсно, задушно, потискащо.Не съм комунист, десен съм.

24

Nevi

преди 9 години

Само дето Централна гара не е собственост на БДЖ, а на НКЖИ,както и релсовия състав и сигнализациите!Не я запомниха тая разлика между двете дружества журналистите,какво ли остава за обикновените читатели!

23

Анонимен

преди 9 години

До Анонимен (с линка от ремонта)Те хубаво я ремонтират ама има ли кой да пътува с влакове!?Аз не съм чул някой да ползва влакове в днешно време. Има самолети.

22

Има начин

преди 9 години

Надзор (патрули) и прилагане на правилата, нормите и законите, които все пак съществуват - това е необходимо, за да имаме хубава централна столична гара. Няма да имаме такава, докато там се въртят всякакви бродяги, клошари, проституиращи навлячета, а пътници от всякъде, идвайки в "Софето" или заминавайки по родните си места, хвърлят където им падне опаковки от закуски и чашки от кафе. За замърсяващите - яки глоби, за блуждаещи безделници - як шут.За метрото - сравнявах парижкото и московското..

21

Наблюдател

преди 9 години

Централна гара София е просто визитна картичка на БДЖ. А пък то на България.

20

анонимен

преди 9 години

тази гара трябва да се събори и да се построи нова с хубав предгарод площад. Може самата гара да бъде по-малка но хубава и с европейск вид

19

8

преди 9 години

"ОТ 40 ГОДИНИ НЕ Е ПРАВНЕН РЕМОНТ НА ЦЕНТРАЕЛНА ГАРА"! МАЙ НЯКОИ ХОРА СА ЗАБРАВИЛИ,ЧЕ ПО ВРЕМЕ НА КМЕТУВАНЕТО НА ДРУГАРЯ СОФИЯНСКИ СЕ НАПРАВИ ОГРОООООМЕН РЕМОНТ НА ГАРАТА И ТОГАВА РАЗПЪНАХА ЦИРКОВАТА ШАТРА И СЛОЖИХА ТАКИВА ПЛОЧКИ-КРАСОТА,ЧЕ ,КОГАТО ВАЛИ ДЪЖД /НЕ СМЕЯ И ДА СИ ПОМИСЛЯ ЗА СНЯГ/МОЖЕШ ДА СЕ ПОТРОШИШ ЯКО!НО ЗА СОФИЯНЦИ Е "НАЙ-ВАЖНО "СЕГА ДА ЗАПОЧНЕ ОТНОВО РЕМОНТ НА УЛ."ВИТОША",НИЩО ЧЕ ПОСЛЕДНИЯТ ПРИКЛЮЧИ ИМА-НАМА ПРЕДИ 2 ГОДИНИ!

18

До Сиднито

преди 9 години

За мое най- голямо съжаление и аз останах с подобни впечатления... Наскоро, след пътуване до страна от третия свят и аз долових прилики с наната родина... И си казах, толкова мизерно като в България, но поне хората са добри... Споделям това с мъка на сърцето... Колкото до гарата, по Татово време беше един от символите на столицата ни, Дано се намерят средства за възстановяване.

17

бдж-то за продан

преди 9 години

Е нали целта е БДЖ да бъде приватизирано. А когато Софийската Централна гара е пред разруха, това ще стане още по-лесно. Защото това отблъсква пътниците, съответна - по-лесна приватизация.

16

Анонимен

преди 9 години

Доколкото си спомням, Софиянски ремонтира подлеза преди около 12-13 години. Беше чисто и приятно и само след месец вече миришеше на тоалетна.

15

Анонимен

преди 9 години

Не се учудвам от клоаката наречена Централна гара, дадена в ръцете на некадърна даскалица от самоковско, послушница на мафията.

14

Анонимен

преди 9 години

Пич, ако отидат да снимат във факултето, ще им разглобят и изнесат цялата техника за 1 цигара време.

13

д-р Иванов

преди 9 години

Синдьо пак си минал само на витамини. Нали ти казах да не спираш антидепресантите!

12

мда

преди 9 години

Искам да вмъкна едно малко уточнение, което не е зле да се има предвид. а именно, че гарата не собственост на столична община, а на Железниците които са в колапс. Освен това ремонта върви нека видим какво ще стане и тогава да пишем. София е като голяма строителна площадка, но така се получава когато сме се забавили толкова много. Това което се показва след ремонтите досега почват да ни доближават до Европата...