протокол рег. С14/28.03.1990 г. за унищожаване на работно дело IР-121 (Яб).Снемане от действащия оперативен отчет: 1989 г.Публична длъжност или публична дейност: Собственик на Време ЕООД
Вербувал го служител: о. р. Николай Василев Русев на 09.01.1965 г., регистриран на 19.01.1965 г.Ръководил го служител: о. р. Николай Василев Русев; о. р. Стоян ВелковСтруктури, в които е осъществявано сътрудничеството: ДС, ВКР-3 армия; ОУ на МВР-Ямбол-ДСКачеството, в което е осъществявано сътрудничеството: агент, осведомителПсевдоними: Минков, Момчил (Момчилов)Документи, въз основа на които е установена принадлежността към органите по чл. 1: Рег. дневник; картони обр. 4 2 бр. и обр. 6; протокол рег. С16/28.03.1990 г. за унищожаване на лично дело IА-138 (Яб); протокол рег. С14
Служебният транспортен министър Кристиан Кръстев е син на Димитър Кръстев Димитров собственик на в. Време в Ямбол известен като агент Минков на III-то управление на ДС от 1965 г.РЕШЕНИЕ 162/29.09.2010 г.наКОМИСИЯТА ЗА РАЗКРИВАНЕ НА ДОКУМЕНТИТЕ И ЗА ОБЯВЯВАНЕ НА ПРИНАДЛЕЖНОСТ НА БЪЛГАРСКИ ГРАЖДАНИ КЪМ ДС И РАЗУЗНАВАТЕЛНИТЕ СЛУЖБИ НА БНАВреме ЕООД вестник Време гр. ЯмболПроверени са 3 лица. Едно лице не подлежи на проверка по силата на чл. 26, ал. 4 от закона.Три имена: Димитър Кръстев ДимитровДата на раждане: 04.01.1945 г.Място на раждане: с. Пчела, обл. Ямб
... на времето. И това не е измислица или лъжа. Всички можете да проверите този факт, тук - vesti.bg/index.phtml?oid=3295551&tid=40Вторият в списъка - Димитър Кръстев Димитров от Ямбол, собственик на в-к Време.Интересно защо премиерът не коментира факта и защо точно този Кристиян е сложен за да продаде БДЖ Товарни превози ?
"Знаем че имаш", защото сме чели и други интервюта с теб в които с присъщия си наивизъм разказваш романтична история за това как си спестявал паричките за закуска за да си купиш "Matchbox" колички, като да са ги продавали по магазините тогава. Явно разчиташ на липсата на памет и това, че повечето тук са млади и не помнят времето когато си бил дете. Между другото колеги във форума - не сте ли чували, че бащата на този Кристиян е бил агент на държавна сигурност и е "пържил" доста от своите колеги
Цялата система на Железницата е грешна очевидно източване от години, администрация работеща по 1-2 часа на ден!! Най-доброто е фалит и после коренна смяна на системата това е! Безмислено е да се сменя един крадец с друг крадец!! Кога лище се намери човека който ще преобрази железницата???
Така че много добре си помисли какво ще продаваш и в чии джоб ще дадеш едно печелившо предприятие,което в место да е в полза на Държавата ще пълни джобовете на няколцина Капиталистически мародери. Знаи има видов ден,и тези хора които ще ограбиш утре ще ти потърсят сметка. А те Кристияне са на дъното и само искра би ги изправило срещу теб и и системата. И горко ви защото разплатата ще е жестока.
Kристияне,надявам се че ще прочетеш това което ще напиша. Изглеждаш ми на човек които има морал и качества да е един от малкото честни хора. Аз много добре знам ,а и много хора че товарни превози са печеливши.След морския и речния превоз влаковете са следващите най евтини и наи печеливши отрасли от транспорта. Нека ти кажа нещо,ако продадеш товарни и с смешните пари които вземеш ще покриеш една нищожна част от Пътнически. После ДЪРЖАВАТА И НИЕ ЩЕ ТРЯБВА ДА ГИ ДОТИРАМЕ,В МЕСТО ТОВАРНИ
Умишлен фалит и ефтина продажба. Системата ни е пределно ясна. Виновни за фалита няма. Печалбата ще е голяма.
колко пъти, колко пъти, черна дупка е цялото БДЖ за изтичане на бюджетни средства, и накакво менаджиране няма да я затвори, ако няма частен интерес, а под дулото ня автомата няма как да се прави икономика, за 24 години забравихме социализма и пак си го искаме
ГЛУПОСТИ- ВЪПРОС НА МЕНАЖИРАНЕ И КОНТРОЛ. ТОВА НЕ Е ПОВОД ДА ПРОДАВАМЕ СТРАТЕГИЧЕСКИ ВАЖЕН ОТРАСЪЛ. Я МИСЛИ МАЛКО КАТО БЪЛГАРИН, НЕ КАТО ОВЦА, КОЯТО ПОВТАРЯ ЧУТОТО БЕЗ ДА МИСЛИ. ПОЩИ, Ж.П. ТРАНСПОРТ И ЕНЕРГЕНИТА СА СТРАТЕГИЧЕСКИ И ВИНАГИ, ВЪВ ВСЯКА ДЪРЖАВА СА ДЪРЖАВНИ. ИМА И ПАРАЛЕЛНИ ЧАСТНО , НО ПАРАЛЕЛНИ.
Една поговорка гласи "внимавай какво си пожелаваш".Кристиан Кръстев не иска да бъде запомнен само като "плейбой", но може и да бъде запомнен с много други неща. Поръчковата продажба на БДЖ примерно и съсипването на най-печелившия бранш в транспорта. Морското и речното корабоплаване е на ***. Железопътният - още не.
След като "Товарни превози" е във фалит, кой *** ще го купи? Само лъжат, повтарят едно и също, целта им е да подарят на свои хора отрасъл, който както се чува, след някоя и друга година ще носи милиарди...А остатъка от БДЖ/ и от народа/? Да го д$$а....
Българи, гласувайте за партия, която казва НЕ на приватизациятя и продаването на дърважни активи.
Как може да му се вярва?Това е все едно овце да преговарят с вълци. Кой си мисли ,че заблуждава.Поредният лъжец.Като толкова мисли за БДЖ,защо преговаря с вълците грабители наречени кредитори?За да може да го налапат.Сега ще продадат товарни превози,после и пътническите линии.Тези да ги говори на някой друг.БТВ е корумпирана телевизия с корумпирани *** журналисти.Едва ли Волен Сидеров щеше такива въпроси да задава на подкупният министър или щеще да го залчоластри?
Продажбата на БДЖ "Товарни превози" може и да спре