9

.

преди 9 години

До Нищо странно :)Balkan Holidays! Хората купиха Airbus 330 и могат да правят София - Пекин без междинно кацане. Ясно е защо се дава на Bulgaria Air!

8

Профи

преди 9 години

Супер, не бива да се подценява икономическата мощ на Китай. Повече контакти - повече бизнес - повече пари!

7

Нищо странно :)

преди 9 години

До Странно!Колега, коя друга БГ авиокомпания предлагаш да спечели? Някоя селска с 3 Чесни ли???А за Емраеърите, ако имаш поне малко авиационни познания, щеше да си замълчиш :) Много ме кефят нещастници като теб, които толкова не могат да са доволни от нищо, че форумите са им останали да се мъчат да си избият комплексите.

6

Анонимен

преди 9 години

Ако например си купите служебни автомобили от немски производител и сте немска компания ще си получите прилична отстъпка в данъците. А ако правите бизнес в Германия със сигурност ще имате известен бонус от немските данъчни ако ползвате немски машини, коли или други немски стоки и услуги. Това си е държавна помощ от всякъде и е в разрез със нео-либераните глупости на САЩ. Само дето на Немците не им дреме и ако нашите политици са в час, просто да копират това което правят немците.

5

да ама не

преди 9 години

До Смешна работаАвиокомпаниите като цяло имаха спадове в потреблението. Което е следствие от много фактори. Та не си правете погрешни изводи. А не бих казал че е нищожна, имат достатъчно самолети и летят редовно до доста дестинации. Това, че ще има редовни полети до Минск е добра новина, означава, че ще има повече туристи и повече приходи в родната хазна. Та да не ставаме негативни. А Костов навремето спаси доста фирми, не забравяйте Жан Виденов в какво състояние остави страната.

4

Анонимен

преди 9 години

Тези заводи са си с отделно управление и са конкурентни фирми. А ако сте германец и трябва да пътувате служебно в командировка по техните закони е задължително да пътувате с луфтханза или с немските железници. Но никой не смее да съди Германия за държавна помощ за икономиката а нас ще ни разкатаят и първи ще са Германците и Французите, въпреки, че Рено е държавна компания например и т.н. Немската схема се прилага и за доставките за войската и за всяка една част от индустрията.

3

Анонимен

преди 9 години

Браво, така се прави. Някои ЕС партньори не се срамуват да си назначават фалиралите авиокомпании за национални превозвачи и какво от това. Нали всички сте чували за Луфтханза? Да не си мислите, че са това което са без държавна помощ. Германците осигуряват скрита държавна помощ на всичките си компании във всички сектори. Когато поръчват бойни кораби не ги поръчват на чужди фирми и не само на една немска. Пример: Един завод строи носовата част, друг средата, трети кърмата а 4 и 5 надстрояват и т.н

2

Странно!

преди 9 години

Кога е имало конкурс?Кои са били другите участници, че изведнъж само ЕрБега спечелиха?И с тесните си ембраерчета ли ще хвърчат до Китай?Недай си боже с този Байчо от снимката да летят до Китай...И освен това, държавата им е дала и други линии, но така или иначе си правят оглушки и до този момент нямат до там никакви полети. Хубава работа, ама нагласено-българска! Позор!

1

opa

преди 9 години

Браво! Хайде пуснете и до Норвегия, че има толкова много, които летят, даже и за босненците и румънците ще е по-удобно. Сега 2-3 полетя трябва да сменяме.