Четох в руска книга, че преди 1917 г. работник от Санкт Петербург е можел да си поръча от САЩ и да си купи прословутия Форд-Т, и то като пести само година (били са добре платени).След "революцията" тази екстра изчезва. Настава глад и мизерия.
"Lambda е прадядото на всички модерни леки коли. Новост в този автомобил е самоносещата конструкция, която е не само по-лека, но и по-здрава от рамата с поставено върху нея купе, която се използва преди това за леките коли. Днес на рама се конструират най-вече предназначени за тежки терени всъдеходи, камиони и др."Тук първото и второто изречение си противоречат.Как така колите със самоносеща се конструкция хем са "по-здрави" , хем пък автомобилите за тежки терени се правят с рама?
Не съм съгласен с написаното.1.MINI не е евтин автомобил нито компактен за размерите си с 4 -ри пасажерски салон.Ами то и тарабанта бе компактен с ниска цена и размери.2.Култовия автомобил,,костенурка,, на WV от 1934г. е най-продавания автомобил.
Трабанта е единствената кола с политическо значение. С нея Паси стана външен министър. Верно че после не направи абсолютно нищо за България добро, но той толкова си може. 4 години народа даром го храни.
Колите, които промениха света