Другари червени *** , само един пример ще ви дам . Наследника на правешкия овчар например малък Тошко сина на Иван Славков съм го виждал поне десетки пъти пиян и пикае на илицата . Да не говорим, че си показва п...а по телевизията . Е тези хора на кого са еманация на тебе ли червен *** .
Какво говориш бе момко, по татово време, всичко грееше от чистота. Никога няма да забравя градинките, розите, фонтаните...Криворазбраната ви демокрация доведе хаоса и мръсотията. Щяха да дръзнат преди 10-ти да рушат и с*рат ама другия път...
И сигурно кмета на София е опикал или осрал подлеза пред централна гара . Това е еманация на наследството от морал и култура , което ни завеща правешкия овчар Тодор Живков .
Подлезът на гарата е неосветен, смърдящ на урина, фекалии, ***, пот, пълен с ***, ***, сводници, крадци, изнасилвачи, празни магазини с изпочупени витрини. Еманация на цялата ни държава е тоя подлез. С какви очи Фъндъкова искаше София да е европейска столица на културата????
До NeviМоже ли да допълните колко от собствеността на НКЖИ (без новото строителство финансирано по фондове) например разни гари са били ремонтирани?
В БДЖ си е комунизъм навсякъде. Продължават да си крадат и да говорят глупости по цял ден . Това чудо само съкращение и ликвидация го оправя .
Още през соца имах възможността да съпоставя московското и парижкото метро. Относно московското се говореше с присмех, че било украсено с "ужасно нелепи скулптурни творения на соцреализма". Да, интериорът на някои от метростанциите е оформен с подобни творби, но те някога са били актуални, а днес са културни артефакти. Като цяло обаче беше много чисто, светло, поддържано, охранявано. Днес не знам как е.В Париж, за съжаление, метрото беше мръсно, задушно, потискащо.Не съм комунист, десен съм.
Само дето Централна гара не е собственост на БДЖ, а на НКЖИ,както и релсовия състав и сигнализациите!Не я запомниха тая разлика между двете дружества журналистите,какво ли остава за обикновените читатели!
До Анонимен (с линка от ремонта)Те хубаво я ремонтират ама има ли кой да пътува с влакове!?Аз не съм чул някой да ползва влакове в днешно време. Има самолети.
Надзор (патрули) и прилагане на правилата, нормите и законите, които все пак съществуват - това е необходимо, за да имаме хубава централна столична гара. Няма да имаме такава, докато там се въртят всякакви бродяги, клошари, проституиращи навлячета, а пътници от всякъде, идвайки в "Софето" или заминавайки по родните си места, хвърлят където им падне опаковки от закуски и чашки от кафе. За замърсяващите - яки глоби, за блуждаещи безделници - як шут.За метрото - сравнявах парижкото и московското..
тази гара трябва да се събори и да се построи нова с хубав предгарод площад. Може самата гара да бъде по-малка но хубава и с европейск вид
"ОТ 40 ГОДИНИ НЕ Е ПРАВНЕН РЕМОНТ НА ЦЕНТРАЕЛНА ГАРА"! МАЙ НЯКОИ ХОРА СА ЗАБРАВИЛИ,ЧЕ ПО ВРЕМЕ НА КМЕТУВАНЕТО НА ДРУГАРЯ СОФИЯНСКИ СЕ НАПРАВИ ОГРОООООМЕН РЕМОНТ НА ГАРАТА И ТОГАВА РАЗПЪНАХА ЦИРКОВАТА ШАТРА И СЛОЖИХА ТАКИВА ПЛОЧКИ-КРАСОТА,ЧЕ ,КОГАТО ВАЛИ ДЪЖД /НЕ СМЕЯ И ДА СИ ПОМИСЛЯ ЗА СНЯГ/МОЖЕШ ДА СЕ ПОТРОШИШ ЯКО!НО ЗА СОФИЯНЦИ Е "НАЙ-ВАЖНО "СЕГА ДА ЗАПОЧНЕ ОТНОВО РЕМОНТ НА УЛ."ВИТОША",НИЩО ЧЕ ПОСЛЕДНИЯТ ПРИКЛЮЧИ ИМА-НАМА ПРЕДИ 2 ГОДИНИ!
За мое най- голямо съжаление и аз останах с подобни впечатления... Наскоро, след пътуване до страна от третия свят и аз долових прилики с наната родина... И си казах, толкова мизерно като в България, но поне хората са добри... Споделям това с мъка на сърцето... Колкото до гарата, по Татово време беше един от символите на столицата ни, Дано се намерят средства за възстановяване.
Е нали целта е БДЖ да бъде приватизирано. А когато Софийската Централна гара е пред разруха, това ще стане още по-лесно. Защото това отблъсква пътниците, съответна - по-лесна приватизация.
Доколкото си спомням, Софиянски ремонтира подлеза преди около 12-13 години. Беше чисто и приятно и само след месец вече миришеше на тоалетна.
Не се учудвам от клоаката наречена Централна гара, дадена в ръцете на некадърна даскалица от самоковско, послушница на мафията.
Пич, ако отидат да снимат във факултето, ще им разглобят и изнесат цялата техника за 1 цигара време.
Искам да вмъкна едно малко уточнение, което не е зле да се има предвид. а именно, че гарата не собственост на столична община, а на Железниците които са в колапс. Освен това ремонта върви нека видим какво ще стане и тогава да пишем. София е като голяма строителна площадка, но така се получава когато сме се забавили толкова много. Това което се показва след ремонтите досега почват да ни доближават до Европата...
Софийската гара – грозният роднина на метрото