нека благодарим на цар Фердинанд за това прекрасно съоражение!!! Самозванци като комунисти, социалисти, демократи и гербери които се опитват да си присвоят неговите заслуги реално не са направили нищо!
До Анонимен 63:В интерес на истината, ако не беше Борисов, скоро нямаше да има такъв мост. Като махнем единия век, от 1992-ра всички правителства не са го направили реалност, в това число и тези които сега ни управляват. А ти явно не си даваш сметка какво точно е този мост.
Не се карайте другари ...Олигарски го построи , за 2 седмици , след ще две седмици ще дострои магистрала Тракия , а скоро очаквайте да пререже лентичките и на ромските гета , защото официално ще ги узаконят със СерГей , така че строителите на съвременна България са ясни Сега като спрем с майтапите , трябва да признаем , че Борисов има най големи заслуги за Дунав мост 2 , довършването на Тракия и интензивното строителство по магистралите Струма, Марица и Хемус .
До Do 49;Лично аз съм минавал по този мост общо 4-ри пъти и е 80км.ограничението и дължината му е 10 пъти по дълъг,и моста се ползва от 1982г. по памет цитирам минавал съм и под него с кораб.
Priateliu toku sto namerih dokazatelstvo 4e na Oresund bridge,toest mosta koito svarzva dania i shvecia e 90 ili 110. Qvno ogranicheniqta sa razlichni za vsichki strani.
До Анонимен;*** червен *** Бойко осигури финансирането и денонощния контрол също и едни го почнаха и сгрешиха,после бойко докара нова испанска фирма и започна полагането на бетонните колони по реката и изграждането,тъй че млъкни червен лъжецо.Истината блести и всички цяла България видя кой строй а кой не яде асфалт,а днес търчи ленти да реже и реве че и той имал участие,на вас *** ви са събратя и затова мислите и говорите като тях...
Сега елементарната култура изисква да поканят и Борисов на откриването, но *** едва ли ще го направят
До 34-тиТвоят Боко само довърши мост, който беше с готов проект, извършено отчуждаване, договори с изпълнител и надзорник, осигурено финансиране, изграден от двата бряга (което е 50% от съоръжението) и в процес на изграждане на частта над реката. С Боко или без Боко мостът си се изграждаше и щеше да бъде завършен по план. Но нахалството Борисово да си приписва чужди заслуги беше и е безгранично.
До От Австралия(Сидни)Слушаи сега разбирач. Съоражението е ново от което следва , че и асфалта е нов. А там където има нов асфал се налага временно ограничение на скороста до достигане проектните стоности на сцепление м/у гумите и асфалта.
До От Австралия(Сидни);На тоя мост има и Велоалея бе селчо и налуната да се качиш си оставаш със селски манталитет.В Дания и Швеция е пълно с мостове Германия и навсякъде даже и в тинелите вече се кара със 60км.,ела да караш по Европа и да видиш фишовете как ще ти пристигат нон стоп
Само дето си карам по Харбър бриджа, тоя до Операта с 70 най-малко. А моста е строен преди десетилетия. Ами Анзак Бридж? Ами Дарлинг Бридж? Ами Праде бридж?..................................................Аз пък си карам по мостовете на Витиня със 149 км , защото до толкова ми е разрешено и няма глоби.140 км ограничение и до 10 км толеранс.Айде със здраве ...
Браво за моста. Недостатъка който виждам е, че кръщават мостовете с цифри. А слушам следват номер 3 и 4. Няма да е зле, някой да им измисли безцифрени имена на мостовете. Ще звучи много по-добре.
*** казваха на пенсионерите че асвалт не се яде!!А сега Олигарски ,серГея, бея и злодея ленти режат!!?? Народе докога ще вярваш на тези *** червени????
Дунав мост 2 - история на повече от век